ورود کریستیانو رونالدو به تهران با کاروان النصر + [عکس و ویدیو]

اولین تصاویر و ویدیو از لحظه ورود کریستیانو رونالدو به تهران با کاروان النصر منتشر شده است. جزئیات خبر را در ادامه این مطلب بخوانید.

ورود کریستیانو رونالدو به تهران با کاروان النصر

کریستیانو رونالدو و دیگر فوق ستاره‌های النصر مانند سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و… حدود ۵۵ ساعت قبل از آغاز دیدار برابر پرسپولیس، در تهران حاضر شدند. پیشتر اولین تصاویر از حضور رونالدو در فرودگاه امام تهران و تصویری از محل اقامت رونالدو در تهران منتشر شده بود. دقایقی بعد نیز مشخص شد که رونالدو با کاروان النصر وارد تهران شده است. ویدیوی ورود رونالدو به تهران با کاروان النصر را در ادامه ببینید:


بعد از یک فصل عدم حضور در لیگ قهرمانان برای تیمی که آخرین تجربه آن در این رقابت‌ها نائب قهرمانی بود، اکنون پرسپولیس اولین جدال خود در فصل جدید را با شرایطی خاص استارت خواهد زد.

کاروان النصر با اعلام رسانه‌های عربستان، 27 شهریور با پروازی اختصاصی راهی تهران شد. تیم فوتبال النصر در دیداری از هفته ششم رقابت‌های لیگ عربستان موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد الرائد گذشته و با روحیه بالایی خود را برای دیدار برابر پرسپولیس آماده کند.

لوئیس کاسترو تصمیم گرفته تا النصر یک جلسه ریکاوری بازی امشب را در تهران انجام دهد و دوشنبه شب نیز آخرین جلسه تمرینی خود را در استادیوم آزادی برگزار کند تا این تیم روز سه شنبه و از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف پرسپولیس برود.

لحظه ورود کریستیانو رونالدو به ایران
لحظه ورود کریستیانو رونالدو به ایران

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *