رقص دختر در گلزار شهدای نیشابور ؛ دستگیری ۳ دختر در گلزار شهدا به‌خاطر رقص

دستگیری ۳ دختر در گلزار شهدا نیشابور به‌ خاطر رقص و پایکوبی. با خبر و ماجرا رقص دختر در گلزار شهدای نیشابور همراه فیگار باشید.

پس از انتشار تصاویر و فیلمی در فضای مجازی از رقص و پایکوبی ۳ دختر جوان در گلزار شهدای بهشت فضل شهر نیشابور ، دادستان نیشابور ‌دستور شناسایی و دستگیری متهمان را صادر کرد.

رقص دختر در گلزار شهدای نیشابور

دستگیری ۳ دختر در گلزار شهدا به‌خاطر رقص و پایکوبی

رقص دختر در گلزار شهدای نیشابور
رقص دختر در گلزار شهدای نیشابور

بیشتر بخوانید:

سید محمد حسینی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور با اشاره به حساسیت موضوع و جریحه‌دار شدن احساسات، افکار عمومی مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت:

‌تیمی متشکل از کارشناسان پلیس فتا با هدایت قاضی کشیک تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد که در همان ساعات اولیه متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به عذرخواهی و ندامت متهمان ‌از این اقدام هنجارشکنانه افزود: ‌با توجه به اظهار پشیمانی و عذرخواهی آنان، با قرار تامین کیفری مناسب، پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ممنوعیت فروش بستنی قیفی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *