قطع عضو بازیگر معروف سریال پایتخت ؛ شایعه یا قطعیت ؟!

کاکاوندی بازیگر نقش داعشی سریال پایتخت قطع عضو شد. در ادامه با نوشتار قطع عضو بازیگر معروف سریال پایتخت همراه فیگار باشید.

برنامه تلویزیونی ماه در می‌زند که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود دوشنبه‌شب میزبان عباس کاکاوندی بازیگر سریال‌ پایتخت، سرباز، آرام می‌گیریم و… بود.

قطع عضو بازیگر معروف سریال پایتخت

شایعه یا قطعیت ؟!

عباس کاکاوندی , سانحه عباس کاکاوندی , قطع عضو بازیگر سریال پایتخت
عباس کاکاوندی , سانحه عباس کاکاوندی , قطع عضو بازیگر سریال پایتخت

عباس کاکاوندی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پایتخت 5»، سریال تلویزیونی «پایتخت 6» و سریال تلویزیونی «زعفرانی» فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید:

در ادامه نوشتار قطع عضو بازیگر معروف سریال پایتخت به بخش‌هایی از حرف‌های وی می‌پردازیم و اتفاقی که برای او افتاده است. وی می‌گوید:

خیلی‌ها فکر می‌کنند بعد از این اتفاق از من حمایتی شده اما هیچ‌کس حتی سری به من نزد. درست است که زندگی سختی دارم اما عشق به بازیگری هنوز در من وجود دارد. این روزها بعضی جاها که دعوت به کار می‌شوم، شماره حساب می‌دهند و می‌گویند در فیلم سرمایه‌گذاری کن تا به تو نقش بدهیم!

اما کدام اتفاق‌؟ کدام سانحه که باعث شده این رفتار با او شود ؟! برنامه ماه در می‌زند که  هر شب حدود ساعت ۱۹و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ روی آنتن شبکه دو می‌رود. میزبان این سخنان عباس کاکاوندی بود.

کاکاوندی که به همراه همسرش در این برنامه حاضر شده بود از سختی‌های شغلش و عشقی که به بازیگری دارد گفت. این بازیگر که در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری نقش فرعی داشته در بخشی از این برنامه به اتفاقی اشاره کرد که باعث قطع عضوش شده بود.

بیشتر بخوانید:

اون میگوید که وقتی از سر لوکیشن فیلمبرداری برمی‌گشته صحنه تصادفی را دیده است. لذا برای کمک به مت آن سانحه می‌رود که ماشینی دیگر با سرعت به می‌زند. خانواده سانحه‌دیده با یک سِرُم راهی خانه‌شان شدند اما وی ۳۳ روز در بیمارستان بستری شد و بارها تحت عمل جراحی قرار گرفت که در نهایت پزشکان مجبور شدند یک پای او را قطع کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قطع عضو بازیگر معروف سریال پایتخت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *