تریلر رسمی بازی Counter Strike 2 منتشر شد !

روز گذشته، در طی اقدامی عجیب و جالب، کمپانی ولو از تریلر رسمی بازی Counter Strike 2 را به همراه تاریخ انتشار و عرضه منتشر کرد.

کمپانی ولو، طی اقدامی عجیب که شب گذشته انجام داد، معرفی بازی CSGO 2 را با تریلر بازی Counter Strike 2 به صورت رسمی اعلام کرد. تریلر رسمی Counter Strike در طی 24 ساعت گذشته، در پلتفرم یوتیوب، بازدیدهای میلیونی زیادی را داشت.

تریلر رسمی بازی Counter Strike 2

پس از اینکه حواشی زیادی برای رسمی اعلام شدن بازی کانتر که در کشور ما نیز پلیرهای زیادی دارد، اعلام شد، بلاخره روز گذشته کمپانی ولو، خبر رسمی از انتشار این بازی را با یک تریلر اعلام کرد.

جزییات دقیق محتوایی این نسخه قرار است در زمان عرضه آن اعلام شود ولی همانطور که اشاره کردیم،‌ برخی از کاربران فعلی CS:GO از امروز به آن دسترسی خواهند داشت تا به ولو در حل مشکلات احتمالی بازی کمک کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Counter Strike 2 را ببینید:

تریلر رسمی Counter Strike

کانتر استرایک یا همان Counter-Strike، یک بازی رایانه‌ای تیراندازی تاکتیکی اول شخص است که توسط شرکت ولو و شرکت راش تیم توسعه داده می‌شود. این بازی برگرفته از تغییراتی است که توسط مینه لی و جس کلیف بر روی بازی نیمه‌جان انجام شده است.

این بازی به صورت آنلاین در گیم نتها و حتی به صورت انفرادی در خانه‌ها طرفداران بسیاری دارد و چندین سال است که مسابقات جهانی این بازی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *