مصدومیت شدید وحید امیری ؛ امیری جام جهانی قطر را از دست داد؟!

شنیده می‌شود وحید امیری به خاطر مصدومیت و جراحی اخیری که داشته است، حداقل تا نیم‌فصل نمی‌تواند توپ بزند. در ادامه با خبر مصدومیت وحید امیری همراه ما بمانید.

شنیده می‌شود وحید امیری به خاطر مصدومیت و جراحی اخیری که داشته است، حداقل تا نیم‌فصل نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

مصدومیت وحید امیری

وحید امیری مصدومیت

مصدومیت وحید امیری
وحید امیری به جام جهانی میرسد, وحید امیری مصدومیت, وحید امیری هافبک

وحید امیری به جام جهانی میرسد ؟

وحید امیری هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که به دلیل عارضه دیسک کمر تحت عمل جراحی قرار گرفته است، امروز با خبری مواجه شد و در این خصوص اعلام شد که وی قادر به همراهی این تیم در نیم فصل نخواهد بود و به واسطه این موضوع جام جهانی را هم از دست داده است.

مصدومیت وحید امیری
وحید امیری به جام جهانی میرسد, وحید امیری مصدومیت, وحید امیری هافبک

امیری در دیدار ایران برابر کره‌جنوبی از ناحیه کمر مصدوم شد. در همان مقطع گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد که این بازیکن نیاز به عمل جراحی دارد، اما خیلی زود به تمرینات تیمی پرسپولیس بازگشت.

اگرچه اخبار و شایعات در فضای مجازی از غیبت امیری در جام جهانی حکایت دارد اما پزشکان پرسپولیس پیش بینی می‌کنند که او پیش از جام جهانی و نیم فصل لیگ برتر به آمادگی کامل برسد و در زمین بازی نیز حضور یابد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مصدومیت وحید امیری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *