پیوستن سعید عزت اللهی به سرخ پوشان ؛ یک ملی پوش دیگر در راه پرسپولیس؟

سعید عزت‌اللهی پرسپولیس ، او چند سالی است که به یکی از بازیکنان کلیدی و مهم تیم تبدیل شده است و حالا خبر از حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسد.

به نظر می‌رسد سعید عزت‌الهی هم در راه پیوستن به پرسپولیس است. در ادامه با خبر پرسپولیس سعید عزت‌اللهی همراه فیگار بمانید.

سعید عزت‌اللهی پرسپولیس

سعید عزت‌اللهی در پرسپولیس

سعید عزت‌اللهی پرسپولیس
پرسپولیس سعید عزت‌اللهی, سعید عزت‌اللهی در پرسپولیس

سعید عزت‌اللهی در راه پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین خرید نقل و انتقالاتی خود برای فصل آینده، مرتضی پورعلی گنجی، ملی پوش ایرانی را به خدمت گرفت تا شروعی پرقدرت در نقل و انتقالات داشته باشد.

پس از آن خبرهایی مبنی بر تمایل سرخ پوشان برای جذب بازیکنان دیگر همچون سروش رفیعی شنیده می شود اما نکته مهم، تمایل مدیرعامل پرسپولیس به جذب سعید عزت اللهی است.

عزت اللهی در روزهای اخیر خبر از جدایی خود از الغرافه قطر داده بود و با توجه به در پیش بودن جام جهانی و اهمیت حضور در ترکیب فیکس تیم ملی برای عزت اللهی، مطمئنا او به دنبال انتخاب یک گزینه مناسب است تا بتواند آمادگی خود را حفظ کند و به نظر می رسد حضور در لیگ ایران برای این هافبک ملی پوش، از هر زمانی نزدیک تر باشد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سعید عزت‌اللهی پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *