صدای مهیب در سرابله ایلام ؛ صداهای انفجار پس از زلزله ‌۹۶ سرپل ذهاب آغاز شد !

صبح امروز مردم شهرستان چرداول و شهر سرابله هراسان و سراسیمه به دلیل لرزش زمین از منازل خود بیرون آمدند. علت صدای مهیب در سرابله ایلام چه بود؟

مردم شهرستان چرداول و شهر سرابله ایلام ساعات اولیه صبح، لرزش زمین را حس کردند در حالی که هیچ زمین لرزه ای در این منطقه در مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران ثبت نشده است. با جزییات خبر صدای انفجار در سرابله ایلام همراه فیگار بمانید.

صدای مهیب در سرابله ایلام

صداهای انفجار پس از زلزله ‌۹۶ سرپل ذهاب آغاز شد !

صدای مهیب در سرابله ایلام
صدای مهیب در سرابله ایلام

بیشتر بخوانید:

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام نیز با تایید صدای مهیب در سرابله و چرداول گفت:

چگونگی وقوع این حادثه در دست بررسی است و هم اکنون جلسه ستاد بحران در این شهرستان به ریاست فرماندار در حال برگزاری است.

مجید بیگلریان یادآور شد: تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر بروز خسارت جانی و مالی به مردم ساکن مناطق شهری و روستایی این شهرستان مخاطره نشده است.

همچنین مجید بیگلریان از ساکنان شهرستان سرابله و چرداول خواست ضمن حفظ آرامش و خونسردی خود، اخبار را از طریق منابع معتبر خبری پیگیری کنند.

طی سال های اخیر به کرات مردم شهرستان چرداول صداهای مهیبی همراه با لرزش زمین را حس کرده اند که با کاوش های متعدد تیم های زمین شناسی به این نتیجه رسیدند که حرکت صفحات و لایه های زیرین در عمق خاک باعث بروز این صداها شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار صدای مهیب در سرابله ایلام سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *