زمان اکران فیلم سینمایی برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی

اخیرا زمان اکران فیلم سینمایی برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی مشخص شده است. گویا این فیلم قرار است در اواسط تابستان سال بعد در ایران اکران شود.

به گرارش فیگار و نقل از “خبرآنلاین” سیدجمال ساداتیان، تهیه‌کننده و رئیس هیات‌مدیره دفتر پخش خانه فیلم در گفت‌وگو با امیرعباس صباغ، مجری و سردبیر برنامه «سینمامعیار» در رادیو گفتگو گفت در تلاش است این فیلم را مردادماه در ایران اکران کند.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا ؛ عوامل سازنده فیلم برادران لیلا

تحلیل و نقد فیلم برادران لیلا + نظر منتقدان بین‌المللی

زمان اکران فیلم سینمایی برادران لیلا

  • حواشی فیلم جدید برادران لیلا ساخته سعید روستایی
زمان اکران فیلم سینمایی برادران لیلا
اکران فیلم سعید روستایی به نام برادران لیلا

سیدجمال ساداتیان، تهیه‌کننده و رئیس هیات‌مدیره دفتر پخش خانه فیلم در گفت‌وگو با امیرعباس صباغ، مجری و سردبیر برنامه “سینمامعیار” در رادیو گفتگو راجع به حضور برادران لیلا در جشنواره فیلم کن و زمان اکران آن در ایران گفته است:

“فیلم برادران لیلا یک سر و گردن از سینمای ایران بالاتر است و هم به لحاظ محتوایی و هم تکنیکی از دو فیلم قبلی روستایی جلوتر است، در تلاش هستیم فیلم را در مردادماه اکران کنیم.”

او در ادامه پاسخ داد:

“هیچ ارتباط و شباهتی میان «برادران لیلا» و «ابد و یک روز» وجود ندارد به جز این که در هر دو فیلم زندگی یک خانواده فرودست روایت می‌شود و فقر در محوریت داستان است که به لحاظ محتوایی آن‌چه در فیلم می‌بینیم وصف حالی از ایران امروز است که فکر می‌کنم مورد توجه مردم هم قرار بگیرد.”

اکران فیلم سعید روستایی به نام برادران لیلا

زمان اکران فیلم سینمایی برادران لیلا
حواشی فیلم جدید برادران لیلا ساخته سعید روستایی

جمال ساداتیان گفته است که یکی از مشکلات احتمالی که در روند اکران فیلم برادران لیلا وجود دارد،‌ مدت زمان طولانی فیلم است. مدت زمان فیلم برادران لیلا نزدیک به 3 ساعت است که چالش‌هایی مثل قیمت بلیت و تعداد سانس را به وجود می‌آورد.

برادران لیلا، به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی ساخته شده و بازیگران ستاره‌ای همچون ترانه علیدوستی، نوید محمد زاده، سعید پورصمیمی و پیمان معادی در آن ایفای نقش می‌کنند. سعید روستایی درباره اکران این فیلم گفته که حاضر نیست حتی یک فریم از فیلم را سانسور کند.

حواشی فیلم جدید برادران لیلا ساخته سعید روستایی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *