فراگمان قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره ؛ Camdaki Kiz با زیرنویس فارسی

پیش نمایش قسمت 38 سریال Camdaki Kiz در نوشتار جدید فیگار قرار گرفته است. فراگمان قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره را از انتهای نوشتار دانلود نمایید.

فصل یک سریال محبوب دختر پشت پنجره در زمستان سال گذشته به نمایش درآمد. با پخش نه قسمت توانست مخاطبان بسیاری را جذب خود کند. پرداختن به مشکلات خانوادگی و روحی دختری به نام نالان و اطرافیان او، ماجرای اصلی این سریال است.

دکتر بودایجی‌اوغلو از روانشناسان معروف و کاربلد ترکیه، مدت‌ها رمان‌هایی بر اساس واقعیات زندگی بیمارانش می‌نوشت. نهایتا اهالی هنر تصمیم گرفتند که این داستان‌های پر محتوا را به تصویر بکشند.

سریال عروس استانبول، خانه تولدت سرنوشت توست، اتاق قرمز، آپارتمان بی‌گناهان و دختر پشت پنجره، مجموعه‌ای از سریال‌هایی هستند که با اقتباس از کتاب‌های ایشان نوشته و فیلمبرداری شده‌اند. در ادامه نوشتار فراگمان سریال دختر پشت پنجره قسمت 38 همراه ما باشید.

فراگمان قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره

Camdaki Kiz با زیرنویس فارسی

فراگمان قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره
دانلود فراگمان قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره, تیزر قسمت 38 دختر پشت پنجره, فراگمان قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره

ستاره این سریال، بازیگری کاراکتر نالان برعهده بورجو بیریجیک است. او که در سریال جنایی نتفلیکس فاطما و سریال اتاق قرمز درخشیده بود، اکنون در سریال دختر پشت پنجره حضور دارد. می‌توانید در ادامه نوشتار تیزر قسمت 38 دختر پشت پنجره را دانلود نمایید.

با مشاهده فراگمان قسمت 38 دختر پشت پنجره می‌توانید از جزئیات قسمت آتی این سریال مطلع شوید. سریال ترکی دختر پشت پنجره قسمت 38 در ادامه ماجرای زندگی مشترک پر کش‌مکش سدات و نالان است. این دو که به نظر عاشقانه ازدواج کردند، اکنون چه در انتظار آن‌ها خواهد بود؟


بیشتر بخوانید:


سریال‌های درام و غم انگیز ترکی همچون اتاق قرمز، دختر پشت پنجره و آپارتمان بی‌گناهان توانسته‌اند با وجود ریشه‌هایی در زمینه روانشناختی و بررسی مشکلات درون جامعه به خوبی نظر مخاطبان را به خود جلب کنند.

فراگمان سریال دختر پشت پنجره
فراگمان قسمت 38 دختر پشت پنجره, دانلود قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره, تیزر قسمت 38 دختر پشت پنجره

داستان این سریال‌ها از رمان‌های مشهور روانشناس دکتر بودایجی‌اوغلو برگرفته شده که بر اساس واقعیت نوشته شده است. بنابراین چیزهایی که در این سریال می‌بینیم در واقع بیش از یک داستان تخیلی بوده و از واقعیت‌ها نشات گرفته است.


بیشتر بخوانید:


لینک دانلود پیش نمایش دختر پشت پنجره قسمت 38 زیرنویس فارسی در انتهای مطلب پیوست شده است. با مراجعه به انتهای مطلب و دانلود قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره بخشی از کنجکاوی خود نسبت به قسمت آتی را برطرف کنید.

عوامل سریال

فراگمان سریال دختر پشت پنجره
فراگمان اول قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره, فراگمان دوم قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره, دانلود فراگمان قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره
  • ستارگان: بورجو بیریجیک، فیاض شریف‌اوغلو، هانده آتایز، تامر لونت، نور سورر، دوریم یاکوت
  • ژانر: درام
  • کارگردان: ندیم گوچ
  • تعداد فصل: 2
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه
  • شبکه: کانال D
  • روز پخش: پنجشنبه‌ها
  • ساعت پخش: 21:30
فراگمان سریال دختر پشت پنجره
دختر پشت پنجره قسمت 38 زیرنویس فارسی

لینک تماشا و دانلود فراگمان سریال دختر پشت پنجره قسمت 38

فراگمان اول قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره

فراگمان دوم قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره

بیشتر بخوانید:

فراگمان سریال دختر پشت پنجره
تیزر قسمت 38 دختر پشت پنجره, سریال ترکی دختر پشت پنجره قسمت 38

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فراگمان قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. در این نوشتار فراگمان اول قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره و فراگمان دوم قسمت 38 سریال دختر پشت پنجره را برای شما تهیه نمودیم. می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار فایل خود را دانلود کنید.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *