درگذشت مادر یوسف صیادی ؛ یوسف صیادی به سوگ مادر نشست [+عکس]

مادر یوسف صیادی درگذشت یوسف صیادی عزادار شد. بازیگر باتجربه و با جنبه که در جوکر شوخی های زیادی با او شد در غم از دست دادن مادرش عزادار شد.

یوسف صیادی به سوگ مادرش نشست. در ادامه با خبر مادر یوسف صیادی فوت کرد همراه فیگار بمانید.

مادر یوسف صیادی درگذشت

مادر یوسف صیادی

مادر یوسف صیادی درگذشت
درگذشت مادر یوسف صیادی, مادر یوسف صیادی, مادر یوسف صیادی فوت کرد

درگذشت مادر یوسف صیادی

بازیگر خوب و باجنبه کشورمان یوسف صیادی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که مادرش فوت کرده است. یوسف صیادی از بازیگران کمدی سینما و تئاتر می باشد. در ادامه عکس دیده نشده از یوسف صیادی و مادرش را مشاهده می کنید .

مادر یوسف صیادی درگذشت
درگذشت مادر یوسف صیادی, مادر یوسف صیادی, مادر یوسف صیادی فوت کرد

یوسف صیادی  (زاده ۱۷ اسفند ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ با ساخت فیلم کوتاه ۸ میلی‌متری و بازی و کارگردانی مجموعهٔ جنگ جوان در سال (۱۳۷۱) و مجموعه پرواز ۵۷ آغاز کرد و با حضور و بازی در مجموعهٔ تلویزیونی طنز و پُرمخاطب ساعت خوش به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد مادر یوسف صیادی درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *