دانلود سریال فورجی قسمت۲ با بازی مصطفی آزاد

لینک دانلود سریال فورجی قسمت۲ در ژانر طنز که از کانال یوتیوب و صفحه اینستاگرام مصطفی آزاد، بازیگر طنز منتشر می‌شود، در انتها پیوست شده است.

سریال فورجی (۴G)، مینی سریال ایرانی به کارگردانی مصطفی آزاد در ژانر طنز اجتماعی و کمدی است که در سال ۱۴۰۲ تولید شد.  این مجموعه نمایشی به نویسندگی مشترک مصطفی آزاد و آرمین ترابی در ۸ قسمت ساخته شده است.

همه چیز درباره مینی سریال طنز فورجی + مصطفی آزاد کیست؟

دانلود سریال فورجی قسمت۲ با بازی مصطفی آزاد

دانلود قسمت اول سریال فورجی
دانلود سریال فورجی قسمت۲

سریال فورجی قسمت اول مصطفی آزاد

مصطفی آزاد کمدین و بازیگر اینستاگرامی است که سازنده کلیپ های طنز در اینستاگرام و یوتیوب بوده که تاکنون ویدئوهای زیادی در قالب کلیپ طنر ساخته و در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. او یکی از چهره های معروف در فضای مجازی است که اخیرا طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده و سابقه همکاری با بازیگران مطرح تئاتر و تلویزیون را در کارنامه هنری خود دارد.

مصطفی آزاد سریال فورجی قسمت دوم

بازیگران سریال فورجی از دوستان و بازیگران یا سابقه تئاتر می‌باشند که برخی از آن‌ها از هنرمندان تئاتر مشهد و سبزوار برای ایفای نقش در این سریال دعوت شدند.

سریال فورجی
قسمت 2 سریال فورجی, سریال فورجی مصطفی آزاد قسمت 2, سریال فورجی قسمت۲

مصطفی آزاد در طول فعالیت‌های هنری خود تاکنون مینی سریال دوراهی، مینی سریال دلکو و چندین کلیپ طنز را ساخته است که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. او از چند ماه قبل پیش تولید مینی سریال‌فورجی را آغاز کرده و در نهایت در خرداد ماه ۱۴۰۲ از طریق پیج اینستاگرام وی و یوتیوب پخش شد.

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن فراگمان‌ها و دانلود سریال‌های ترکی با دوبله فارسی به بخش دانلود فیلم و سریال و یا بخش ترکی در سایت فیگار مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *