ماجرای مربی کروات پرسپولیس چیست ؛ برانکو به پرسپولیس باز می گردد ؟

ماجرای مربی کروات پرسپولیس چیست ؟ بعد از ناکامی یحیی گل محمدی خبر بازگشت برانکو بین اهالی فوتبال مطرح شد اما ایا بازگشت برانکو تا چه اندازه درست است؟

پیگیری‌ها از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که در شرایط فعلی که این باشگاه مشکلات مالی فراوانی دارد حتی یک درصد هم فکر مدیران پرسپولیس به برانکو نرفته و همچنان تأکید دارند که گل‌ محمدی به کارش ادامه دهد. در ادامه با صحت مطرح شدن خبر بازگشت برانکو به پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

ماجرای مربی کروات پرسپولیس چیست

برانکو به پرسپولیس باز می گردد ؟

ماجرای مربی کروات پرسپولیس چیست
ماجرای مربی کروات پرسپولیس چیست

بیشتر بخوانید:

برانکو برای بازگشت به فوتبال ایران با بدهی مالیاتی روبه‌رو است. موضوعی که فعلاً به پای باشگاه پرسپولیس نوشته و باعث شده بدهی مالیاتی این باشگاه به شدت سنگین شود!

در آخرین قراردادی که برانکو با باشگاه پرسپولیس دز زمان مدیریت گرشاسبی امضا کرده عنوان نشده که مالیات برعهده کدام یک از طرفین است و فقط به طور خالص مبلغ قرارداد ذکر شده است.

و هنوز هم به اداره مالیات پولی پرداخت نشده است. نماینده حقوقی برانکو همچنان در حال رایزنی با باشگاه پرسپولیس است تا مشکل مالیاتی این مربی برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماجرای مربی کروات پرسپولیس چیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *