بهترین کمیک های ثور + [عکس] از نگاه سایت فیگار

اگر شما هم به دنیای کمیک‌های مارول و همچنین شخصیت کاریزماتیک ثور علاقه دارید، با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های ثور بپردازیم.

ثور اُدین‌سان که به اسم ثور معروف است، یکی از شخصیت‌های مجبوب کمیک دنیای مارول می‌باشد که در سال 1962، توسط استن‌لی فقید، یکی از برترین نویسندگان دنیای مارول (بهترین نویسنده های کمیک) ساخته شده است.

این شخصیت با الهام از خدای آذرخش در افسانه‌های یونان شکل گرفت و همچنین او یکی از رهبران اصلی دنیای انتقام جویان (بهترین اعضای انتقام جویان) می‌باشد و همچنین مارول در سال 2006 در انیمیشن انتقام جویان 2 از او رونمایی کرد و در سال 2011 هم برای اولین بار در فیلم سینمایی اختصاصی خودش با بازی کریس همسورث (بهترین فیلم های کریس همسورث)، در قاب دوربین قرار گرفت.

بهترین کمیک های ثور

خدایی از جنس ابرقهرمان

با توجه به نزدیک‌تر شدن اکران بزرگ فیلم ثور: تندر و عشق (تحلیل و بررسی تریلر اول فیلم ثور عشق و رعد) بد نیست نگاهی به بهترین کمیک های ثور و کمیک‌های پیش نیازی که این فیلم نیاز دارد بیاندازیم.

Thor #337

بهترین کمیک های ثور
کمیک های برتر ثور

در فیلم ثور: تندر و عشق، امکان حضور Beta Bill Ray، یکی از ابرقهرمان‌های فرعی و یکی از قدرتمند‌ترین شخصیت‌های (قوی ترین شخصیت های کمیک) دنیای ثور، بسیار بالا می‌باشد. کمیک شماره‌ی 337، از مجموعه کمیک‌های ثور، یکی از بهترین کمیک‌هایی است که این شخصیت را معرفی می‌کند و ما در این کمیک جذاب و خواندنی شاهد اولین حضور این شرور می‌باشیم.

همچنین می‌توان گفت این کمیک و شاید فیلم تندر و عشق، کنایه‌ای طنز‌آلود از ثور می‌باشد که برای همیشه دست از مبارزه کشیده است و به کمک این قهرمان دوباره به صحنه‌ی مبارزه باز‌میگردد.

Thor #378

بهترین کمیک های ثور
لحظات ماندگار در کمیک های ثور

تریلری که در چند روز اخیر منتشر شد چیز‌های زیادی را به نمایش گذاشت، از جمله زره‌ی آبی که بر تن ثور می‌بینیم. با دیدن این زره‌ی آبی که در زمان دوران طلایی این ابرقهرمان است هواداران این فرانچایز، آن را به کمیک شماره‌ی 378 ثور مقایسه کردند.

کمیکی به نویسندگی والت سایمونسون، که در اواخر دهه‌ی 80 میلادی عرضه شد و توانست به عنوان بهترین کمیک ثور (بهترین کمیک های مارول تاریخ) در آن سالها تبدیل شود. در این کمیک، هلا او را نفرین کرده است و به همین منظور زره‌ای برای او ساخته می‌شود، اما اگر این زره را از بدنش خارج کند می‌میرد.

Thor God Of Thunder

بهترین کمیک های ثور
برترین کمیک های ثور

این کمیک که با جنبشی برای کشتن خدایان آغاز می‌شود، یک مسئله‌ی کلیدی و حماسی (بهترین فیلم های حماسی 2022) توسط جیسون آرون که یکی از سرشناس‌ترین نویسنده‌های کمیک مطرح می‌کند که چالش‌های جدیدی را برای ثور به همراه دارد.

همچنین این کمیک جلوه‌های زیبایی از جمله بهترین لباس‌های ثور (بهترین لباس های شوالیه ماه) را به همراه دارد که باعث می‌شود بیننده لذت زیادی از این کمیک ببرد.

Thor Annual

بهترین کمیک های ثور
کمیک های برتر ثور

این اثر، یکی از بهترین لحظات ماندگار در کمیک های ثور و شاید بهترین مبارزات تاریخ دنیای کمیک را داشته باشد. ثور در این کمیک با دو تَن از بهترین جنگجو‌های اساطیر نورس مبارزه، و چالشی سخت و طاقت‌فرسا را به همراه خودش حمل می‌کند.

یکی از کمیک‌های کلاسیک ثور که در دهه‌ی 70 منتشر شد و توانست قدرت بی‌همتای این شخصیت را به رخ همگان بکشد.

بیشتر بخوانید:

Guardians Of The Galaxy

بهترین کمیک های ثور
بهترین کمیک های ثور

این کمیک شاید کمیک رسمی از ثور نباشد، اما در دیداری کوتاه، با شخصیت‌های نگهبانان کهکشان ملاقات می‌کند و از آن‌ها درخواست کمک می‌کند. بسیاری از طرفداران مارول بر این اعتقاد هستند که اتفاقات این کمیک می‌تواند در فیلم جدید ثور نشان داده شود و ما دوباره شاهد ملاقات این گروه با خدای آذرخش باشیم.

در این کمیک نگهبانان کهکشان با فرشته‌ای سقوط کرده از بهشت به اسم آنجلا وارد جنگ می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

The Mighty Thor

بهترین کمیک های ثور
بهترین کمیک ثور

کمیک The Mighty Thor که یکی از برترین کمیک های ثور می‌باشد، در ادامه‌ی کمیک جیسون آرون نوشته شده است، و داستان بازگشت جین در نقش ثور و تهدید‌های جدیدی که برایش به همراه دارد را نشان می‌دهد. جین فاستر در این کمیک نقش مهمی را در جایگزین بودن ثور نشان می‌دهد.

همچنین این کمیک نشان می‌دهد که جین فاستر، نقش مهمی در آینده‌ی فیلم ثور دارد.

Journey Into Mystery Annual

بهترین کمیک های ثور
بهترین کمیک های ثور

این کمیک، قلمروی اُلمپیوس را نشان می‌دهد و خدایان یونان باستان، از جمله زئوس را معرفی می‌کند. همچنین این کمیک شامل مبارزه‌ی ثور و هرکول می‌باشد که یکی از جذاب‌ترین مبارزه‌های تاریخ را در دنیای مارول رقم می‌زند.

این کمیک نشان می‌دهد که هرکول در دنیای مارول وجود دارد اما هنوز در MCU ظاهر نشده است، و ما طبق شواهدی که از قلمروی اُلمیوس در تریلر مشاهده کرده‌ایم، می‌توانیم بگیم حضور هرکول در این فیلم غیر ممکن نیست.

بیشتر بخوانید:

Thor #1

بهترین کمیک های ثور
کمیک های برتر ثور

یکی از عناصر فیلم جدید ثور، وجود جین فاستر است، و این کمیک که در سال 2014 منتشر شده و یکی از کمیک های برتر ثور می‌باشد، جین (محبوب ترین شخصیت های کمیک) را برای اولین بار نشان می‌دهد.

داستان کمیک درباره‌ی جین می‌باشد که از سرطان رنج می‌برد اما از قدرت عرفانی چکش ثور خبر دارد، و طی مبارزه‌ای مرگ‌بار سعی می‌کند قصاب خدا را از پای در بیاورد.

Thor God Of Thunder #2

بهترین کمیک های ثور
مهم ترین کمیک های ثور

کمیک شماره‌ی دوم Thor God Of Thunder یکی از مهم ترین کمیک های ثور می‌باشد که در این کمیک یکی از قدرتمند‌ترین شرور‌های دنیای مارول (بهترین شرور های مارول) معرفی می‌شود. این کمیک که در سال 2010 منتشر شد، داستان سرگذشت گوور که یک شخصیت منفی و شرور می‌باشد را روایت می‌کند.

این ابر شرور پس از اجتناب نشدن دعایش توسط خدایان عهد و پیمان می‌دهد که تمامی خدایان را از پای در بیاورد.

Thor God Of Thunder #3

بهترین کمیک های ثور
مهم ترین کمیک های ثور

این کمیک که دقیقا بعد از داستان نسه‌ی قبلی این مجموعه اتفاق می‌‌افتد، ثور را نشان می‌دهد که حالا به دنبال قاتل Falligar the Behemoth، که یکی از خدایان نورس است می‌گردد. این کمیک یکی از محتمل‌ترین داستان‌هایی است که می‌تواند در فیلم جدید ثور روایت بشود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های ثور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بهترین کمیک های ثور چه کمیک‌هایی هستند؟

بهترین کمیک های ثور Thor God Of Thunder و Journey Into Mystery Annual می‌باشند.

مهم ترین کمیک های ثور که قبل از تماشای فیلم جدید باید بخوانیم چه کمیک‌هایی هستند؟

دو کمیک Thor God Of Thunder #2 و Thor God Of Thunder #3 جزو مهم ترین  کمیک هایی هستند که باید قبل از دیدن فیلم خوانده شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *