10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher

سریال Preacher یکی از بهترین آثار دی سی برگرفته از کمیک های تاریک ورتیگو است که قرار است 10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher را به شما معرفی کنیم.

Preacher یکی از آشفته‌ترین و جزء بهترین کمیک های دی سی بود که آن را روی صفحه نمایش کوچک آوردند و با برخی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های قابل تصور پر کردند. وقتی AMC کتاب کمیک Preacher را به روی صفحه نمایش کوچک آورد، قمار بزرگی را انجام داد. در اینجا 10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher معرفی شده که هوادارن بسیاری دارند. این شبکه قبلاً با اقتباس کمیک The Walking Dead موفقیت زیادی کسب کرد؛ اما پریچر بسیار متفاوت بود. این یک کتاب کمیک با درجه R که توهین آمیز هست، به همان اندازه که طرفدار داشت مخالفانی هم دارا بود. با وجود این شخصیت‌ها می‌توان فیلم های ترسناک زیادی را با الهام برداری از کمیک‌هایشان ساخت.

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher

  • وحشتناک ترین شخصیت ها در سریال Preacher

شما می‌توانید فهرست 10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher

علاوه بر اقتباس از Preacher توسط شبکه AMC، شبکه به تیم سازنده‌ها اجازه داد در برخی موارد داستان پیشروی کنند. با اضافه کردن صحنه‌های طولانی در جهنم، از جمله تبدیل آدولف هیتلر به یکی از شخصیت‌های سریال، تقریباً شگفت انگیز بود که تبدیل به یک سریال چهار فصلی شد و همان گونه که به نظر می‌رسید پایان یافت. اما همانطور که شاید برای شما تعجب آور باشد، هیتلر حتی ترسناک‌ترین شخصیت در سریال نبود. در ادامه می‌خواهم 10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher معرفی کنیم.

Odin Quincannon

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
ترسناک ترین کاراکترهای سریال Preacher

Odin Qincannon می‌توانست یکی از ترسناک ترین کاراکترهای سریال Preacher باشد؛ اما AMC تصمیم گرفت از چیزی که این شخصیت را تا این حد عصبانی می‌کند خودداری کند. با وجود این، او هنوز پیرمردی ترسناک است که برای اطرافیانش خطری به حساب می‌آید. اودین با بازی جکی ارل هیلی، صاحب یک کشتارگاه سادیستی بود که مردی بسیار پیچیده و عجیب است. وقتی جسی از قدرت خود برای خدمت به خدا استفاده می‌کرد، او را به یک قاتل سادیست تبدیل کرد که به “meat god” خدمت می‌کند، Odin Qincannon به شخصیتی خطرناک‌تر تبدیل شد.

Allfather D’Aronique

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
وحشتناک ترین شخصیت ها در سریال Preacher

در کمیک‌ها، Allfather D’Aronique نه تنها یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های سریال است، بلکه یکی از منزجر کننده‌ترین شخصیت‌ها بود. کاری که او انجام داد فراتر از اخلاق قرار گرفت و تقریباً بیش از هر کسی در سریال یک شرور تمام عیار به حساب می‌آمد. در برنامه تلویزیونی AMC Preacher  Allfather به همان اندازه بد بود و مردیست که می‌خواست آخرالزمان را شروع کند تا جهان را به شکل خودش بازسازی کند. او به‌عنوان یک مرد بزرگ ترسناک، با یک ارتش کامل پشت سرش غیرقابل توقف بود و جسی کاستر تنها کسی است که می‌توانست او را لمس کند.

Sarah Featherstone

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher

لارا فیدرستون شخصیتی ترسناک بود؛ زیرا او زنیست که خود را محترمانه نگه می‌داشت، اما حاضر است برای حمایت از اعتقاداتش دست به هر کاری بزند. او به‌عنوان یکی از پیروان آقای استار و کسی که از او چیزی بیشتر از پیروی از دستوراتش می‌خواست، چندین کار وحشیانه در طول سریال انجام داد. لارا یکی از افرادی بود که تولیپ را در نیواورلئان به قتل رساند. واقعیتی که او موفق شد در برابر یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های سریال پیروز شود، نشان می‌دهد که او ترسناک‌ترین قاتل برای گریل است.

Cassidy

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
کاراکتر های وحشتناک در سریال Preacher

Cassidy یکی از قهرمانان پریچر بود؛ اما او همچنین یک خون آشام است که هیچ کس واقعا نمی‌توانست به او اعتماد کند. اگرچه او همزمان عاشق جسی و تولیپ بود، اما بارها به آنها خیانت کرد و این باعث شد که در نهایت در سریال رستگار شود؛ اما همیشه برای اطرافیانش یک خطر به حساب می‌آمد. به لطف نقل قول‌های Cassidy’s Preacher، کسیدی وقتی به مکان‌های تاریک عمیق روح خون آشام خود رفت ترسناک‌تر بود. وقتی او خون آشام‌های دیگری را که او را می‌پرستیدند کشت، بی رحمانه و نابخشودنی شد. کسیدی حتی در کمیک‌ها بدترین شخصیت است؛ اما شخصیت او در AMC به اندازه‌ای ترسناک بود که او را تبدیل به مردی کرد که هیچکس نمی‌خواست از آن عبور کند. خون آشام‌ها نیز در فیلم های ترسناک زیادی حضور پیدا کرده‌اند.

Herr Starr

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
ترسناک ترین کاراکترهای سریال Preacher

آقای استار بهترین شخصیت شرور در کمیک‌های پریچر بود و پیپ تورنز به طرز درخشانی او را جزء کاراکتر های وحشتناک در سریال Preacher قرار داد. در هر دو نسخه، او مردی باهوش و با اعتقادات قوی بود و کسی که می‌دانست همیشه هوشمندانه نیست که از افرادی که برای آن‌ها کار می‌کنید پیروی کنید، به شرطی که بتوانید آن‌ها را سرنگون کنید.

با این حال، آقای استار به یک دلیل بزرگ در برنامه تلویزیونی پریچر ترسناک‌تر از کمیک بود. در کمیک او در نبرد با جسی چیزهای زیادی را از دست داد و در نهایت تولیپ او را کشت. این اتفاق در سریال‌های تلویزیونی واعظ رخ نداد. در این اقتباس او برنده شد که بی‌تردید ترسناک‌ترین پیشنهاد است.

Jesse Custer

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
وحشتناک ترین شخصیت ها در سریال Preacher

جسی کاستر قهرمان پریچر است. او فرزند یک واعظ شهر کوچک بود که در کودکی زندگی سختی داشت. هنگامی که پدرش درگذشت، جسی با مادربزرگش که یک زن شرور بود زندگی می‌کرد. این امر Jesse را نیز سخت کرد و با اینکه او مرد خوبی است، کارهای بسیار بدی در زندگی خود انجام می‌دهد. وقتی جسی صدای خدا را از پیدایش دریافت کرد، بسیار ترسناک شد. او هر چیزی که به کسی می‌گفت اتفاق می‌افتاد. وقتی به مرد جوانی که برای کمک نزد او آمده بود گفت: برو به جهنم، پسر به جهنم رفت و در آنجا ماند. جسی کسی بود که هیچکس نمی‌خواست با آن بجنگد، حتی اگر ارتشی پشت سرش باشد.

Tulip O’Hare

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher

Tulip و Jesse بخشی از یک مثلث عشق با Cassidy بودند و وقتی جسی ناپدید شد، تولیپ راه زندگی بسیار متفاوتی را پیش گرفت. او تبدیل به یک قاتل شد و در کارش بسیار خوب بود. تولیپ در سریال تلویزیونی Preacher AMC بسیار متفاوت از نسخه کمیک بود و بسیار خطرناک‌تر است. هر دو قاتل بودند؛ اما نسخه کمیک قادر نبود خود را تحت کنترل داشته باشد. تولیپ در سریال تلویزیونی نه تنها قوی و قدرتمند بود، بلکه حتی ترسناک‌تر از جسی است، بدون داشتن قدرت‌های ماوراء طبیعی بسیار خود را قدرتمند نشان داد. بله، Featherstone او را کشت؛ اما دیگر این اتفاق نمی افتاد و تولیپ حتی در مقابل خدا ایستاد و او را به فکر فرو برد.

God

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
کاراکتر های وحشتناک در سریال Preacher

واعظ God را نه تنها موجودی وحشتناک بلکه بسیار عجیب ساخت که او جزء وحشتناک ترین شخصیت ها در سریال Preacher قرار گرفته است. وقتی جسی اولین بار God را دید، او مثل یک سگ نژاد دالماتین لباس‌پوشیده بود و در عمل‌های جنسی عجیب و غریبی شرکت می‌کرد. با این حال، آنچه او را خطرناک می‌کرد، واقعیتی بود که او در حال مبارزه یا فرار قرار داشت.

God دلیلی بود که خانواده “The Saint of Killers” به قتل رسید و او تولیپ را به قتل رساند و سپس او را زنده کرد تا او را مجبور به کمک کند. God قادر به انجام دادن هر عملی است و برای نجات خود هر کاری می‌کند، حتی اگر به معنای فرار از بهشت ​​باشد. هیچ کس روی زمین نمی‌توانست God را شکست دهد و او خالق کینه توز و ترسناکی بود.

The Saint of Killers

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
ترسناک ترین کاراکترهای سریال Preacher

The Saint of Killers به ​​راحتی بهترین شخصیت در کمیک‌های Preacher بود و در سریال AMC نیز فوق العاده عمل کرد. او یک ماشین کشتار غیرقابل توقف است، کسی که تمرکز واحدی داشت و هرگز تسلیم نشد تا اینکه هدف مورد نظرش مرده بود. او همچنین تفنگی داشت که می‌توانست هر کسی را بکشد. The Saint of Killers ترسناک‌ترین قاتل سریال تلویزیونی است و او مانند جیسون وورهیس و مایکل مایرز دیده شد که به یک هیولا تبدیل شده بودند، هیولایی که می‌توانست از هر حمله‌ای جان سالم به در ببرد و با اسلحه‌های شعله ور بدون آسیب دیدن رد شود.

Gran’ma L’Angelle

10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher
وحشتناک ترین شخصیت ها در سریال Preacher

گرچه گرانما لانجل یک قاتل ناقابل توقف مانند The Saint of Killers نبود، اما او جزء ترسناک‌ترین شخصیت هم در کمیک‌ها و هم در برنامه تلویزیونی AMC قرار گرفت. او جسی را پس از مرگ پدرش بزرگ کرد و اغلب او را به عنوان تنبیه در مرداب‌ها در تابوت دفن می‌کرد تا انضباط و ترس را درون کودک نفوذ دهد.

او دو پیرو را داشت که هر کاری که به او دستور می‌دهد را انجام می‌دادند. جسی می‌دانست که در مورد جام به کمک نیاز دارد و به سراغ گرانما رفت؛ زیرا کسی بدتر از او را نمی‌شناخت و او زمانی که با خود شیطان رو در رو می‌نشیند و هرگز تکان نمی‌خورد که در این مورد استعداد خود را ثابت کرد. او یک زن شرور و ترسناک بود و هیچکس جرات مخالفت با او را نداشت، حتی نوه خودش قادر به این کار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 تا از کاراکتر های ترسناک در سریال Preacher سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *