دوربین مخفی دختر شهید مدافع حرم ؛ باباجون دلم برات تنگ شده [+فیلم]

فیلم منتشر شده از دوربین مخفی دختر شهید مدافع حرم حبیب الله شیری جعفرزاده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام و فضای مجازی داشته است.

ینب دختر شهید مفقود الاثر حبیب الله شیری جعفرزاده در پارک بین مردم می رود و از آنها درخواست می کند تا برای پدرش از طرف خودش نامه ای بنویسند. در ادامه با خبر دختر شهید مدافع حرم دوربین مخفی همراه فیگار بمانید.

دوربین مخفی دختر شهید مدافع حرم

دوربین مخفی دختر شهید الله شیری

دوربین مخفی دختر شهید مدافع حرم
دوربین مخفی دختر شهید الله شیری, فیلم دوربین مخفی دختر شهید مدافع حر

دوربین مخفی دختر شهید مدافع حرم شبکه نسیم

یک دختر شهید مدافع حرم به صورت دوربین مخفی به میان مردم رفت و از آن ها خواست برای پدر شهیداش نامه بنویسند در ادامه واکنش مردم به صحبت های این دختر شهید با پدر شهیداش  را مشاهده می کنید.

دختر که باشی بابا قهرمان زندگی‌ات می‌شود… دختر که باشی، بابا تکیه‌گاهت می‌شود… دختر که باشی نبود بابا می‌شود یک کوه غم روی شانه‌های کوچکت… می‌شود یک دریا تنهایی که ساحلی ندارد…

فیلم دوربین مخفی دختر شهید مدافع حرم

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد دوربین مخفی دختر شهید مدافع حرم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *