10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی ؛ مورد انتظارترین سریال مارول

فصل دوم سریال لوکی یکی از مورد انتظارترین آثار فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است و در این مقاله 10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی را معرفی می‌کنیم.

یکی از بهترین سریال های مارول لوکی است. فصل دوم سریال لوکی می‌تواند پیچ ​​و تاب‌ها و شگفتی‌های زیادی را برای خدای شرارت با بازی تام هیدلستون و بقیه حماسه چندجهانی به همراه داشته باشد. با نزدیک شدن نسخه‌های چندجانبه مانند ددپول 3، انتقام جویان: سلسله کانگ، انتقام جویان: جنگ‌های مخفی، رویدادهای فصل 1 و فصل 2 لوکی به هر حال، سرنوشت کل چندجهانی مارول در دستان لوکی است، زیرا اقدامات او تعیین می‌کند که خط زمانی مقدس در مقایسه با آنچه که اولین بار ایجاد کرد چقدر تغییر می‌کند.

فصل 1 لوکی افشای تکان دهنده‌ای را ارائه داد که گذشته، حال و آینده MCU توسط نسخه کمی ظالمانه کانگ فاتح، به نام “او که باقی می‌ماند”، تعیین شده است. بعداً، لوکی فاش کرد که جدول زمانی مقدس از بین رفت و این سیلوی بود که باید تصمیم می‌گرفت که او را زنده نگه دارد یا او را بکشد، بنابراین تایم لاین مقدس را کاملاً بدون محافظت باقی گذاشت. اگر قصد دیدن آثار و بهترین فیلم های مارول را دارید، می‌توانید از مقاله ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های مارول کمک بگیرید. در این مقاله از فیگار 10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی را به شما معرفی خواهیم کرد.

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی

تئوری های فصل دوم لوکی

شما می‌توانید فهرست 10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی

در آخرین قسمت سریال لوکی، به طور طبیعی سیلوی انتقام گرفت و مرگ “او که باقی می‌ماند”، داستان حماسه چندجهانی را آغاز کرد و دانه‌های فصل پر پیچ و خم لوکی را کاشت. پیچش‌های فصل 2 این سریال هنوز دیده نشده‌اند، اما برخی از احتمالات در حال حاضر هیجان انگیز هستند. بسیاری از طرفداران معتقدند که این سریال یکی از بهترین سریال های ابرقهرمانی می‌باشد. در ادامه به 10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی می‌پردازیم.

بازگشت کانگ فیلم مرد مورچه‌ای در فصل دوم لوکی

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی

کانگ فاتح علی‌رغم شهرتش به‌عنوان یک نوع بی‌رحم کانگ، مغلوب مرد مورچه‌ای شد که او را به درگاهی که توسط موتور چندوجهی آسیب‌دیده خودش ایجاد شده بود، برد. از آنجایی که کانگ فاتح قرار است شخصیت شرور اصلی حماسه چندجهانی باشد، احتمال دارد فصل دوم لوکی نشان دهد که کانگ در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania نمرده است.

در عوض، کانگ ممکن است به یک جهان دیگر، یک نقطه زمانی دیگر در جهان اصلی MCU یا خود TVA منتقل شده باشد. حتی اگر این افشاگری در صحنه پس از پخش نهایی فصل دوم Loki رخ دهد، بازگشت کانگ می‌تواند مستقیماً فیلم‌های انتقام جویان فاز 6 را راه‌اندازی کند. کانگ فاتح یکی از بهترین شرور های مارول است که طرفداران زیادی دارد.

کانگ در فصل دوم حضور بیشتری خواهد داشت

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی

گونه‌های کانگ فاتح به ندرت در مواد تبلیغاتی فصل 2 لوکی وجود دارند. با این حال، ممکن است نقشی که ویکتور تایملی و دیگر گونه‌های کانگ در داستان فصل 2 لوکی دارند، مخفی نگه داشته شود، زیرا آنها کلیدی برای پیچش‌های داستانی آن هستند. از طرف دیگر، تریلرهای فصل دوم لوکی ممکن است به دلیل جنجال‌های اخیر این بازیگر از فیلم‌برداری از شخصیت‌های جاناتان میجرز اجتناب کنند.

در هر صورت، این امکان وجود دارد که فصل دوم لوکی در مقایسه با صحنه معرفی ویکتور تایملی، زمان بیشتری را برای کانگ و انواع او در نظر بگیرد. فلش بک کانگ، بازگشت غافلگیرکننده کانگ و سکانس شورای کانگ همگی احتمالات معقولی هستند. اگر به این شرور مارول علاقه دارید، مقاله پر خواننده ترین کمیک های کانگ فاتح را مطالعه نمایید.

خانم دقیقه رهبر TVA جدید خواهد بود

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
فرضیه های فصل 2 سریال Loki

پس از اینکه سیلوی “او که باقی می‌ماند” را کشت و لوکی به TVA بازگشت، خط زمانی مقدس بدون محافظ باقی ماند. خوشبختانه، “او که باقی می‌ماند” تنها شخصیتی نیست که در آخر زمان به سیتادل دسترسی داشت. خانم دقیقه دست راست او بود و او بیشتر از بقیه TVA یا خود رانوا رن اسلیر به او اعتماد داشت.

بنابراین، خانم دقیقه ممکن است همیشه جایگزین منتخب او به عنوان محافظ خط زمانی مقدس باشد. سریال لوکی در فصل 2 می‌تواند نشان دهد که خانم دقیقه تغییراتی را در جدول زمانی اعمال کرده است و لوکی را نفرین کرده که “لغزش زمان” را در هر جایی تجربه کند. اگر به کاراکترهای سینمای مارول علاقه‌مند هستید، مقاله بهترین شخصیت های مارول را مطالعه نمایید.

ویکتور تایملی متحد لوکی و موبیوس خواهد بود

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی

صحنه پس از تیتراژ فیلم Ant-Man and the Wasp : Quantumania، ویکتور تایملی را به عنوان یک شرور اصلی بالقوه برای فصل دوم لوکی معرفی کرد، در حالی که لوکی و موبیوس از اواخر قرن نوزدهم بازدید کردند و اولین نوع کانگ را پس از “او که باقی می‌ماند”، پیدا کردند. اما برخلاف بسیاری از همتایان چندجانبه‌اش، ویکتور تایملی معمولاً یک شرور تمام عیار در کمیک نیست.

در عوض، تایملی از فناوری و دانش آینده نگر خود برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق استفاده می‌کند. روحیه کارآفرینی ویکتور تایملی می‌تواند او را به پیوستن به نیروهای لوکی و موبیوس سوق دهد که ممکن است در ازای اطلاعات در مورد سایر انواع کانگ، فناوری آینده نگرانه‌ای را برای او به ارمغان بیاورد. تنها فیلم ویکتور تایملی که تاکنون نشان داده شده است، نشان می‌دهد که او دستگاهی را به صورت عمومی ارائه می‌کند که می‌تواند زمان را شکل دهد.

موبیوس خواهد مرد

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی

همه قهرمانان لوکی از فصل 1 جان سالم به در بردند، اما ممکن است در فصل 2 این موضوع تغییر کند. موبیوس ام. موبیوس با بازی اوون ویلسون دوست وفادار لوکی در TVA شد و لوکی قبلاً دو بار او را از دست داده بود. اولین بار، راوونا موبیوس را در مقابل لوکی کشت، اما لوکی بعداً متوجه شد که همه قربانیان به وید فرستاده می‌شوند.

پس از بازگشت به TVA و مشاهده مرگ “او که باقی می‌ماند”، لوکی با نسخه‌ای از موبیوس مواجه شد که او را نمی‌شناخت، به این معنی که ممکن است دوستی آنها از ابتدا شروع شود. در فصل دوم لوکی، لوکی می‌تواند موبیوس را برای سومین و آخرین بار از دست بدهد. موبیوس به جای رفتن به وید، می‌توانست خود را قربانی کند تا لوکی را نجات دهد یا توسط یک نوع کانگ یا یکی از سرسپردگانش کشته شود.

لوکی باعث می‌شود که دنیای مردان ایکس فاکس با MCU برخورد کند

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی

با توجه به اینکه فیلم ددپول 3، وید ویلسون با بازی رایان رینولدز، ولورین هیو جکمن و دیگر شخصیت‌های فیلم‌های مارول فاکس را به MCU می‌آورد، به نظر می‌رسد لوکی نسخه‌ای عالی برای تنظیم طرح چندجانبه این فیلم باشد. در طول فصل دوم، لوکی می‌تواند با ترکیب واقعیت‌های در حال فروپاشی، مانند دنیای مردان ایکس فاکس، در زمین 616 مارول، خط زمانی مقدس را اصلاح کند.

این مطابق با فیلم ددپول 3 است که لوگوی نابود شده فاکس قرن بیستم را در پشت ولورین و ددپول نشان می‌دهد. علاوه بر این، این پیوند قوی‌ترین ارتباط بین دو عنوان MCU از زمان شروع حماسه چندجهانی خواهد بود. اگر منتظر قسمت سوم فیلم ددپول هستید، مقاله بهترین تئوری های فیلم ددپول 3 برای شما جذاب خواهد بود.

راوونا رن اسلیر خود را فدای نجات چندجهانی خواهد کرد

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی

یک عکس کوتاه در اولین تریلر کامل لوکی، راوونا را در چیزی که به نظر می‌رسد وید است، نشان می‌دهد که به یک شی نادیده در آسمان واکنش نشان می‌دهد. همانطور که در فصل 1 لوکی فاش شد، انواع مردگان در دنیای وید باید از الیوت، نگهبان سیتادل در پایان زمان فرار کنند. این امکان وجود دارد که لوکی، سیلوی یا موبیوس طعم داروی خود را به راونا بچشند و او را به وید بفرستند، جایی که او می‌تواند با دسترسی به سیتادل در آخر زمان سعی کند از آن فرار کند.

از طرف دیگر، راونا می‌تواند متوجه شود که “او که باقی می‌ماند” از او به‌عنوان عروسک خیمه شب بازی خود استفاده می‌کند و از یک قطعه انحصاری از تجهیزات TVA برای نابودی الیوت استفاده می‌کند و به لوکی یک بلیط دیگر برای ورود به خانه مرکزی “او که باقی می‌ماند” و احتمالاً جدول زمانی مقدس را می‌دهد.

انواع لوکی تبعید شده از دنیای وید فرار خواهند کرد

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
تئوری های فصل دوم لوکی

اگر خط زمانی مقدس و TVA تحت تأثیر مرگ کانگ قرار گیرند، ممکن است دنیای وید نیز تغییراتی را تجربه کرده باشد. برای مثال، تم‌پدها می‌توانند به‌عنوان وسیله‌ای برای حمل و نقل بین TVA و وید کار کنند و قوانین این دنیا می‌توانند برای بازگرداندن انواع مختلف لوکی، مهندسی معکوس شوند. این به گونه‌های کشته شده مانند لوکی مغرور و رئیس جمهور لوکی اجازه می‌دهد تا فرار کنند و حتی تمساح لوکی می‌تواند همراه با بچه لوکی برای پیوستن به زمین 616 بپیوندد. اگر به انواع لوکی علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله بهترین نسخه های لوکی را مطالعه نمایید.

یک شرور جدید جایگزین کانگ جاناتان میجرز خواهد شد

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی

اگرچه جاناتان میجرز در فصل 2 لوکی نقش ویکتور تایملی را بازی خواهد کرد، اما هنوز این احتمال وجود دارد که دیزنی و مارول استودیو به دلیل ادامه روند قانونی این بازیگر را برای فیلم‌های آینده بازنگردانند. اگر اینطور باشد، فصل دوم لوکی می‌تواند نسخه‌های جدیدی از کانگ و گونه‌های او را معرفی کند که توسط بازیگری متفاوت بازی می‌شود.

در غیر این صورت، فصل 2 لوکی همچنین می‌تواند نشان دهد که یک شرور جدید به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند از تعقیب‌های چندجانبه کانگ پیشی بگیرد. بیاندر و دکتر دووم دو شخصیت شرور معروف مارول هستند که کاملاً با این نقش مطابقت دارند، زیرا آنها به ترتیب شرور اصلی داستان‌های جنگ‌های مخفی کمیک‌های مارول در دهه‌های 1980 و 2010 هستند. اگر به دنیای کمیک علاقه‌مند هستید، می‌توانید از مقاله ترتیب خواندن کمیک های مارول کمک بگیرید.

لوکی خط زمانی مقدس را بازسازی خواهد کرد

10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی
10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی

شاید لوکی سفر MCU خود را به عنوان یک شرور آغاز کرده باشد، اما او ارزش خود را به عنوان یک قهرمان نیز ثابت کرده است. از این رو، با فرصتی دیگر برای محافظت از جریان زمان، ممکن است خدای شرارت به چندجهانی نظم دهد و تصمیم بگیرد که خط زمانی مقدس جدید چگونه باشد.

شاید لازم شود جهان‌ها را با هم ادغام کند و برخی رویدادها را دوباره تنظیم نماید، اما لوکی اکنون به اندازه کافی عاقل است که واقعیت را به اخلاقی‌ترین روش شکل دهد. چنین دستاوردی نتیجه‌گیری فصل دوم لوکی را با فیلم Avengers: Endgame مقایسه می‌کند و لوکی می‌تواند به اندازه خود مرد آهنی به شخصیتی ناجی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 تئوری برای فصل دوم سریال لوکی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *