سریال سقوط همچنان مجوز ندارد [+جزئیات]

محمد صادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم اجتماعی ساترا، به سوالات مربوط پخش سریال سقوط واکنش نشان داد و گفت سریال سقوط همچنان مجوز ندارد .

سریال سقوط همچنان مجوز ندارد

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده جدیدترین تولید شبکه نمایش خانگی است که از فیلیمو پخش می‌شود. این سریال در ژانر جاسوسی می‌باشد و روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید:

اولین پوستر و تیزر سریال سقوط

زمان پخش سریال سقوط با بازی حمید فرخ‌نژاد

دانلود رایگان و بدون سانسور سریال سقوط

سریال سقوط همچنان مجوز ندارد

  • چرا به سقوط مجوز نمی‌دهند؟
سریال سقوط همچنان مجوز ندارد
عدم صدور مجوز برای سریال سقوط

سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی که در هر شرایطی تلاش می‌کنند حق خود را از ظالم بگیرند و در این ماجرا دختری از ایران در چنگال دشمن گرفتار می‌شود و…

در خلاصه داستان سریال سقوط آمده است: پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایان‌اش تاریکی است. این روایت با بهره‌گیری از بازیگران از اقوام گوناگون ایرانی و استفاده از ظرفیت حضور بازیگران جوان به یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل شده است.

عدم صدور مجوز برای سریال سقوط

سریال سقوط همچنان مجوز ندارد
عدم صدور مجوز برای سریال سقوط

بازیگران سریال سقوط

خلاصه داستان سریال سقوط

براساس ادعای افراسیابی، آن‌ها منتظر نظر نهایی شورای صدور مجوز هستند و این شورا، چهارشنبه هفته گذشته بعد از اینکه نظرات کارشناسی ممیزهای صدا و سیما مشخص شده بود تشکیل جلسه دادند، اما به یک نتیجه نهایی و جمعبندی جهت صدور مجوز نرسیدند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *