کونیکو یامامورا مادر شهید بابایی درگذشت ؛ علت مرگ مادر شهید بابایی چیست؟ + [فیلم]

کونیکو یامامورا مادر شهید بابایی درگذشت. علت مرگ مادر شهید بابایی کونیکو یامامورا چیست؟ در ادامه مطلب شهید بابایی کونیکو یامامورا همراه فیگار باشید.

کونیکو یامامورا مادر شهید «محمد بابایی» به علت بیماری ظهر امروز جمعه دهم تیرماه در بیمارستان خاتم‌الانبیای تهران درگذشت.

کونیکو یامامورا مادر شهید بابایی

علت مرگ مادر شهید بابایی چیست؟

مادر شهید بابایی کونیکو یامامورا, شهید بابایی کونیکو یامامورا
مادر شهید بابایی کونیکو یامامورا, شهید بابایی کونیکو یامامورا

کونیکو یامامورا با نام ایرانی سبا بابایی متولد سال ۱۳۱۷ در ژاپن، مادر شهید محمد بابایی است که در ۱۰ تیر ۱۴۰۱ درگذشت. او از سن ۲۰ سالگی از دین بودا به دین اسلام مشرف شد و مسلمان گشت. وی از فعالان فرهنگی اصالتا ژاپنی و مقیم ایران بود. مراسم خاکسپاری و تشییع این بانوی مجاهد جهان اسلام روز یکشنبه ۱۲ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد انصار الحسین(ع) خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیروی هوایی برگزار می شود. سپس مردم خداجوی و مومن شهر تهران پیکر مطهر تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس را تا قطعه ۴۵ بهشت زهرا بدرقه می کنند. کونیکو یامامورا مادر شهید محمد بابایی ظهر دیروز جمعه دهم تیرماه به علت بیماری در بیمارستان خاتم الانبیاء به دیدار فرزندش شهیدش شتافت.

بیشتر بخوانید:

شهید «محمد بابایی» در بیست و نهم بهمن ماه سال ۴۲ در تهران چشم به جهان گشود. دانشجوی کارشناسی در رشته ریاضی بود و به عنوان بسیجی در جهبه حق علیه باطل حضور یافت. او در بیست و دوم فروردین ماه ۶۲ بر اثر اصابت ترکش توسط نیروهای عراقی شهید شد. کونیکو یامامورا در خانواده‌ای بودایی در ژاپن متولد شد و در ۲۰ سالگی با جوانی مسلمان و ایرانی آشنا شد و تحت تاثیر اخلاق اسلامی این جوان مسلمان به دین اسلام مشرف شده و با الهام از کتاب آسمانی قرآن نام «سبا» را برای خود برگزید.

کونیکو یامامورا مادر شهید بابایی

مادر شهید بابایی کونیکو یامامورا, شهید بابایی کونیکو یامامورا
مادر شهید بابایی کونیکو یامامورا, شهید بابایی کونیکو یامامورا

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کونیکو یامامورا مادر شهید بابایی  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *