نخستین مراسم سالگرد علی سلیمانی در فرهنگسرای بهمن برگزار شد [+عکس]

گزارشی از نخستین سالگرد درگذشت علی سلیمانی ، بازیگر و کارگردان در ادامه آمده است. خانواده علی سلیمانی با سیلی از غم و غصه سر مزار این عزیز.

مستند «برای علی» که به یاد زنده‌یاد علی سلیمانی در شبکه پنج سیما تولید شده است، همزمان با سالگرد درگذشت این هنرمند پخش خواهد شد. در ادامه با خبر نخشتین سالگرد علی سلیمانی همراه فیگار بمانید.

نخستین سالگرد درگذشت علی سلیمانی

سالگرد علی سلیمانی

نخستین سالگرد درگذشت علی سلیمانی
مراسم سالگرد علی سلیمانی, سالگرد علی سلیمانی, نخشتین سالگرد علی سلیمانی

مراسم سالگرد علی سلیمانی

نخستین سالگرد درگذشت علی سلیمانی ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز شنبه ۲۲ مرداد در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد. علی سلیمانی به دلیل ابتلا به کرونا در (۲۱ مردادماه) ۱۴۰۰ درگذشت.

در ابتدای این مراسم، سید جواد هاشمی، مجری برنامه گفت: برای کسانی که با علی سلیمانی آشنا بودند، یک سال گذشته بسیار سخت گذشت زیرا رفتار و منش وی به اندازه‌ای نیکو بود که نمی شد او را بشناسید اما دوستش نداشته باشید.

نخستین سالگرد درگذشت علی سلیمانی
مراسم سالگرد علی سلیمانی, سالگرد علی سلیمانی, نخشتین سالگرد علی سلیمانی

وی افزود: سلیمانی سال‌ها نمایش‌هایی را به صورت نذری انجام می‌داد و دستمزد خود را هم از امیرالمؤمنین (ع) دریافت می‌کرد. اجرت کار وی، ماندگاری نامش است. این هنرمند به مدت ۲۵ سال، چهل شب قبل از شهادت حضرت علی (ع) نمایشی با محوریت امیرالمؤمنین (ع) برگزار می‌کرد و در طول این چهل شب نیز همیشه اشک به چشم داشت.

مستند «برای علی» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه پنج سیما به کارگردانی میثم ریاحی است که همزمان با سالگرد درگذشت این هنرمند روز جمعه ۲۱ مرداد ماه روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نخستین سالگرد درگذشت علی سلیمانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *