اینستاگرام النا ریباکینا قهرمان تنیس زنان ؛ قهرمانی النا ریباکینا در ویمبلدون

در پی قهرمانی النا ریباکینا در مسابقات تنیس زنان ویمبلدون، صفحه اینستاگرام این ورزشکار مملو از پیام های تبریک از سوی هواداران شد.

یک تنیس‌باز روسی‌الاصل در مسابقاتی که روس‌ها از شرکت در آن محروم بودند به قهرمانی رسید. در ادامه با خبر النا ریباکینا اینستاگرام همراه فیگار بمانید.

قهرمانی النا ریباکینا

اینستاگرام النا ریباکینا

قهرمانی النا ریباکینا
النا ریباکینا قهرمانی, اینستاگرام النا ریباکینا, النا ریباکینا اینستاگرام

النا ریباکینا قهرمانی

در دیدار پایانی مسابقات ویمبلدون که در ورزشگاه مرکزی این رقابت ها برگزار شد، النا ریباکینا قزاق [روسی الاصل] با وجود آنکه ست اول را به انس جابر تونسی واگذار کرد، در دو ست بعدی به پیروزی رسید و اولین گرند اسلم خود را فتح کرد.

این سومین قهرمانی دوران حرفه‌ای ریباکینا بود که همزمانی‌اش با ممنوعیت حضور تنیسورهای روس و بلاروس، از نکات جالب آن بود.
به سنت سال‌های گذشته، کیت میدلتون، عروس خاندان سلطنتی انگلستان جایزه قهرمان این مسابقات را تقدیم کرد. عکس قهرمانی النا ریباکینا در مسابقات تنیس ویمبلدون که در اینستاگرام منتشر شده است را در ادامه تماشا میکنید.

قهرمانی النا ریباکینا
النا ریباکینا قهرمانی, اینستاگرام النا ریباکینا, النا ریباکینا اینستاگرام

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قهرمانی النا ریباکینا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *