واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel ؛ دیدگاه اولیه منتقدان به دو قسمت آغازین این سریال

اگر برای سریال جدید مارول هیجان زده هستید، تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel را برای شما بازگو کنیم.

پس از انتشار اولین تریلر سریال میس مارول، ما نیز به تحلیل تریلر سریال Ms Marvel پرداختیم. این تریلر نوید یکی از بهترین سریال های تینیجری 2022 را می‌داد که در دنیای سینمایی مارول قرار دارد. در همین حین، واکنش منتقدان به سریال میس مارول به دو قسمت ابتدایی سریال منتشر شده و باعث شده است تا هیجان طرفداران برای این سریال بیش از پیش شود.

واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel

دیدگاه اولیه منتقدان به دو قسمت آغازین این سریال

شما می‌توانید فهرست واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel
واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel

میس مارول اولین ابرقهرمان مسلمان در دنیای سینمایی مارول است. این شخصیت دختری پاکستانی و نوجوان به نام کاملا خان است که با به دست آوردن قدرت‌های ماورایی، در کمیک‌های زیادی از مارول حضور داشته است.

در تریلر سریال میس مارول به نظر می‌رسید که نحوه تبدیل شدن کاملا به یک ابرقهرمان و منشاء قدرت‌های او دچار تغییر شده‌اند. این اتفاق اعتراضات زیادی را به همراه داشت اما دیدگاه منتقدان به میس مارول به ما ثابت می‌کند که این تغییر منشاء قدرت، حتی به بهبود این شخصیت کمک کرده است. پس در ادامه این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به دیدگاه منتقدان به سریال میس مارول بپردازیم.

Charles Murphy

واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel
واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel, دیدگاه منتقدان به سریال Ms Marvel

قسمت آزمایشی میس مارول به بهترین نحو ممکن مرا غافلگیر کرد. این سریال صفحات کمیک بوک را به پرده‌های سینما می‌آورد. این سریال مبتکرانه، درخشان و بسیار سرگرم کننده است. احساس می‌کنم که این نوجوانان عاشق این سریال خواهند شد. می‌دانم که بچه‌های من عاشق این سریال می‌شوند.

Fico Cangiano

ایمان ولانی در نقش کاملا خان جوان با نام مستعار کاپیتان مارول شگفت‌انگیز است. 2 قسمت اول مقدمه‌ای سرگرم کننده، شوخ‌طبع و رنگارنگ برای داستان تخیلی دوران نوجوانی او است. سبک و لحن این سریال مرا به یاد فیلم “میچل‌ها در برابر ماشین‌ها” انداخت؛ بنابراین خیلی خوب است. منتطر ادامه آن هستم.

بیشتر بخوانید:

Mary Maerz

واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel
واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel, دیدگاه منتقدان به سریال میس مارول

در ابتدا انتظارات زیادی از این سریال نداشتم اما تا اینجا فوق‌العاده بود. این اولین دلیلی است که باعث می‌شود برای فیلم The Marvels هیجان زده شوم. ایمان ولانی در نقش کاملا عالی است و من اکنون به نسبت تغییرات منشاء قدرت او خوشبین هستم.

Maggie Lovitt

من دو قسمت اول میس را دیدم! این سریال یک اثر متفاوت میان سریال‌های پیشین مارول است. تدوین‌های هوشمندانه، دیالوگ‌های جذاب و نمایش داده مشکلات نوجوانان از دلایل خوب و متفاوت بودن این سریال است. این سریال هنوز کاملاً نمی‌داند که چیست و ریتم مشخصی ندارد اما امیدوارم بزودی به آنجا نیز برسد. ایمان ولانی فوق‌العاده است.

بیشتر بخوانید:

Jenna Anderson

واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel
واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel, واکنش منتقدان به سریال میس مارول

دو قسمت اول میس مارول بسیار شگفت‌انگیز هستند! این به نظر می‌رسد که بهترین سریال تلوزیونی ساخته شده در دنیای سینمایی مارول باشد. زیبایی‌شناسی و اتصالات با دنیای سینیمایی مارول بر سریال حاک است. بازیگران نیز به طور باورنکردنی جذاب هستند. من نمی‌توانم برای تماشای ادامه این سریال انتظار بکشم.

بیشتر بخوانید:

Zach Pope

میس مارول یک غافل‌گیری لذت بخش است. 2 قسمت اول یک داستان سبک نوجوانی را از نظر بصری/داستانی روایت می‌کنند که بسیار عالی بود. ایمان ولانی میس مارول، و یکی از قهرمانان مورد علاقه بعدی شما در مارول است. از تماشای ادامه این سریال خوشحال خواهم شد.

Reilly Johnson

این فرصت را داشتم تا قسمت 1 و 2 میس مارول را به واسطه شغلم تماشا کنم. اگرچه به نظر می‌رسد که این سریال مخاطبان جوانتر را هدف قرار داده باشد، اما تا اینجای کار جذاب و لذت بخش است. هنوز اکشن زیادی وجود ندارد اما جذابیت اصلی آن همه چیز را حفظ می‌کند. علاقمندم تا ببینم که در ادامه چه اتفاقی می‌افتد!

بیشتر بخوانید:

Tariq Raouf

واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel
واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel, دیدگاه منتقدان به میس مارول

میس مارول یک سریال حماسی و متفاوت برای نمایندگان مسلمانان در دنیای سینمایی مارول است. زمانی که قسمت دوم به پایان رسید، من بیش از هر زمانی به قسمت بعدی نیاز داشتم.

ایمان ولانی در نقش کاملا برجسته است و من نمی‌توانم منتظر دیدن او در بقیه سریال باشم. موسیقی سریال نیز بسیار خوب است.

Swara Salih

ایمان ولانی در نقش کاملا خان فوق ‌العاده است. او تمام نشاط، اشتیاق و ناهنجاری‌هایی که همه ما به خاطر آن‌ها میس مارول را دوست داریم به ارمغان می‌آورد. او تمام تلاش خود را می‌کند و دائماً در تلاش است. ایمان آینده فوق‌العاده‌ای در دنیای سینمایی مارول و فراتر از آن‌ خواهد داشت. تصویری که سریال میس مارول از اسلام به نمایش می‌گذارد، صادقانه است. لحظات خوبی از طنین در میان مسلمانان وجود دارد اما همچنین نشانه‌هایی از محافظه کاری‌های بیش از حد در جامعه مسلمانان در این سریال وجود دارد.

Preeti Chhibber

ایمان در نقش کاملا عالی است. پس از دو قسمت، نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. برای کسانی که نگران تغییر قدرت این شخصیت‌ هستند نیز باید گفت که این سریال شما را ناامید نخواهد کرد.

Huw Fullerton

میس مارول یک اثر کمدی دبیرستانی لذت بخش است. بیشا علی، نویسنده اصلی سریال میس مارول، هویتی مطمئن با پویایی خانواده را ایجاد کرده است. همچنین او قوس داستانی روشنی را برای کاملا ایجاد کرده است تا خود واقعی‌اش را کشف کند. قدرت‌های او عالی به نظر می‌رسند و جلوه‌های ویژه نیز به شکوفایی داستان کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال Ms Marvel

واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel
واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel, دیدگاه منتقدان به سریال میس مارول

اکنون که دیدگاه منتقدان به Ms‍ Marvel را به شما ارائه کردیم، قصد داریم تا به بازیگران این سریال بپردازیم. ایمان ولانی بازیگر شخصیت اصلی این سریال است و نقش کاملا خان با نام مستعار میس مارول را ایفا می‌کند. طبق دیدگاه منتقدان به Ms‍ Marvel نیز ایمان ولانی به خوبی از پس این نقش بر آمده است.

آرامیس نایت نیز بازیگر Red Dagger یا خنجر سرخ است. همچنین بازیگرانی نظیر مت لینتز، ساعگر شیخ، یاسمن فلچر و ریش شاه آن‌ها را در این سریال همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار سریال Ms Marvel

واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel
واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel, واکنش منتقدان به Ms Marvel

قسمت اول سریال میس مارول در تاریخ 8 ژوئن سال 2022 میلادی، مصادف با 18 خرداد سال 1401 هجری شمسی از سرویس دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که این سریال طی 6 اپیزود ساخته و منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با واکنش منتقدان به سریال Ms Marvel

بازیگران سریال میس مارول چه کسانی هستند؟

ایمان ولانی بازیگر شخصیت اصلی این سریال است و نقش کاملا خان با نام مستعار میس مارول را ایفا می‌کند. آرامیس نایت نیز بازیگر Red Dagger یا خنجر سرخ است. همچنین بازیگرانی نظیر مت لینتز، ساعگر شیخ، یاسمن فلچر و ریش شاه آن‌ها را در این سریال همراهی می‌کنند.

تاریخ انتشار سریال Ms Marvel چه زمانی است؟

قسمت اول سریال میس مارول در تاریخ 8 ژوئن سال 2022 میلادی، مصادف با 18 خرداد سال 1401 هجری شمسی از سرویس دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *