بابک پورغلامی پایان رافت ؛ درگیری شدید پایان رافت در نشست خبری انزلی

پایان رافت از رفتار کادر ملوان و تماشاگران این تیم بسیار ناراحت است و از نیاز ملوانی‌ها به فرهنگ‌سازی می‌گوید. با خبر بابک پورغلامی پایان رافت همراه فیگار باشید.

جدال دو تیم ملوان و شهرداری آستارا که از حساسیت های زیادی برخوردار بود نه تنها در داخل زمین با درگیری های زیادی همراه بود بلکه در پایان بازی نیز حاشیه های زیادی داشت. حساسیت بازی که درنهایت به نفع ملوان به پایان رسید به اندازه ای بود که بابک پورغلامی مربی ملوان و پایان رافت سرمربی شهرداری آستارا با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند!

بابک پورغلامی پایان رافت

درگیری شدید پایان رافت در نشست خبری انزلی

بابک پورغلامی پایان رافت
بابک پورغلامی پایان رافت

بیشتر بخوانید:

این حواشی حتی در نشست خبری دو تیم نیز ادامه داشت. به گونه ای که بسیاری از صحبت های پایان رافت در نشست خبری اش بعد از بازی با ملوان قابل انتشار نیست. اما آن چه مشخص به نظر می رسید این است که رافت به شدت از برخوردهای مازیار زارع و پژمان نوری ناراحت بود.

بخشی از صحبت های پایان رافت در نشست خبری بعد از بازی:

آقای پژمان نوری که الان مدیرعامل شدی، آقایی که داری هزینه می‌کنی، آقای مازیار زارع تو می‌گویی من ندیدم؟ کل ورزشگاه آقای بابک پورغلامی را دیده است.

پورغلامی می‌آید برای من مشت نشان می‌دهد و جو درست می‌کند؟

قبل از گل کل شهر مرا فحش می‌دهند؛ کی مردم انزلی با آستارایی‌ها مشکل داشتند که الان دومین بارش است؟

بیشتر بخوانید:

خدا رحمت کند سیروس قایقران را ولی آقای مازیار زارع خیلی مانده تو بشوی سیروس قایقران، تو کجا و سیروس قایقران کجا؟

یک خورده به فرهنگ تان برسید. لیگ برتر می‌روید، نوش جان‌تان. ورزشگاه ساختید، بازیکن آوردید و این همه هزینه کرده‌اید چرا نیایید لیگ برتر؟

ولی یک مقدار هم بروید فرهنگ‌ تان را درست کنید. بروید از بهمن صالح‌نیا یاد بگیرید، او بزرگ فوتبال گیلان است، کِی چنین چیزهایی به شاگردانش یاد داده است؟”

صحبت های پایان رافت در نشست خبری بعد از بازی با واکنش حاضرین در سالن همراه بود و درنهایت نیز این نشست با درگیری طرفین به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است مازیار زارع در نشست خبری پاسخ صحبت های رافت را این چنین داد:

من صحبت خاصی ندارم؛در شخصیتم نمی‌بینم که جواب کسی را بدهم و در شان من نیست که خدایی نکرده به بزرگتر از خودم بی احترامی کنم.

من اصلا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، فقط رفتم آرام کنم که به من توهین هم کردند. اصلا مشکلی نیست؛ من بازی را در زمین بردم و از بردم لذت می‌برم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بابک پورغلامی پایان رافت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *