محبوب ترین بازی متاورسی sandbox؛ 6 روش کسب درامد از بازی

یکی از محبوب‌ترین بازی متاورسی سندباکس نام دارد و با این بازی می‌توانید به‌سادگی کسب درآمد کنید. The Sandbox یک بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که در آن کاربران با ابزارهای موجود، به ایجاد، کنترل و فروش موجودیت‌های مجازی در دنیای متاورس خود می‌پردازند. همچنین در این بازی ارز دیجیتال SAND برای خرید و فروش دارایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این بازی هیجان‌انگیز می‌توان با خرید و فروش زمین، آثار دیجیتال، خلق NFT و میزبانی رویدادها درآمد کسب کرد. اگر شما هم به بازی‌های دیجیتالی علاقه دارید،‌ این متن برای شماست. مطالعه این مقاله شما را با محبوب‌ترین بازی متاورسی آشنا خواهد کرد.

۱. شروع ماجراجویی در Sandbox؛ کسب درآمد از خرید و فروش زمین

اولین راه برای کسب درآمد خرید، فروش و اجاره‌ زمین‌ها است. در این بازی کاربران می‌توانند با استفاده از ارز سند باکس زمین مجازی را خرید و فروش کنند. ارزان‌ترین زمین در این پلتفرم، حدود ۳ هزار دلار ارزش دارد. یک فروشگاه در این برنامه موجود است که بیشتر کاربران از آن برای خرید و فروش استفاده خواهند کرد. با نصب و ساخت یک والت ارز دیجیتال نسبت به خرید زمین اقدام کنید. این بازی روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود و از والت‌های وب ۳ مثل متامسک پشتیبانی خواهد کرد. حتی امکان اجاره زمین‌ها در بازی سندباکس وجود دارد.

شروع ماجراجویی در Sandbox

2. خرید  و فروش آثار دیجیتال؛ راهی به سوی ثروت در Sandbox

در دنیای مجازی Sandbox، خرید و فروش آثار دیجیتال به یک روش عالی برای کسب ثروت تبدیل شده است. Sandbox، یک پلتفرم بازی و ایجاد محتوا بر پایه بلاکچین، فرصت‌های بی‌نظیری برای خلاقیت و کسب درآمد فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند انواع مختلفی از دارایی‌های دیجیتالی مانند زمین‌های مجازی، اقلام بازی، لباس‌های شخصیت‌ها و حتی تجربیات اینتراکتیو و بازی‌های کوچک را خلق، خرید و فروش کنند.

ایجاد و فروش اقلام بازی مانند اسلحه‌ها، لباس‌ها یا حتی مهارت‌های خاص شخصیت‌ها، راه دیگری برای کسب درآمد در Sandbox است. این محصولات دیجیتالی می‌توانند توسط کاربران دیگر خریداری شده و در تجربیات بازی خود استفاده شوند. همچنین، کاربران می‌توانند بازی‌های کوچک یا تجربیات اینتراکتیو خود را طراحی کنند و به فروش برسانند. این امکانات جدیدی برای خلق دنیاهای منحصربه‌فرد و کسب درآمد از طریق خلاقیت فراهم می‌کند.

3.خلق NFT با ابزار VoxEdit در سند باکس

Vox Edit ابزار پیشرفته‌ای است که امکان ایجاد و متحرک‌سازی NFTها را برای کاربران به وجود می‌آورد. توکن‌های غیر مثلی ایجاد شده به وسیله این ابزار مبتنی بر voxel (پیکسل‌های سه بعدی) بوده و قابلیت فروش در بازار NFT بازی سندباکس را دارند. وکس ادیت هم برای افراد مبتدی و هم برای کاربران حرفه‌ای قابل استفاده است. این بستر، جعبه‌ابزاری ماژولار در محیطی گرافیکی را فراهم می‌کند تا هیچ مانعی برای پیاده‌سازی خلاقیت‌های ذهنی کاربران در محیط بلاکچین ایجاد نشود.

در کنار سهولت در طراحی NFT، شما می‌توانید با سیستم اسکلت‌بندی، توکن‌ها را متحرک کنید. درصورتی‌که کمی با کی فریم‌ها و مبحث تایم‌لاین آشنایی داشته باشید، قابلیت متحرک‌سازی هر توکنی در این ابزار را ممکن خواهید کرد. در کنار این قابلیت ادیت بلوکی، Vox Edit برای علاقه‌مندان NFT در بازی سندباکس به وجود آورده است. در نسخه سند باکس ۳ هر بلوک از ۳۲ وکسل تشکیل می‌شود. بلوک‌ها بر اساس پارامترهای مختلفی مثل جامد یا مایع بودن، رنگ‌بندی و سایر المان‌های طراحی، با جزئیات خیره‌کننده‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرند.

4. میزبانی رویدادها؛ جشن‌های پردرآمد در دنیای مجازی

همزمان با خرید و فروش زمین در سند باکس از زمین این پلتفرم امکان میزبانی مراسمات و رویدادهای مختلف نیز فراهم می‌کند. حتی در این مراسم افراد و سایر کاربران را نیز دعوت کنید. برگزاری مسابقات خاص و مواردی از این سد معمولا در این پلتفرم افراد رایج است و در کنار خرید و فروش اصلی از این روند نیز برای رسیدن به سود استفاده کنید.

استفاده از این روش در کنار کسب سود باعث بالا رفتن قیمت زمین مورد‌نظر می‌شود. به خاطر داشته باشید که هر چقدر یک زمین بیشتر در معرض شناخت کاربران قرار بگیرد، در نهایت ارزش افزوده آن نیز بیشتر خواهد شد. البته باید بدانید که موقعیت و  شرایط زمین نیز به صورت پیش‌فرض روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

5. تجربه بازی‌سازی؛ درآمدزایی از طراحی بازی‌ها در Sandbox

تجربه بازی‌سازی در Sandbox به یک فرصت درآمدزایی هیجان‌انگیز تبدیل شود. Sandbox یک پلتفرم متاورس است که به کاربران امکان می‌دهد دنیاهای مجازی خود را بسازند و بازی‌هایی در آن ایجاد کنند. از طریق Game Maker، که یک ابزار قدرتمند و کاربرپسند است، حتی کسانی‌که از برنامه‌نویسی اطلاع ندارند به‌راحتی بازی‌های خلاق جذب می‌کنند.

از نظر تکنیکی، Game Maker امکانات و ابزارهای متنوعی را برای خلق محیط‌های سه‌بعدی، شخصیت‌ها و اشیاء تعاملی فراهم می‌آورد. این امر به سازندگان اجازه می‌دهد تا تجربیاتی شخصی‌سازی‌شده و منحصربه‌فرد برای کاربران خود ارائه دهند. علاوه‌بر این، با استفاده از گیم میکر سازندگان می‌توانند به جامعه‌ای بزرگ از بازیکنان و سایر خلاقان دسترسی داشته باشند. این امر فرصت‌های بیشتری برای همکاری و ارتقای پروژه‌ها فراهم می‌آورد.

تجربه بازی‌سازی

6. ساخت آواتار با اسکین‌های کاستوم و فروش آن

ساخت و فروش آواتارهای سفارشی در Sandbox یکی از راه‌های نوآورانه برای کسب درآمد در دنیای متاورس است. در این پلتفرم، کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهای خلاقانه، آواتارهای منحصربه‌فرد خود را با اسکین‌های کاستوم طراحی کنند. این آواتارها نماینده شخصیت دیجیتالی کاربران در متاورس هستند. همچنین به عنوان کالاهای قابل معامله در بازارهای دیجیتالی نیز به فروش می‌رسند.

بازار آواتارهای سفارشی در Sandbox فرصت‌های خوبی را برای خلاقیت و کسب درآمد فراهم کرده است. کاربران می‌توانند آواتارهایی با طراحی‌های خاص و اسکین‌های گوناگون ایجاد کنند، از شخصیت‌های فانتزی گرفته تا تصاویر واقع‌گرایانه. این آواتارها در بازار NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) به فروش می‌رسند، جایی که تقاضا برای آیتم‌های دیجیتالی منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی‌شده رو به افزایش است.

ارز sand و سایر بازی‌های متاورسی را از نوبیتکس خریداری کنید

در این مطلب با بازی sandbox و روش‌های کسب درآمد آن آشنا شدیم. شما می‌توانید از طریق خرید، فروش و اجاره زمین‌ها درآمد خوبی به‌دست آورید. همچنین با ساخت آواتار، خلق NFT با ابزار VoxEdit، خرید  و فروش آثار دیجیتال و تجربه بازی‌سازی نیز به درآمد عالی می‌رسید.

برای خرید ارز سند و کسب درآمد از بازی sandbox، صرافی نوبیتکس در کنار شما است. نوبیتکس در هر بازی که در متاورس انجام می‌دهید، به شما در حوزه معامله یا خرید و فروش ارزهای بومی آن بازی به شما کمک خواهد کرد. با این مجموعه امن‌ترین معاملات را در سریع‌ترین زمان انجام خواهید داد. برای استفاده از این ویژگی می‌توانید به سایت nobitex.ir مراجعه کنید.

/

پایان رپورتاژ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *