کنایه احسان علیخانی به کمیته داوران لیگ برتر و نبود VAR در فوتبال ایران! + فیلم

شوخی احسان علیخانی ، علیخانی در قسمت پایانی جدیدترین ساخته خود برنامه جوکر گفت: می‌توانیم به فوتبال VAR قرض بدهیم تا استفاده کنند.

احسان علیخانی در قسمت آخر جوکر به نبود VAR در فوتبال ایران واکنش نشان داد. در ادامه با خبر احسان علیخانی قسمت آخر جوکر همراه فیگار بمانید.

شوخی احسان علیخانی

احسان علیخانی VAR

شوخی احسان علیخانی
کنایه احسان علیخانی به نبود VAR در ایران, احسان علیخانی VAR, احسان علیخانی قسمت آخر جوکر

کنایه احسان علیخانی به نبود VAR در ایران

احسان علیخانی در قسمت آخر جدیدترین ساخته خود، در کنایه به کمیته داوران لیگ برتر و نبود VAR در فوتبال ایران، گفت: چند سال است در فوتبال ایران به‌دلیل نبود VAR دعوا داریم اما ما در برنامه خودمان با ۴۰ دوربین ویدئوچک راه‌انداختیم و اگر بخواهند می‌توانیم به فوتبال قرض بدهیم تا استفاده کنند.

فیلم شوخی احسان علیخانی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شوخی احسان علیخانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *