بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ؛ جدول مدال‌ها تا پایان روز هفتم +[عکس]

بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی . صعود تیم ملی هندبال به نیمه نهایی با شکست آذربایجان. در ادامه مطلب کشورهای اسلامی بازیهای همبستگی همراه فیگار باشید.

با پایان‌ یافتن روز هفتم مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، جدول مدال‌ها به‌روزرسانی شد و کشورهای ترکیه، ایران و قزاقستان همچنان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی

جدول مدال‌ها تا پایان روز هفتم +[عکس]

کشورهای اسلامی بازیهای همبستگی
کشورهای اسلامی بازیهای همبستگی

پنجمین روز از پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه در حالی آغاز خواهد شد که کاروان کشورمان همچنان با ۲۳ مدال طلا، ۱۹ نقره و ۱۶ برنز در رتبه دوم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد و اگرچه فاصله زیادی با ترکیه میزبان دارد که تا این لحظه ۴۸ مدال طلا کسب کرده است، اما ازبکستان را نزدیک خود می بیند که در پایان رقابت‌های دیروز، تعداد مدال‌های طلای خود را به عدد ۱۸ رساند.

در رقابت‌های امروز، بیست و دوم مرداد ماه، ورزشکاران کشورمان در ۱۰ رشته کشتی فرنگی، وزنه‌برداری، تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، شنا، ژیمناستیک، هندبال، بسکتبال ۳ نفره و والیبال به رقابت می پردازند. با برگزاری مراسم افتتاحیه در ورزشگاه ترکو آرنای شهر قونیه، این مسابقات از روز هجدهم مردادماه رسماً با حضور تمامی کشورها، رشته‌ها و ورزشکاران در حال پیگیری است و کشورهای شرکت‌کننده تا به اینجا موفق به کسب مدال‌های رنگارنگی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی

کشورهای اسلامی بازیهای همبستگی
کشورهای اسلامی بازیهای همبستگی

در ادامه پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، تیم ملی هندبال مردان ایران امروز (جمعه) در دومین مسابقه خود به مصاف آذربایجان رفت و با نتیجه 42 بر 20 پیروز میدان و راهی نیمه نهایی این رقابت‌ها شد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه 24 و 8 به سود ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *