علیرضا خمسه تغییر جنسیت ؛ استوری عجیب علیرضا خمسه !

علیرضا خمسه رو گذشته نسبت به خبر جداسازی قسمت مردانه از زنانه در پارکها واکنش نشان داد. با خبر علیرضا خمسه تغییر جنسیت همراه فیگار باشید.

با واکنش به زنانه و مردانه شدن پارک ها عنوان کرد که نمی تواند پارکش را عوض کند پس جنسیتش را عوض خواهد کرد . علیرضا خمسه بازیگر نقش های ماندگاری در سینما و تلوزیون بوده است و از پیشکسوتان عرصه بازیگری محسوب می شود و با انتشار این استوری حسابی خبرساز شد.

تفکیک پارکها ؛ حصارکشی جنسیتی در صدها پارک پایتخت !

علیرضا خمسه تغییر جنسیت

استوری عجیب علیرضا خمسه !

علیرضا خمسه تغییر جنسیت
تغییر جنسیت علیرضا خمسه

بیشتر بخوانید:

خبر زنانه، مردانه شدن پارک‌ها موجب شد علیرضا خمسه، بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از یکی از گریم‌های زنانه خود در استوری اینستاگرامش، چنین بنویسد:

علیرضا خمسه تغییر جنسیت
استوری عجیب علیرضا خمسه , استوری تغییر جنسیت علیرضا خمسه

«یکی از اعضای شورای شهر تهران اعلام کرده به زودی پارک‌های تهران زنانه، مردانه می‌شوند. من چون نمی‌توانستم پارکم را عوض کنم، جنسیتم را عوض کردم.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علیرضا خمسه تغییر جنسیت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *