فراگمان قسمت 3 سریال اوه کجا (چه بسا) ؛ تیزر سریال Ah Nerede

برای دانلود فراگمان قسمت 3 سریال اوه کجا (چه بسا) که یکی از بهترین سریال تابستانی ترکی 2022 است،‌ در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

این سریال با 13 قسمت مهمان خانه‌ها خواهد شد. فرید، یکی از سه پسر به‌ درد نخورِ خانواده‌ای سنتی و فرد دختربازی است که کازانووا را پاتوق خود کرده است. با پول پدرش زندگی را به خوش‌گذرانی می‌گذراند. تا اینکه گیر می‌افتد.

زهرا، زن جوانی است که مجبور به ترک دانشکده پزشکی شده، به عنوان گارسون در شیرینی‌فروشی کار می‌کند و زندگی معمولی‌ای دارد. تا زمانی که فرصت بازگشت به دانشکده را پیدا می‌کند. زهرا و فرید که دو مسیر کاملاً متفاوت از هم دارند، برای اهداف مشترکشان مجبور به طی کردن مسیری یکسان می‌شوند.

با وجود اینکه 45 سال از انتشار فیلم “Ah Nerede” در سال 1975 می‌گذرد، اما هنوز هم یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های ژانر کمدی رمانتیک است. سریال “اوه کجا” یا “چه بسا” در تابستان 2022 اقتباسی از فیلم نامبرده است. برای دانلود فراگمان قسمت 3 سریال اوه کجا همراه ما باشید.

زمان پخش سریال ترکی اوه کجا

فراگمان قسمت 3 سریال اوه کجا

تیزر سریال Ah Nerede

فراگمان قسمت 3 سریال اوه کجا
فراگمان اول قسمت 3 سریال اوه کجا, فراگمان دوم قسمت 3 سریال اوه کجا
  • نام فارسی: اوه کجا (چه بسا)
  • کارگردان: بولنت ایش‌بیلن
  • ستارگان:
    • نیل کسر
    • مرت جاریم
    • تاریک پابوچواوغلو
    • عایشه کوکچو
  • شبکه: Star TV
  • زمان پخش سریال اوه کجا: هر جمعه ساعت 21:30

ضمن دانلود فراگمان قسمت 3 سریال اوه کجا می‌توانید مطلب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


زهرا و فرید که دو مسیر کاملاً متفاوت از هم دارند، برای اهداف مشترکشان مجبور به طی کردن مسیری یکسان می‌شوند. اما انسان با سرنوشت خود در جاده‌ای رو در رو می‌شود که اغلب از آن دوری می‌کند.

فراگمان سریال اوه کجایی
اوه کجا قسمت 3 زیرنویس فارسی, سریال ترکی اوه کجا قسمت 3, فراگمان قسمت 3 سریال چه بسا

در حالی که فرید فکر می‌کند با بازی‌ای که همراه زهرا وارد آن شده، خانواده‌اش را فریب می‌دهد غافل از این است که بازی واقعی در واقع علیه او در حال انجام است.

با دانلود قسمت 3 سریال اوه کجا از کانال‌های تلگرامی دانلود فیلم و سریال ترکی، به تماشای این سریال جذاب بنشینید. ضمن دانلود فراگمان قسمت 3 سریال اوه کجا می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:

پیش نمایش سریال ترکی اوه کجا قسمت 3

فراگمان سریال اوه کجایی
دانلود قسمت 3 سریال اوه کجا, تیزر قسمت 3 اوه کجا, اوه کجا قسمت 3 زیرنویس فارسی

تیزر قسمت 3 اوه کجا

فراگمان اول قسمت 3 سریال اوه کجا

فراگمان دوم قسمت 3 سریال اوه کجا

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود فراگمان قسمت 3 سریال چه بسا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *