مسموم شدن شب عاشورا ؛ نوشیدن شربت نذری جان یک نفر را گرفت +[فیلم]

مسموم شدن شب عاشورا . نوشیدن شربت نذری جان یک نفر را گرفت. ویدئو و عکس جانباخته. در ادامه مطلب شب عاشورا مسموم شدن همراه فیگار باشید.

نرجس دیانی 12 ساله به دلیل مسمومیت ناشی از نوشیدن شربت نذری جان باخت و 200 نفر دیگر از اهالی روستای آنها نیز با مسمومیت دست به گریبانند.

مسموم شدن شب عاشورا

نوشیدن شربت نذری جان یک نفر را گرفت +[عکس]

شب عاشورا مسموم شدن
شب عاشورا مسموم شدن

نامش نرجس دیانی است و حالا دو روزی می شود که عکس او بر در و دیوار خانه هالی روستای چنار علیا نصب شده و نوار مشکی بالای آن آتش به قلب ها می زند. نرجس 12 ساله یکی از 200 نفری بود که شب تاسوعا بعد از نوشیدن شربت نذری در دسته عزاداری حسینی مسموم شده و راهی بیمارستان شد.اما شدت مسمومیت بالا بود و طاقت نرجس کم.

بیشتر بخوانبد:

مسموم شدن شب عاشورا

تا به حال ۲۰۰ نفر از اهالی این روستا مسموم شده و در بیمارستان بستری شده اند بیمارستان اسدآباد همدان ظرفیت بستری کردن ۲۰۰ نفر را ندارد و در حال حاضر وضعیت هر کدام از آنها می تواند به حالت وخامت برود در این باره دانشگاه علوم پزشکی همدان هنوز درباره ارتفاع گزارشی نداده است اهالی روستا از مسئولین تقاضا دارند که هر چه سریعتر به وضعیت بیماران رسیدگی شود و عوامل مسمومیت اهالی روستا مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مسموم شدن شب عاشورا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *