بهترین کمیک های گرگینه در شب از نگاه سایت فیگار

قرار است شما را با بهترین کمیک های گرگینه در شب شخصیت تاریک دنیای مارول آشنا کنیم که توانایی های عجیب او مخاطبین بسیاری را جذب خود کرده است.

The Werewolf by Night در دیزنی پلاس منتشر شد که شخصیت جدیدی را به MCU اضافه کرد و طرفداران وادار کرد تا به دنبال بهترین کمیک های گرگینه در شب بگردند. در سال 1972، مارول با برداشتی از یک تراپ کلاسیک با Werewolf by Night به کانون اضافه شد. وارث یک نفرین خانوادگی، جک راسل اولین بار در 2# Marvel Spotlight، نوشته سه نفر روی توماس، جین توماس و گری کانوی با مدادهای مایک پلوگ، ظاهر شد.

راسل به قدری محبوب شد که مدت کوتاهی پس از آن به کمیک های خودش اصافه شد؛ ولی حضورهای کوتاه را در کومیک بوک ها داشته است. در حالی که گرگینه راسل طرفداران زیادی داست، کمتر کسی انتظار پیش بینی می‌کرد که او در فیلم ویژه دیزنی پلاس هالووین بازی کند. با این حال، این همان چیزی بود که با حضور گائل گارسیا برنال در نقش راسل و کارگردانی آهنگساز برنده اسکار، مایکل جیاکینو اکران شد.

بهترین کمیک های گرگینه در شب

  • برترین کمیک بوک گرگینه در شب

در ادامه قرار است بهترین کمیک های گرگینه در شب را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های گرگینه در شب
بهترین کمیک های گرگینه در شب

گرگینه دنیای مارول سابقه طولانی در کمیک های مارول دارد که به اوایل دهه 1970 باز می گردد. طرفداران ویژه هالووین حتماً باید از بهترین کمیک های گرگینه در شب دیدن کنند. اگرچه Werewolf by Night معمولاً در بین بزرگترین قهرمانان مارول مانند مرد عنکبوتی و کاپیتان آمریکا دیده نمی‌شود؛ این شخصیت داستان‌های بسیار خوبی را دارد و او جزء کمیکی ترین شخصیت‌های مارول می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 6

بهترین انیمیشن های 2023

!…Marvel Spotlight On

بهترین کمیک های گرگینه در شب
کمیک های برتر گرگینه در شب

هنگامی که Werewolf by Night برای اولین بار در 2# Marvel Spotlight ظاهر شد، سرمقاله مارول به دنبال گسترش فراتر از ابرقهرمانان بود که برخی از ریشه‌های خود را در داستان سرایی ترسناک بازیابی کرد؛ اما هیچ راهی وجود نداشت که مطمئن باشیم که این شخصیت بلند خواهد شد. خالقان روی توماس، جین توماس و گری کانوی بهترین بخش‌های داستان گرگینه‌ها را برداشتند و آن‌ها را با داستان‌سرایی ابرقهرمانی آغشته کردند.

این کمیک جزء برترین کمیک های گرگینه در شب بوده که جک راسل در تولد 18 سالگی خود از یک نفرین خانوادگی مطلع می‌شود که مردان راسل (نه راسف) را به گرگینه تبدیل می‌کند. این مکاشفه، راسل را به توطئه بزرگتری می‌کشاند که شامل قلعه راسف و عناصر عرفانی آن، از جمله کتاب گناه، دارکلد می‌شود. پس از آن آغاز گوتیک، یک داستان هیجان انگیز جهانگردی پیش می‌آید که معمولاً توسط مایک پلوگ کشیده شده است.

Tomb of Dracula

بهترین کمیک های گرگینه در شب
جالب ترین کمیک های گرگینه در شب

دنیای سینمایی مارول تا حدودی به دلیل توانایی اش در گرد هم آوردن شخصیت های محبوب، پیشرفت می‌کند؛ اما مدت‌ها قبل از اینکه نیک فیوری به آپارتمان تونی استارک برسد تا درباره ابتکار انتقام جویان صحبت کند، یونیورسال پیکچرز آخرین بازی خود را با ابوت و کاستلو با فرانکشتاین ملاقات کرد که دراکولا، مرد گرگ و هیولای فرانکنشتاین حضور داشتند. این فیلم یک دشمنی مکرر بین گرگینه‌ها و خون‌آشام‌ها را ایجاد کرد، دشمنی که مارول با متقاطع خود بین سری‌های Werewolf by Night و Tomb of Dracula ادامه می‌دهد.

داستان جک راسل و دوست دخترش جادوگر توپاز را به قلعه دراکولا می‌آورد تا به تحقیق درباره نفرین راسف ادامه دهند. وقتی دراکولا از قدرت خاطرات نوشته شده توسط پدر راسل مطلع می شود، این دو هیولا در یک نبرد حماسی با هم ملاقات می‌کنند. کمیک Tomb of Dracula جزء کمیک های برتر گرگینه در شب که در آن حضور دارد.

بهترین فیلم های شبیه موربیوس

Man and Wolf Captain America

بهترین کمیک های گرگینه در شب
خواندنی ترین کمیک های گرگینه در شب

جک راسل این افتخار را دارد که در یکی از بدنام ترین داستان های ابرقهرمانی تمام دوران شرکت کند، Cap-Wolf جزء جالب ترین کمیک های گرگینه در شب بوده که حصور درخشانی را در داستان داشته است. داستان های دهه نود بسیار عجیب بود که چیزهای کمی این داستان را عجیب و غریب نشان می‌دهد که استیو راجرز فک مربعی و مو بلوند را در مقابل دانشمند شیطانی به نام Deadly Nightshade و Dredmund Druid جادویی قرار می‌دهد که نگهبان آزادی را با ویروسی آلوده کرده که او را به یک لیکانتروپ تبدیل می‌کند.

مأموریت کپ، او را با ولورین همیشه گرگ‌ مانند و دیگر گرگ‌ها از دنیای مارول، از جمله ولفسبن، فرال، او و البته خود جک راسل، متحد می‌کند. این واقعیت که مرد و گرگ داستان بسیار احمقانه ای است، قابل قبول نیست؛ اما این احمقانه است که فقط در کمیک‌های ابرقهرمانی اتفاق می‌افتد، جایی که مسائل دردسرساز مانند بودجه و سلیقه مسئله نیستند.

In the Blood

بهترین کمیک های گرگینه در شب
جذاب ترین کمیک های گرگینه در شب

این مجموعه جزء خواندنی ترین کمیک های گرگینه در شب است که یک راه‌اندازی مجدد از داستان جک راسل را ارائه می‌کند و ریشه‌های گوتیک شخصیت را از بین می‌برد و راز قتل را جایگزین آن‌ها می‌کند. راسل پس از سال‌ها اقداماتی را با حبس کردن خود در اتاق فولاد در شب‌های عجیب، متوجه می‌شود که همسرش ظاهراً توسط خودش به قتل رسیده است.

اگرچه گاهاً مارول ادعاهایی برای رشد دارد؛ اما اساساً مارول همیشه نوجوان بوده است. از قضا، هیچ چیز مانند خط کوتاه مدت MAX که به سازندگان فضایی برای گفتن داستان‌هایی با درجه R با قهرمانان مارول می‌داد که این اصل را ثابت نمی‌کند. در حالی که این فیلم با افرادی مانند Punisher کار می‌کرد، به لطف اهانت آمیزی توسط خالق The Boys ،Garth Ennis، بیشتر آن‌ها احساس احمق بودن را داشتند تا اینکه جدی رفتار کنند.

Marvel New Monster Rising

بهترین کمیک های گرگینه در شب
بهترین کمیک های گرگینه در شب

جک راسل ممکن است گرگینه در شب باشد؛ اما او تنها یکی از بسیاری از گرگ‌ها در دنیای مارول است. بنابراین کاملا منطقی است که مارول عنوان Werewolf by Night را عرضه کند که ربطی به جک راسل ندارد. سریال Werewolf by Night محصول 2020 شامل جیک گومز، پسر 17 ساله هوپی است که قدرت گرگ را از پدرش به ارث برده است که جزء جذاب ترین کمیک های گرگینه در شب قرار گرفته است.

جیک با کمک خواهرش فرم هیولایی خود را به خوبی کنترل می‌کند تا بتواند در رزرو خود گشت زنی کند؛ اما زمانی که یک شرکت شیطانی شروع به ساخت هیبریدهای هیولا در rez می‌کند، جیک به کمک قهرمان بومی گرگ سرخ نیاز دارد.

ایستراگ ها و اشارات Werewolf by Night

Legion of Monsters

بهترین کمیک های گرگینه در شب
بهترین کمیک های گرگینه در شب

شب فقط متعلق به گرگینه نیست. وقتی ماه بیرون می آید، وقت موربین است! Legion of Monsters تعدادی از بزرگترین هیولاهای مارول، از جمله جک راسل محبوب ما را گرد هم می آورد. این کمیک جزء برترین کمیک های گرگینه در شب است که آهیولا ها را در تیمی به رهبری خون آشام زنده، موربیوس، قرار می‌دهد.

Legion of Monsters که توسط Dennis Hopeless با هنر جنبشی توسط Juan Doe، رنگ‌های خلق‌وخو توسط Wil Quintana و نامه‌های رسا دیو Lanphear نوشته شده است، داستانی سرگرم‌کننده را روایت می‌کند که هیولاهای خوب را در مقابل بد قرار می‌دهد.

Man-Thing

بهترین کمیک های گرگینه در شب
کمیک های برتر گرگینه در شب

بینندگان چشم عقابی تریلر بسیار جالب Werewolf by Night احتمالا متوجه شده‌اند که گرگینه تنها موجود شب نیست که از Castle Bloodstone بازدید می‌کند. در واقع، به نظر می‌رسد که شکارچیان هیولا جمع شده بودند تا موجودی وحشتناک‌‌تر، Man-Thing را احضار کنند. داستان‌های Man-Thing جزء کمیک های برتر گرگینه در شب است که در مجموعه‌ای از کمیک‌های بزرگ و ویژه که با عنوان «اندازه غول‌پیکر» منتشر شده بودند، گنجانده شد است.

مارول یک کتاب کمیک به نام «Man-Thing در اندازه غول‌پیکر» را به اختصاص برای کودکان به فروش گذاشت. جدای از این دو رویه تاسف بار، Man-Thing موجودی فوق العاده غم انگیز بود، به خصوص زمانی که خالق آن استیو گربر نوشته بود. اولین داستان های Man-Thing، جانور را با طیف گسترده ای از افراد عجیب و غریب، به ویژه دلقک انتحاری دارل، که آخرین لحظات خود را در باتلاق می گذراند، در تماس قرار داد. اما زمانی که همکارهای سیرک دارل، Man-Thing را برای مرگ او مقصر می‌دانند، مجموعه‌ای از وقایع رخ می‌دهد تا آخرین ضربه را به دلقک بدهد تا مردم را بخنداند. این آمیزه‌ای از پوچی، ترحم و وحشت است که انسان-چیز را به محبوبیت امروزی تبدیل می‌کند.

Curse of the Man-Thing

بهترین کمیک های گرگینه در شب
جالب ترین کمیک های گرگینه در شب

مردان ایکس و سایر جهش‌یافته‌های کشور جدایی‌طلب خود را در جزیره کراکوا تشکیل داده‌اند، تا حدی به لطف کمک گیاهانی که پورتال‌ها و ابرداروها را ارائه می‌دهند. همچنین در کراس اوور بزرگ امپایر، انتقام‌جویان و چهار شگفت‌انگیز را در برابر بیگانگان گیاهی کوتاتی قرار می‌دهد. با وجود بسیاری از موارد عجیب و غریب ارگانیک، جای تعجب نیست که Man-Thing ظاهر شود.

هنگامی که یک شرور جدید به نام هاروور Man-Thing را نابود می‌کند، شکل انسانی او، دانشمند تد سالیس را آزاد خواهد کرد؛ اما او همچنین توانایی Man-Thing را برای سوزاندن هر چیزی که احساس ترس می‌کند به دست می‌آورد که از آن به عنوان سلاحی برای گسترش وحشت گیاهی در سراسر جهان استفاده کرده است. بیش از یک تیم ابرقهرمانی، Curse of the Man-Thing جزء جالب ترین کمیک های گرگینه در شب است که به خوانندگان یادآوری می‌کند که Man-Thing فقط یک توده مالچ با نامی احمقانه نیست، بلکه یک هیولای واقعی با قدرت‌های وحشتناک است.

تحلیل و بررسی تریلر Werewolf by Night

Nextwave: Agents of H.A.T.E

بهترین کمیک های گرگینه در شب
خواندنی ترین کمیک های گرگینه در شب

علاوه بر جک راسل و Man-Thing، دیگر شخصیت قابل توجه در تریلر Werewolf by Night، السا بلاداستون با بازی لورا دانلی هستند. تریلر السا را ​​نشان می‌دهد که به Castle Bloodstone، خانه پدر فقیدش، شکارچی هیولا Ulysses Bloodstone، می‌رسد. در حالی که السا در تریلر دختری در مضیقه می‌باشد، خوانندگان کتاب‌های مصور او را بسیار خشن‌تر می‌دانند، به خصوص در سری گونزو، Nextwave: Agents of HATE که جزء خواندنی ترین کمیک های گرگینه در شب قرار گرفته است.

Monsters Unleashed

بهترین کمیک های گرگینه در شب
بهترین کمیک های گرگینه در شب

بسیاری از هیولاهای مارول متعلق به دوران ویکتوریا هستند که شامل جانوران کلاسیکی مانند دراکولا و مرد گرگ می‌باشند؛ اما این شرکت اغلب مصمم است تا دنیای کایجو فرو  و حتی گودزیلا را در تداوم منظم خود داشته باشد. نویسنده کالن بان با سریال Monsters Unleashed که جزء جذاب ترین کمیک های گرگینه در شب است، در سال 2017 که کی کاواده، با نام مستعار کید کایجو، در آن بازی کرد، از این نسب بهره برد. Kid Kaiju با استفاده از قدرت خود برای کنترل هیولاهای غول پیکر، با جانورانی که توسط Intelligencia ( که اخیراً در She-Hulk: Attorney at Law با او آشنا شدیم ) مبارزه می‌کند.

وقتی ریسک این کار خیلی زیاد شد، او از السا بلاداستون کمک دریافت می‌کند. تیم هیولاهای غول پیکر کید کایجو نبردهای بسیار بزرگی را انجام می دهند، در حالی که شکار هیولای وحشی بلاداستون آرامشی را فراهم می‌کند که بسیار مورد نیاز است. نتیجه نهایی این داستان فوق‌العاده است که فقط خوانندگان را برای Bloodstone محبوب‌تر می‌کند و آن را تبدیل به یک رهبر عالی برای Werewolf by Night خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های گرگینه در شب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *