«جی. کی. سیمونز» به فیلم جدید کلینت ایستوود پیوست

«جی کی سیمونز» در فیلم مورد انتظار Juror No. 2، به «نیکلاس هولت» و «تونی کولت» خواهد پیوست. فیلم جدید کلینت ایستوود توسط شرکت برادران وارنر تولید خواهد شد.

فیلم Juror No. 2، داستان یکی از اعضای هیئت منصفه را روایت می‌کند که در یک محاکمه قتل شرکت دارد و متوجه می‌شود نقشی در مرگ قربانی داشته است. در این فیلم، «نیکلاس هولت»، «تونی کولت»، «جی. کی. سیمونز»، «گابریل باسو» و «کریس مسینا» به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم جدید کلینت ایستوود

«کلینت ایستوود»، «آدام گودمن»، «تیم مور»، «جسیکا میر» و «مت اسکینا» به‌عنوان تهیه‌ کننده فیلم Juror No. 2 فعالیت می‌کنند و «الن گلداسمیت وین» و «جرمی بل» وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند. این فیلم توسط شرکت «برادران وارنر» ساخته می‌شود که سابقه همکاری طولانی با «کلینت ایستوود» دارد.

فیلم جدید کلینت ایستوود

رسانه «Discussing Film» قبلا گزارش داده بود که این فیلم احتمالا آخرین پروژه‌ این بازیگر و کارگردان افسانه‌ای است. فیلم Juror No. 2 به کارگردانی «کلینت ایستوود» در شهر آتلانتا در حال فیلم‌برداری است. با توجه به اینکه تاریخ اکران فیلم جدید کلینت ایستوود به طور دقیق اعلام نشده، انتظار می‌رود این فیلم مورد انتظار در نیمه اول سال 2024 میلادی (سال 1402) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور جی کی سیمونز در فیلم کلینت ایستوود چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *