سیل امام‌زاده داوود + [فیلم‌های سیل و عکس] ؛ مردم امام زاده را تخلیه کردند

سیل امام‌زاده داوود باعث تخریب های زیادی در حومه و خود این امام‌زاده شده است. در ادامه این خبر با جزئیات حادثه همراه ما باشید.

سیل امام‌زاده داوود باعث صدور دستور تخلیه این منطقه شد. از ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز بارش شدیدی در کل کشور به ویژه استان تهران آغاز شد که متأسفانه در برخی از مناطق شاهد بروز سیل و آب‌گرفتگی به‌خصوص در بخش کن، منطقه امام‌زاده داوود (ع) بودیم.  مارا در تماشای تصاویری از این حادثه همراهی کنید.

سیل امام‌زاده داوود

امدادرسانی در سیل امام‌زاده داوود

سیل امام زاده داوود
سیل امام زاده داوود

امدادرسانی به سیل زدگان امامزاده داوود ادامه دارد. سیل و سیلاب استان تهران تا کنون ۹ مصدوم، ۱۴ مفقودی و ۷ فوتی در سیل و سیلاب داشته است. هلال احمر تهران همزمان با پیدا شدن جسد هفتمین قربانی سیل کَن در تهران که بامداد روز پنج‌شنبه، ششم مردادماه، رخ داد از احتمال افزایش شمار قربانیان و مفقودین خبر داد.


بیشتر بخوانید:


تخلیه خانه ها در امام‌زاده داوود

همزمان با گمانه‌زنی درباره احتمال افزایش قربانیان سیل امام‌زاده داوود، نیروهای امدادی ضمن هشدار به ساکنان منطقه درباره احتمال افزایش بارش در عصر روز پنج‌شنبه، از ساکنان این محل خواستند تا خانه‌های خود را فورا تخلیه کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران:

تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت، جست‌وجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

با توجه به وجود گل و لای و آب‌های زیاد که در برخی موارد باعث ایجاد آوار شده است، ۱۰ سگ زنده‌یاب جهت تسریع در امدادرسانی در منطقه حضور پیدا کرده و مشغول جست‌وجو برای مفقودان احتمالی هستند.

شب گذشته همزمان با ورود سامانه بارشی به تهران، منطقه امامزاده داوود دچار سیل شد. براساس ویدئویی که از سوی جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی منتشر شده است، مردم امامزاده داوود در دقایق ابتدایی جاری شدن سیل، در حال تماشای بحران و تصویربرداری از سیل بودند.


بیشتر بخوانید:


جلسه ستاد بحران حادثه رانش‌زمین و سیلاب در امام‌زاده داوود تهران با حضور وزیرکشور، استاندار تهران، شهردار تهران و رئیس هلال‌احمر برای بسیج امکانات و امدادرسانی به مفقودین تشکل شد.

قدرت‌الله محمدی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی تهران:

برآورد دقیقی از مفقودی‌ها و خسارت‌های مالی سیل اخیر وجود ندارد، مغازه‌ها، کسبه و واحدهای تجاری منطقه خسارات سنگین دیده‌اند.

حضور شهردار تهران در محل حادثه

رئیس‌جمهور از استاندار تهران خواسته تا کلیه امکانات امدادی را برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه سیل در امامزاده داوود بسیج کند

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سیل امام زاده داوود سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *