کار فوق العاده بانوی یزدی در نجات جان موتورسوار حادثه دیده + فیلم

فیلم منتشر شده از کار فوق العاده بانوی یزدی ، در نجات جان موتورسوار حادثه دیده بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

بانوی یزدی با احیا وانجام به موقع اقدامات پزشکی برای موتورسوار حادثه دیده، زندگی دوباره‌ای به وی بخشید. در ادامه با خبر نجات جان موتور سوار یزد همراه فیگار بمانید.

کار فوق العاده بانوی یزدی

نجات جان موتور سوار بانوی یزدی

کار فوق العاده بانوی یزدی
نجات جان موتور سوار بانوی یزدی, بانوی یزدی نجات موتور سوار

بانوی یزدی نجات موتور سوار

در این ویدیو که چند روز پیش ضبط شده است، تصادفی در یزد رخ داد که بر اثر آن موتورسوار در اوج گرما و مصدومیت فاصله چندانی تا مرگ نداشت اما اقدام به موقع و کار ارزشمند زن یزدی موجب نجات جان او شد.

مصدوم پس از اقدامات اولیه اورژانسی به بیمارستان منتقل و بعد از چند روز ترخیص شد. دهقان نیری پزشک یزدی و کارمند مرکز بهداشت نیر در شهرستان تفت است که فرشته نجات و ناجی جوان موتور سوار شد و حالا خانواده این جوان و شهردار یزد برای تجلیل و تقدیر از این فرشته نجات به محل کار وی، رفتند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کار فوق العاده بانوی یزدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *