ساخت مستند جان ویلیامز توسط استیون اسپیلبرگ [+جزئیات]

با ساخته شدن آثاری مانند Rocketman و Elvis تعداد فیلم‌های بیوگرافی برای موزیسین‌ها افزایش یافته و حالا ساخت مستند جان ویلیامز توسط استیون اسپیلبرگ تأیید شد.

موسیقی‌های جان ویلیامز ، موسیقی متن زندگی و کودکی بسیاری از مردم سینما دوست جهان بوده است و حالا با انتشار خبری مبنی بر ساخته شدن مستندی از این آهنگساز، بازخوردهای متفاوت و مثبت زیادی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین موسیقی فیلم های جان ویلیامز

ساخت زندگینامه جان ویلیامز

در ادامه می‌توانید تصویری از جان ویلیامز و استیون اسپیلبرگ را ببینید:

ساخت مستند جان ویلیامز توسط استیون اسپیلبرگ
مستند جان ویلیامز ساخته خواهد شد

جان ویلیامز، احتمالاً یکی از شناخته شده‌ترین آهنگسازان هالیوود است که بالای 60 سال است که فعالیتی حرفه‌ای در ساخت موسیقی متن سینما دارد. او فیلم‌هایی مانند توریست تصادفی، دزد کتاب، سه‌گانه ابتدایی هری پاتر و جنگ ستارگان بوده است.

همچنین او، همکاری بزرگی را در فیلم‌های Schindler’s List ،Jaws، با استیون اسپیلبرگ داشته و یکی از دوستان صمیمی و نزدیک او می‌باشد. ساخت زندگینامه جان ویلیامز توسط استیون اسپیلبرگ، خبری بود که می‌تواند بسیاری را خوشحال کند و به دلیل رابطه صمیمی این دو نفر، این مستند، بیشترین حس به واقعیت زندگی ویلیامز را دارد.

استیون اسپیلبرگ، دوستی خود با ویلیامز را مانند ازدواج عالی و ایده‌آل در جشن سینماتک آمریکا در تئاتر انجمن نویسندگان آمریکا در بورلی هیلز در 12 ژانویه توصیف کرد.

ساخت مستند جان ویلیامز توسط استیون اسپیلبرگ

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *