فراگمان سریال داستان جزیره قسمت 25 ؛ تریلر Ada Masali با زیرنویس فارسی

برای تماشای پیش نمایش قسمت جدید سریال Ada Masali، همراه ما باشید. فراگمان سریال داستان جزیره قسمت 25 با زیرنویس فارسی در انتهای نوشتار پیوست شده است.

سریال داستان جزیره یکی از سریال‌های تابستانی ترکیه بود،‌ که به دلیل محبوبیت بسیار خاتمه نیافت و در حال نمایش است. آیچا آیشین توران و آلپ نوروز بازیگران اصلی این سریال هستند.

آیچا نقش هازیران و آلپ نقش پویراز را ایفا می‌کنند. آیچا که برای کار به جزیره‌ای در ترکیه می‌رود، آنجا با خود واقعی پویراز آشنا می‌شود. این آشنایی موجب به وجود آمدن عشق میان آن دو می‌شود. اما در این بین خانواده‌ها مخالفت می‌کنند و مانع از رسیدن آن‌ها به هم می‌شوند.

اگر به فیلم‌ها و سریال‌های ترکی علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله‌های بهترین فیلم‌های ترسناک ترکی، بهترین فیلم های ترکی عاشقانه، بهترین سریال های ترکی عاشقانه، محبوب ترین و بهترین سریال های تاریخی ترکی و بهترین و جدیدترین سریال های ترکی عاشقانه 2022 را در سایت فیگار مطالعه نمایید.

برای دانلود پیش‌نمایش سریال ترکی داستان جزیره قسمت 25 در این نوشتار همراه ما باشید. لینک دانلود فراگمان قسمت 25 داستان جزیره در انتهای مطلب پیوست شده است.

فراگمان سریال داستان جزیره قسمت 25

تریلر Ada Masali با زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان قسمت 25 سریال داستان جزیره, تیزر قسمت 25 داستان جزیره, فراگمان قسمت 25 داستان جزیره, فراگمان سریال داستان جزیره قسمت 25
دانلود فراگمان قسمت 25 سریال داستان جزیره, تیزر قسمت 25 داستان جزیره, فراگمان قسمت 25 داستان جزیره, فراگمان سریال داستان جزیره قسمت 25

در این مجموعه دیدنی بازگیرانی همچون آیچا آیشین توران، آلپ نوروز و نیهان بویوک‌آغاچ به ایفای نقش پرداخته‌اند. آیچا آیشین توران یکی از بهترین بازگیران زن ترکی است که در سریال‌های دیگری همچون علیرضا، زمهری و مریم به ایفای نقش پرداخته است. او در این سریال‌ هم همانند دیگر سریال‌هایش نقش اصلی را برعهده دارد.


علاوه بر نوشتار فراگمان سریال داستان جزیره قسمت 25 می‌توانید مقاله‌های ذیل را نیز مطالعه نمایید:


دوبله فارسی سریال علیرضا را می‌توانید از کانال تلگرامی فیگار دانلود کنید. علاوه بر دانلود فراگمان داستان جزیره قسمت 25 زیرنویس فارسی شده، به سریال‌های ترکی دوبله شده نیز دسترسی خواهید داشت. علاوه بر علیرضا، سریال‌هایی نظیر اتاق قرمز، روزگارانی در چوکوروا، آپارتمان بی‌گناهان و دیگر سریال‌ها در کانال موجود است.

فراگمان سریال داستان جزیره
داستان جزیره قسمت 25 زیرنویس فارسی, سریال ترکی داستان جزیره قسمت 25, دانلود قسمت 25 سریال داستان جزیره

اولین قسمت سریال داستان جزیره از شبکه Star tv در سال 2021 پخش شد. این سریال دوست داشتنی درباره زندگی دختری به نام هازیران است که در یک شرکت بین الملی کار می‌کند. او برای شغل‌اش سخت تلاش می‌کند و دوست دارد جایگاه و مقام خاصی در شغل‌اش کسب کند.

طی یک اتفاقی توسط رئیس شرکت در یک جزیره به ماموریت می‌رود و در آن ماموریت با فردی به نام پویراز آشنا می‌شود. هازیران باید پویراز را راضی کند تا زمین‌های خود را بفروشد.


بیشتر بخوانید:


او پس از آن که مدتی در آن جزیره می‌ماند، متوجه می‌شود که برخلاف تصورش، پویراز جوان شریفی است. او می‌فهمد رئیسش به او در مورد همه چی دروغ گفته است و از این که ناخواسته به پویراز ضربه می‌زند پشیمان می‌شود. در ادامه نوشتار فراگمان سریال داستان جزیره قسمت 25 همراه ما باشید.

فراگمان سریال داستان جزیره
دانلود فراگمان قسمت 25 سریال داستان جزیره, تیزر قسمت 25 داستان جزیره, فراگمان قسمت 25 داستان جزیره

حال که هازیران متوجه اشتباه خود شده است، تلاش می‌کند تا جایی که می‌شود اشتباه خود را جبران کند. همین امر باعث می‌شود تا شاهد ظهور عشق بین این دو جوان باشیم. تهیه‌کننده این سریال، شرکت آی یاپیم، تهیه‌کننده سریال‌های محبوب ترکی از جمله سریال گودال، عشق 101، نفوذی، شخصیت، قضاوت و غیره است.


بیشتر بخوانید:


هرچند قلب پویراز و هازیران به سمت هم کشیده می‌شود، اما سرانجام همه چیز برملا خواهد شد. هازیران چه می‌کند با این رسوایی و قلب شکسته پویراز چه می‌شود؟ در ادامه برای دانلود قسمت 25 سریال داستان جزیره همراه ما باشید و به تماشای تیزر قسمت 25 داستان جزیره بنشینید.

عوامل سریال

فراگمان سریال داستان جزیره
فراگمان اول قسمت 25 سریال داستان جزیره, فراگمان دوم قسمت 25 سریال داستان جزیره
  • نام ترکی: Ada Masali
  • ژانر: درام، عاشانه
  • روز پخش: چهارشنبه‌ها
  • شبکه: Star tv, فراگمان سریال داستان جزیره قسمت 25
  • ساعت پخش: 21:30
  • کارگردان: رایگان ناز
  • نویسنده: یشیم چیتاک، یلدا اراوغلو و امینه ییلدریم
  • بازیگران: آیچا آیشین توران، آلپ نوروز و نیهان بویوک‌آغاچ
  • محصول: ترکیه
  • تولید سال: 2021
  • زبان: ترکی, فراگمان سریال داستان جزیره قسمت 25
فراگمان سریال داستان جزیره
دانلود فراگمان قسمت 25 سریال داستان جزیره, تیزر قسمت 25 داستان جزیره, فراگمان قسمت 25 داستان جزیره

بیشتر بخوانید:

فراگمان سریال داستان جزیره
داستان جزیره قسمت 25 زیرنویس فارسی, سریال ترکی داستان جزیره قسمت 25, دانلود قسمت 25 سریال داستان جزیره

دانلود فراگمان قسمت 25 سریال داستان جزیره

فراگمان اول قسمت 25 سریال داستان جزیره

فراگمان دوم قسمت 25 سریال داستان جزیره

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فراگمان سریال داستان جزیره قسمت 25 با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. در این نوشتار فراگمان اول قسمت 25 سریال داستان جزیره و فراگمان دوم قسمت 25 سریال داستان جزیره را برای شما تهیه نمودیم. می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار فایل خود را دانلود کنید.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *