ضرب و شتم منشی خانوم در بهبهان ؛ عامل هتک حرمت خانم منشی دستگیر شد + فیلم

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: عامل هتک حرمت و ضرب و شتم خانم منشی در بهبهان ، در یکی از درمانگاه های آن دستگیر شد. با جزییات ماجرا همراه فیگار باشید.

دادگستری خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: در پی انتشار فیلم درگیری و هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه‌های بهبهان در فضای مجازی، دستور بررسی و پیگیری موضوع سریعا صادر شد.

حمله مهدی شجاعی حراست پالایشگاه بیدبلند به یکی از پرسنل خانم بیمارستان مهرگان + فیلم

ضرب و شتم منشی خانوم در بهبهان

عامل هتک حرمت خانم منشی دستگیر شد + فیلم

ضرب و شتم منشی خانوم در بهبهان
ضرب و شتم منشی خانوم در بهبهان , ضرب و شتم خانم منشی در یکی از درمانگاه‌های بهبهان , ضرب و شتم خانم منشی در درمانگاه‌ بهبهان , هتک حرمت بانوی منشی یکی از درمانگاه‌های بهبهان , فیلم ضرب و شتم خانم منشی در بهبهان

بیشتر بخوانید:

فرماندار بهبهان یوسف زمانی جمعه در گفت و گویی بیان کرد: روز گذشته یکی از نیروهای حراست پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان بانوی منشی شاغل در یکی از درمانگاه های این شهرستان را در محل کار مورد ضرب و شتم قرار داد. با جزییات خبر ضرب و شتم خانم منشی در بهبهان همراه فیگار بمانید.

وی گفت: این فرد خاطی از سوی مدیرعامل شرکت از کار تعلیق شده و امروز حکم دستگیری وی از سوی دادستان بهبهان صادر گردید و تحت تعقیب است.

مدیر روابط عمومی بید بلند خلیج فارس گفت: درگیری و هتک حرمت به منشی درمانگاه دندانپزشکی مهرگان ارتباطی به ما نداشته و خارج از سازمان چنین بی احترامی صورت پذیرفته است.
بیشتر بخوانید:
بید بلند خلیج فارس نیز همگام با مردم ضمن محکوم کردن این اقدام، خواستار رسیدگی فوری به آن در مراجع قضایی است. جزییات خبر ضرب و شتم خانم منشی در بهبهان در فیگار
وی افزود: شخص مورد نظر اگرچه به لحاظ حقوقی از کارکنان شرکت بید بلند خلیج فارس بوده، اما خارج از محیط کاری و بدون داشتن نمادی از حراست بید بلند خلیج فارس مرتکب این رفتار شده است.

رییس کل دادگستری خوزستان: وی با بیان اینکه متهم دستگیر و بازداشت شده است، گفت: دستگاه قضایی این‌گونه کج‌اخلاقی‌ها در جامعه را برنمی‌تابد و با عامل این برخورد نامناسب، در چارچوب قانون برخورد خواهد شد. دهقانی از مردم خواست تا موضوع را به‌جای شبکه‌های خبری معاند از مراجع رسمی خبری و قضایی داخل کشور پیگیری کنند.

فیلم ضرب و شتم خانم منشی در یکی از درمانگاه‌های بهبهان

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ضرب و شتم منشی خانوم در بهبهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *