جریمه 31 میلیون دلاری کوین اسپیسی ؛ جریمه ای به دلیل ضرر به نتفلیکس! [+عکس]

جریمه کوین اسپیسی ، بر طبق حکم دادگاه، کوین اسپیسی باید مبلغ ۳۱ میلیون دلار برای آسیبی که به سریال «خانه پوشالی» زد پرداخت کند.

این سریال پرطرفدار در پی تایید سوء‌رفتار جنسی کوین اسپیسی، بازیگر نقش اول ساخت فصل هفتم را متوقف کرده بود. در ادامه با خبر کوین اسپیسی جریمه همراه فیگار بمانید.

جریمه کوین اسپیسی

کوین اسپیسی خانه پوشالی

جریمه کوین اسپیسی
جریمه ۳۱ میلیون دلاری کوین اسپیسی, کوین اسپیسی خانه پوشالی, کوین اسپیسی جریمه

جریمه ۳۱ میلیون دلاری کوین اسپیسی

اسپیسی که در این سریال نقش تحسین شده فرانک آندروود را بازی می‌کرد، در فصل ششم سریال پس از اینکه با اتهاماتی مبنی‌بر تجاوز جنسی به مردان جوان از جمله دستیار تولید «خانه پوشالی» روبه‌رو شد، از این سریال کنار گذاشته شد. اکنون قاضی دادگاه عالی لس‌آنجلس حکمی را که قبلاً توسط یک قاضی دیگر در اکتبر ۲۰۲۰ صادر شده بود تایید کرد و به این ترتیب اسپیسی باید ۲۹.۵ میلیون دلار بابت خسارت به سریال و ۱.۵ میلیون دلار بابت هزینه‌های دیگر پرداخت کند.

«کوین اسپیسی» بازیگر توانمندی که دو جایزه «اسکار» برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» به همراه یک جایزه «تونی» و ۱۲ نامزدی جایزه «امی» را در کارنامه دارد، به بی‌کارترین بازیگر هالیوود تبدیل شده است که نمی‌تواند کار کند!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد جریمه کوین اسپیسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *