فرناندو گاسپار مربی پرسپولیس ؛ دستیار یحیی گل‌محمدی مشخص شد

فرناندو گاسپار مربی پرسپولیس میشود. مربی سابق رئال مادرید در راه پرسپولیس. در ادامه مطلب مربی پرسپولیس فرناندو گاسپار همراه فیگار باشید.

یحیی گل محمدی نام یک مربی خارجی را به باشگاه داده تا مذاکرات با او برای حضور در پرسپولیس آغاز شود.در همین خصوص شنیدیم فرناندو گاسپار دستیار مدنظر یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس است.

فرناندو گاسپار مربی پرسپولیس

دستیار یحیی گل‌محمدی مشخص شد

مربی پرسپولیس فرناندو گاسپار, فرناندو گاسپار
مربی پرسپولیس فرناندو گاسپار, فرناندو گاسپار

گفته می شود فرناندو گاسپار دستیار مدنظر یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس خواهد بود. به گزارش فوتبالی، از مدتی پیش یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب یک دستیار باتجربه و خارجی در کادرفنی خود بود که امروز اخباری مبنی بر انتخاب دستیار او به گوش رسید.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، فرناندو گاسپار ۵۳ ساله، که سابقه کار در باشگاههایی چون رئال مادرید، گوانگژوی چین، کوردوبای اسپانیا، رئال وایادولید، بنفیکا، مالاگا و همچنین تیم ملی گابن را به عنوان کمک‌مربی در کارنامه دارد دستیار یحیی گل محمدی خواهد شد. البته گاسپار مانند مربیان دیگر به یحیی گل‌محمدی برای دستیاری‌اش در پرسپولیس معرفی شده است، اما باوجود مذاکره با یحیی، هنوز تبدیل به گزینه قطعی و نهایی نشده و به‌احتمال مربی پرسپولیس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

فرناندو گاسپار مربی پرسپولیس

مربی پرسپولیس فرناندو گاسپار, فرناندو گاسپار
مربی پرسپولیس فرناندو گاسپار, فرناندو گاسپار

گل‌محمدی گفته بود دو مربی را برای مذاکره به باشگاه معرفی کرده و باید دید او در نهایت کدام گزینه را به‌عنوان دستیار جدیدش در پرسپولیس معرفی خواهد کرد. پیش از این په‌په لوسادا و ولسلی ننکا به‌همراه سیدجلال حسینی به‌عنوان دستیاران وی به پرسپولیس پیوسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فرناندو گاسپار مربی پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *