محسن یگانه درگذشت ؛ خبر فوت خواننده محبوب ایرانی صحت دارد؟

محسن یگانه درگذشت . علت لغو کنسرت محسن یگانه در حین اجرا بخاطر گرفتگی صدا. در ادامه مطلب درگذشت محسن یگانه همراه فیگار باشید.

انتشار اخباری مبنی بر درگذشت محسن یگانه، خواننده محبوب موسیقی پاپ ایران به یکی از پربحث ترین موضوعات شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شد اما آیا خبر فوت این هنرمند سرشناس صحت دارد؟

محسن یگانه درگذشت

خبر فوت خواننده محبوب ایرانی صحت دارد؟

درگذشت محسن یگانه, لغو کنسرت محسن یگانه
درگذشت محسن یگانه, لغو کنسرت محسن یگانه

همین موضوع کوچک برای دامن زدن به شایعه فوت محسن یگانه در شبکه های اجتماعی کافی بود. پیگیری ها حاکی از آن است خواننده محبوب ایرانی در سلامت کامل بسرمی برد و اخبار منتشره در خصوص مرگ وی صحت ندارد. شام‌گاه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ محسن یگانه در کنسرت بوشهر هنگام نواختن آهنگ «بهت قول می دم» صدایش گرفت و کنسرت را ادامه نداد. این خواننده ضمن عذرخواهی فراوان از مخاطبان گفت: «نمی‌دانم چه کلمه‌ای برای عذرخواهی که در دلم است پیدا کنم که در خور شأن باشد.

خیلی وقت است کنسرت هایم را کنسل نکردم حتی تا ۵ دقیقه قبل استیج هم فکر نمی کردم این اتفاق رخ دهد.» محسن یگانه از مردم تشکر و خاطرنشان کرد: «نمی دانم چه باید بگویم، همه بلیت ها را هم پس می دهم و یا همه این جمع در کنسرت بعدی بوشهر بلیتشان را جدا رزرو می کنیم، هرچه ضرر و زیان این برنامه باشد هم خودم به شخصه به تهیه کننده پرداخت می کنم.» او در آخر تصریح کرد: «امیدوارم من را ببخشید، هر چه همیشه داشتم از شما بوده است.

بیشتر بخوانید:

محسن یگانه درگذشت

درگذشت محسن یگانه, لغو کنسرت محسن یگانه
درگذشت محسن یگانه, لغو کنسرت محسن یگانه

کلمات نمی توانند حال مرا توصیف کنند، رویم نمی شود در چشمانتان نگاه کنم. شرمنده، رویم سیاه ولی حال من را بفهمید صدایم گرفته و درخور شأن گوش های شما نیست. تا اینجا هم برای خاطره داشتن شما از امشب، اجرا کردیم.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محسن یگانه درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “محسن یگانه درگذشت ؛ خبر فوت خواننده محبوب ایرانی صحت دارد؟

  1. اینکه با خبر کذب و دروغین مرگ یه خواننده که فعلا صداش در شرایط بحرانی ای قرار داره، میخواین بازدید بگیرین اونم در حالتی که عملا متن خبر هیج ربطی به تیتر نداره،واقعا کار درست و انسانی ای نیست!

    1. توی تیتر نوشته “خبر فوت صحت دارد”؟؟ متن خبرم اینو پیگیری کرده و نوشته کذبه. الان این تیتر به متن ربط نداره؟ یا نمیدونی تیتر چیه یا نمیدونی متن چیه؟ یا در حالت کلی نمیدونی انسان چی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *