چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه ؛ علت در دسترس نبودن سایت ثبت نام آزمون ورودی سمپاد

شنبه ۲۵ فروردین آخرین فرصت ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد پایه هفتم و دهم بوده است. با جزییات ماجرا چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه همراه فیگار باشید.

نعیمی، مسئول سایت وزارت آموزش و پرورش گفت: به دلیل تقاضای فراوان برای ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد ( استعدادهای درخشان ) ، افراد توانایی دسترسی به سایت را ندارند.

چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه

علت در دسترس نبودن سایت ثبت نام آزمون ورودی سمپاد

چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه
چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه

بیشتر بخوانید:

به گفته نعیمی بخشی از مشکل نیز به دلیل اختلالات مخابرات است که در حال رفع آن هستند. او گفت: به امید خدا تا ظهر امروز مشکل حل خواهد شد.

از صبح امروز دسترسی به سایت آموزش و پرورش با اختلال مواجه شده است.

ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم مدارس استعداد‌های درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که از شانزدهم فروردین‌ آغاز شده است، پنجشنبه بیست‌وپنجم فروردین‌ به پایان می‌رسد.

نعیمی گفت: تمدید زمان ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد، بستگی به فرآیند دارد و اگر مشکل ادامه پیدا کند، مسئولان مربوط این مهلت را تمدید خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار چرا سایت تیزهوشان باز نمیشه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *