نزاع دسته جمعی میدان یخسازی رشت ؛ عاملان نزاع دسته جمعی دستگیر شدند!

نزاع دسته جمعی میدان یخسازی رشت ، دادستان مرکز گیلان از دستگیری عوامل اغتشاش و اخلال در نظم عمومی در میدان یخسازی رشت خبر داد.

دادستان مرکز گیلان از دستگیری عوامل اغتشاش و اخلال در نظم عمومی در میدان یخسازی رشت خبر داد. در ادامه با خبر دعوا در میدان یخسازی رشت همراه فیگار بمانید.

نزاع دسته جمعی میدان یخسازی رشت

عاملان نزاع دسته جمعی دستگیر شدند!

نزاع دسته جمعی میدان یخسازی رشت
نزاع میدان یخسازی رشت, میدان یخ سازی رشت

نزاع میدان یخسازی رشت

سید مهدی فلاح میری در گفت وگو با خبرنگاران، از دستگیری عوامل اغتشاش و اخلال در نظم عمومی در میدان یخسازی رشت خبر داد و اظهار کرد: یک فقره نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در میدان یخسازی رشت به وقوع پیوست که تصاویر آن در فضای مجازی انتشار یافته و ایجاد نا امنی در بین شهروندان کرده است.

بیشتر بخوانید :

وی افزود: مراتب در دستور کار عوامل پلیس قرار گرفته و طی رصد دوربین های مدار بسته مشرف به صحنه درگیری، متهمین دستگیر شدند. دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه اخلال گران شناسایی و حسب دستور قضایی دستگیر شدند خاطرنشان کرد: پرونده این افراد در شعبه بازپرسی رشت در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نزاع دسته جمعی میدان یخسازی رشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *