نمایش رایگان ۲ فیلم در تمام سینماهای کشور روز ۲۱ تیرماه ؛ هناس و بدون قرار قبلی

تماشای دو فیلم بدون قرار قبلی و هناس برای تمامی بانوان کشور به همراه خانواده عزیزشان روز 21 تیرماه در کلیه سینماهای کشور رایگان خواهد بود.

سخنگوی انجمن سینماداران تأکید کرد که اکران رایگان دو فیلم «هناس» و «بدون قرار قبلی» در روز ۲۱ تیرماه تنها برای یک سانس است نه تمام روز! در ادامه با خبر رایگان شدن سینما همراه فیگار بمانید.

بدون قرار قبلی و هناس

سینماهای فیلم هناس

بدون قرار قبلی و هناس
تماشای رایگان فیلم هناس, سینماهای فیلم هناس, بدون قرار قبلی و هناس

تماشای رایگان فیلم هناس

وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی «توئیتر» ، از رایگان شدن تماشای فیلم های سینمایی «بدون قرار قبلی» و «هناس» برای بانوان به همراه خانواده‌ هایشان همزمان با روزهای آغازین دهه ولایت و امامت خبر داد.

بدون قرار قبلی و هناس
تماشای رایگان فیلم هناس, سینماهای فیلم هناس, بدون قرار قبلی و هناس

او در این پیام نوشته است: «همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت، و همچنین سالروز مقاومت غرور آفرین مردمان سرزمینم در پاسداشت هویت ایرانی اسلامی در مسجد گوهرشاد، تماشای دو فیلم بدون قرار قبلی و هناس برای تمامی بانوان کشور به همراه خانواده عزیزشان روز  ۲۱ تیرماه در کلیه سینماهای کشور رایگان خواهد بود. در روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه در حد فاصل ساعت ۱۹ تا ۲۱ یک سانس رایگان را به اکران این دو فیلم اختصاص خواهند داد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بدون قرار قبلی و هناس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *