دانلود قسمت 1 تا 305 سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی (Kardeşlerim)

برای دانلود قسمت 1 تا 305 سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی و اطلاع از زمان پخش این سریال از شبکه جم، در نوشتار جدید همراه ما باشید.

سریال دوست داشتنی Kardeşlerim در دو فصل به کارگردانی سرکان بیرینچی و نویسندگی گول ابوس سرمچی ساخته شده است. این سریال در ژانر درام، عاشقانه و خانوادگی تولید شده و از شبکه atv منتشر می‌شود.

دوبله فارسی سریال خواهران برادران به تازگی از شبکه جم سریز منتشر شده است. می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام فیگار، این سریال و دیگر سریال‌های دوبله شده ترکی را دانلود نمایید. سریال خواهران و برادران از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی از آرشیو سریال های شبکه جم تی وی است.

این سریال که پیش‌تر هر روز نمایش داده میشد، با نزدیک شدن به پایان فصل سوم، یکی روز در میان از دو کانال جم تی وی و جم سریز پخش شد. زمان پخش فصل جدید سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی را نیز در فیگار دنبال کنید:

زمان پخش قسمت جدید خواهران و برادران با دوبله فارسی از جم سریز

معرفی سریال ترکی خواهران و برادران

دانلود قسمت 1 تا 305 سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی

این سریال در ژانر درام، عاشقانه و خانوادگی تولید شده و از شبکه atv منتشر می‌شود. فصل چهارم سریال خواهر و برادرانم نیز ساخته شده است. نقد و بررسی سریال ترکی خواهر و برادرانم را در فیگار بخوانید و نظر خود را مطرح کنید.

دانلود قسمت 1 تا 305 سریال خواهران و برادران با دوبله فارسی
سریال خواهران برادران قسمت دوبله فارسی, دانلود سریال خواهران و برادران قسمت جدید, دانلود قسمت 1 تا 305 سریال خواهران و برادران

خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند.

زندگی این 4 خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود. اسم این خواهر و برادر‌ها کادیر، عمر، آسیه و امل عرن است. شرایط آن‌ها را مجبور به زندگی در مرغداری عمویشان می‌کند. در این بین شما شاهد فراز و نشیب‌های زیاد زندگی این 4 نفر هستید. آن‌ها که جز خودشان کسی را ندارند، تصمیم می‌گیرند تحت هیچ شرایطی هم‌دیگر را تنها نگذارند.

هر بار که زمین می‌خورند باز به کمک یک‌دیگر از جا بلند می‌شوند. اما این‌ها همه داستان نیست. در این میان پای آنان به مدرسه‌ای باز می‌شود که قاتل پدر و مادرشان به نام آکیف، مدیر و رئیس آن‌جا است. سریال خواهران برادران قسمت دوبله فارسی را در ادامه دانلود کنید.

دانلود دوبله فارسی خواهران برادران از کانال تلگرام فیگار

دانلود دوبله فارسی خواهران برادران
دانلود دوبله فارسی خواهران برادران, دانلود خواهران و برادران دوبله, سریال خواهران برادران قسمت دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 305 دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 304 دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 303 دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 302 دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 301 دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 300 دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 299 دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 298 دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 297 دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 296 دوبله فارسی, خواهران برادران قسمت 295 دوبله فارسی, دانلود قسمت 1 تا 305 سریال خواهران و برادران

برای دانلود قسمت 1 تا 305 سریال خواهران و برادران دوبله فارسی فیلتر شکن خود را روشن کنید

یادتون نره عضو کانال بشین ؛ پوشش تمامی سریال‌های ترکی دوبله شده

لینک دانلود خواهران و برادران دوبله فارسی (قسمت 1 تا 305)

سریال خواهران و برادران قسمت آخر دوبله فارسی

سریال خواهر و برادرانم قسمت اخر فصل سوم دوبله فارسی

سوالات متداول

سریال خواهران و برادران چند فصل دارد ؟

تا کنون سه فصل منتشر شده و فصل 4 از پاییز 1402 پخش خواهد شد.

فصل سوم سریال خواهر و برادرانم چند قسمت است ؟

38 قسمت. (2023)

فصل دوم سریال خواهر و برادرانم چند قسمت است ؟

38 قسمت. (2022)

فصل اول خواهران و برادران چند قسمت است ؟

18 قسمت. (2021)

سریال خواهران و برادران ترکی است؟

بله سریال خواهران و برادران ترکی است و محصول 2021 تا 2023 کشور ترکیه است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *