فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 69 با زیرنویس فارسی

برای تماشای پیش نمایش قسمت جدید سریال Masumlar Apartmani، همراه ما باشید. فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 69 در انتهای نوشتار پیوست شده است.

سریال آپارتمان بی گناهان یکی از مجموعه‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. این سریال در ژانر درام و عاشقانه، با بررسی‌های روان شناسانه است. اگر از طرفدران سریال‌های ترکی هستید، این سریال را از دست ندهید؛ چرا که این مجموعه، روایتی متفاوت از دردهای برخی از خانواده‌ها را به نمایش گذاشته است.

برای تماشای فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 69 تا انتهای نوشتار همراه ما باشید. برخی از مقاله‌های سایت فیگار را در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید:

فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 69

با زیرنویس فارسی

فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 69
دانلود فراگمان قسمت 69 آپارتمان بی گناهان

در تصادفی، اینجی با هان آشنا می‌شود و چون به هان صدمه وارد شد، او را تا بیمارستان همراهی می‌کند. آن‌ها در یک نگاه، عاشق هم می‌شوند. هان می‌ترسد که عاشق اینجی شود. از شرایط خانواده‌اش خجالت می‌کشد.

صفیه خواهر بزرگ او، وسواسی شدید دارد. کسی را به خانه راه نمی‌دهد، از خانه بیرون نمی‌تواند برود و هر محصول و مواد غذایی را چهار بار باید صابون بزند. برای دسترسی به لینک دانلود فرگمن قسمت 69 سریال آپارتمان بی گناهان تا انتهای نوشتار همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


گلبن شب ادراری دارد، حساس است و خیال بافی می‌کند. اما قلبی مانند طلا دارد. تمامی این روحیات به دلیل مشکلات روحی مادرشان به آن‌ها منتقل شده است. متاسفانه مانند هر بیمار دیگری، از رفتن به دکتر و دریافت درمان سر باز می‌زنند. و به این می‌اندیشند که فقط دیوانه‌ها به دکتر روانشناس مراجعه می‌کنند. در ادامه نوشتار فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 67 همراه ما باشید.

فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان
فراگمان 69 آپارتمان بی گناهان زیرنویس فارسی

نریمان به خاطر محدودیت‌هایی که خواهرش برای او ایجاد می‌کند، از نظر هم کلاسی‌هایش عقب افتاده است. تفریح نمی‌کند،‌ غذای بیرون را نمی‌خورد و وقتی استرس می‌گیرد، دست‌هایش را چنگ می‌زند. برای دسترسی به  لینک دانلود فراگمان 69 آپارتمان بی گناهان زیرنویس فارسی با مجموعه فیگار همراه باشید، لینک در انتهای مطلب قرار دارد.


بیشتر بخوانید:


به طور اتفاقی خانه جدیدی که اینجی کرایه کرده است، یکی از واحدهای آپارتمان هان و خانواده‌اش است. صفیه با ورود آن‌ها مخالفت می‌کند، اما هان به خاطر علاقه‌اش به اینجی،‌ آن‌ها را راضی به ماندن می‌کند.

گلبن هم به خاطر وسواسیت خواهرش، ملحفه‌های کثیفش را نمی‌تواند بشورد، و نمی‌تواند به دور بیاندازد. زیرا از نظر صفیه این کار اسراف است. در ادامه نوشتار فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 69 همراه ما بمانید.

فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان
فرگمن قسمت 69 سریال آپارتمان بی گناهان

او امید دارد که یک روز آن‌ها را بشوید. به همین دلیل همه ملحفه‌ها را در یکی از واحدهای آپارتمان نگه می‌دارد. برای دانلود فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 69 تا انتهای نوشتار همراه ما بمانید.

همه اهالی ساختمان از بویی که شنیده می‌شود، شاکی هستند. اما آن‌ها بهانه‌های مختلف می‌آورند. اینجی و خانواده‌اش در پی این عشق، تاوان‌های بسیاری خواهند داد. در فصل دوم این سریال نیز، ماجراهای جدیدی برای این خانواده رخ می‌دهد. گلبن برای ازدواج با اسد به روانشناس مراجعه می‌کند. اما آیا این مسیر جواب خواهد داد.

عوامل سریال آپارتمان بی گناهان

فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان
فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان با زیرنویس فارسی 69
  • کارگردان: چاعری لوستوالی
  • بازیگران: مروه دیزدار، ازگی مولا، بیرکان سوکللو
  • محصول: ۲۰۲۱
  • تعداد فصل: ۲
  • نویسنده: گولسرن بودایجی‌اوغلو
  • ژانر: درام، عاشقانه، خانوادگی و اجتماعی
  • کشور: ترکیه

بیشتر بخوانید:

لینک تماشای فراگمان سریال آپارتمان بی گناهان با زیرنویس فارسی 69

دانلود فراگمان قسمت 69 آپارتمان بی گناهان

از همراهی شما تا انتهای نوشتارفراگمان سریال آپارتمان بی گناهان قسمت 69 با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *