بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال ؛ معرفی معتبر ترین وب‌سایت ها

با توجه به رشد فزاینده مارکت ارزهای دیجیتال امروزه سایت های زیادی برای کسب ارز به وجود آمده است. در نوشتار بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال با فیگار باشید.

در این مقاله ما قصد داریم معتبر ترین سایت های کسب ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم. استقبال میلیون‌ها نفر در دنیا از بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال که امروزه سهم بسیار بزرگی از اقتصاد جهانی را در دست دارد، سایت های زیادی نیز در زمینه استخراج رایگان ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و بسیاری دیگر از آلت کوین ها بوجود آمده اند و علاقمندان زیادی نیز دارد.

در این بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال گزینه های متنوعی تعبیه شده است که می‌توان با انجام آنها مقادیری ارز های دیجیتال را بطور رایگان بدست آورد که با فعالیت در سایتهایی که معرفی می‌کنم می‌توانید ماهیانه درآمد خیلی خوبی صرفا از این طریق کسب کنید.

اما امروزه بیشتر راه‌ های بدست آوردن ارز دیجیتال به روشی برای سوء‌ استفاده از شما تبدیل شده‌اند. اغلب این روش‌ها وقت زیادی از شما تلف می‌کنند، درآمد بسیار ناچیزی برای شما دارند و با فعالیت خود فقط باعث پر شدن جیب افراد دیگر می‌شوید. بنابر این ما در این مقاله سعی کردیم که معتبر ترین و البته پر سود ترین سایت های استخراج ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال

معرفی معتبر ترین وب‌سایت ها

در فهرست زیر لیستی از بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال که قرار است به آن ها بپردازیم را می‌توانید مشاهده کنید.

  • سایت moonb
  • سایت moonliteco
  • سایت moondash
  • سایت moonbit
  • سایت coinfaucet
  • سایت swissadspayseth
  • سایت Cointiply
  • سایت BonusBitcoin
  • سایت ارزدیجیتال
  • سایت crypto.jobs
  • سایت cryptogrind
  • سایت CoinTraffic
  • سایت Coinzilla
  • سایت Bitmedia
  • سایت فاست ES 
  • سایت firefaucet
  • سایت dutchycorp
  • سایت moremoney
  • سایت doge-bits
  • سایت faucetcrypto 
  • سایت adBTC 
بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال
بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال , استخراج ارز دیجیتال با موبایل

سایت moonb

سایت moonb جزو بهترین فاست برای کسب رایگان بیتکوین کش محسوب می‌شود. افراد برای ثبت نام در moonb هم می‌توانند به طور مستقیم از کیف پول بیتکوین خودشان بهره ببرند یا اینکه از ایمیلی که برای ثبت نام در CoinPot استفاده کرده اند، اینجا هم استفاده کنند تا درآمد آن ها به CoinPot منتقل شود.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آفلاین 2021 ؛ با گرافیک بالا و حجم کم

بهترین بازی های جدید اندروید


برای شروع کار در وسط صفحه گزینه به نام claim now وجود داره که پس از زدن آن پنجره ای برای تکمیل کپچا باز می‌شود. و پس از زدن تیک کپچا و submit بیتکوین رایگان به حساب شما واریز می‌شود. افراد می‌توانند در طول روز این کار رو تکرار کنند.

لینک ورود به سایت : http://moonliteco.in/?ref=0e8bab689647

سایت moonliteco

سایت moonliteco یکی از بهترین سایت ها برای کسب رایگان لایت کوین است. به منظور ثبت نام در این سایت افراد می‌توانند به طور مستقیم از کیف پول لایت کوین خودتون بهره ببرند یا اینکه از ایمیلی که برای ثبت نام در CoinPot استفاده کرده بودند، اینجا هم استفاده کنند تا درآمد آن ها به CoinPot منتقل شود.

برای شروع در میانه صفحه گزینه به نام claim now وجود داره که پس از زدن اون پنجره ای برای تکمیل کپچا باز می‌شود. و پس از زدن تیک کپچا و submit لایت کوین رایگان به حساب فرد واریز می‌شود. مخاطبین می‌توانند در طول روز و هر 10 دقیقه ، این عمل رو تکرار کنند.

لینک ورود به سایت : http://moonliteco.in/?ref=0e8bab689647

سایت moondash

بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال
بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال , سایت استخراج ارز دیجیتال , استخراج ارز دیجیتال با موبایل

سایت moondash یکی از معتبر ترین سایت های کسب رایگان ارز دیجیتال دش (dash) می‌باشد. این ارز دیجیتال در حال حاضر 450 دلار قیمت دارد. برای ثبت نام در این سایت افراد باید از ایمیلی که برای ثبت نام در CoinPot استفاده کرده بودند، در اینجا هم استفاده کنند تا درآمدشان به CoinPot منتقل شود.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2021

بهترین بازی های استراتژیک در سال 2021


پس از ثبت نام در سایت، در میانه صفحه گزینه به نام claim now وجود داره که پس از زدن اون پنجره ای برای تکمیل کپچا باز می‌شود. و پس از زدن تیک کپچا و سپس submit ، مقداری dash رایگان به حساب شما واریز می‌شود. مخاطبین می‌توانند در طول روز و هر 10 دقیقه ، این عمل رو تکرار کنند. شما می‌توانید برای استخراج رایگان ارز های دیجیتال به این سایت مراجعه کنید.

لینک ورود به سایت : http://moondash.co.in/?ref=32B7CBC0D875

سایت moonbit

سایت moonbit مشابه به سایت freebitco می‌باشد که برای کسب درآمد از بیت کوین طراحی شده است. این سایت خود دارای ۸ سایت دیگر برای کسب درآمد بیت کوینی می‌باشد. در میانه صفحه گزینه به نام claim now وجود داره که پس از زدن اون پنجره ای برای تکمیل کپچا باز می‌شود. و پس از زدن تیک کپچا و submit بیت کوین رایگان به حساب شما واریز می‌شود. مخاطبین می‌توانند هر 10 دقیقه، این عمل رو طی روز تکرار کنند.

لینک ورود به سایت : http://moonbit.co.in/?ref=d2b441c9a804

سایت coinfaucet

سایت coinfaucet سایت کسب رایگان ارز دیجیتالی رایپل (Ripple) می‌باشد. قیمت هر واحد رایپل در حال حاضر 0.23 دلار است. این سایت با طراحی یکتا، تحت مالکیت تیم قدیمی و معتبر Get-Paid.com است. بنابر این هیچ جای نگرانی از پیرامون پرداخت وجود ندارد. این سایت همچنین دارای قسمت های قرعه کشی هفتگی (Lottery) و بازی (MultiXRP) نیز می باشد. پس از ثبت نام و ورود به سایت، در میانه صفحه بر روی Roll کلیک کنید. به منظور برداشت درآمد کسب شده نیز در قسمت Setting، کیف پول راپیل خود را درج کنید.

لینک ورود به سایت : https://coinfaucet.io/Account?r=9UL6Iyd5a2C

سایت swissadspayseth

بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال
بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال ,استخراج ارز دیجیتال با موبایل

سایت swissadspayseth یکی دیگر از معتبر ترین سایت های کسب ارز دیجیتال برای کسب اتریوم (Ethereum) رایگان است. این سایت ظاهر و کارایی شبیه به سایت freebitco است. این سایت دارای بازی لاتاری و کسب درآمد رایگان است. البته این سایت فقط از اتریوم پشتیبانی می‌کند. پس از ورود به سایت روی منوی بالا بر روی faucet کلیک کرده و سپس در وسط صفحه پس از جواب دادن به کد انسان شناسی بر روی claim کلیک کنید. جهت بدست آوردن ارز دیجیتال می‌توانید از این سایت استفاده کنید.

لینک ورود به سایت : https://swissadspaysethfaucet.com/faucet/?ref=earn1sec

سایت Cointiply

این سایت از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از پربازدید ترین سایت‌ های فاست به شمار می‌رود. در Cointiply علاوه‌ بر فاست، امکان کسب درآمد از روش‌هایی همچون تماشای ویدیو، کلیک بر روی تبلیغات و شرکت در نظرسنجی وجود دارد. پس از ورود به سایت روی منوی بالا سمت چپ بر روی Sign Up کلیک کرده و پس از ثبت نام  در وسط صفحه بر روی Start Earning Now کلیک کنید.

لینک ورود به سایت : https://cointiply.com

سایت BonusBitcoin

سایت bonusbitcoin.com یکی از قدیمی‌ ترین فاست‌ های بیت کوین است که هر ۱۵ دقیقه می‌توانید به‌طور متوسط ۲۴ ساتوشی از آن بیت کوین کسب کنید. این وب‌سایت به جز فاست، امکانات بیشتری برای کسب درآمد ندارد. پس از ورود به سایت در پایین سمت چپ در قسمت Join Us میتوانید ثبت نام کنید.

لینک ورود به سایت : https://bonusbitcoin.com

سایت ارزدیجیتال

بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال
بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال , معتبر ترین سایت های کسب ارز دیجیتال , سایت استخراج ارز دیجیتال

سایت ارز دیجیتال به‌ عنوان یک رسانه تخصصی بلاک چین و ارزهای دیجیتال در داخل ایران، به کار کردن با فریلنسر هایی که متخصص تولید محتوا و برنامه‌ نویسی هستند، افتخار می‌کند.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های نقش افرینی در سال 2021

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021


اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید و با ارزهای دیجیتال کمی آشنا باشید و حداقل سابقه شما در کار تولید محتوا به یک سال و یا در کار برنامه‌ نویسی به سه سال برسد، می‌توانید رزومه خود را به آیدی تلگرام @arzdigital_hire ارسال کنید. ارزدیجیتال به فریلنسرهایی که تمایل داشته باشند، به‌جای ریال بیت کوین پرداخت می‌کند. استخراج ارز دیجیتال با این ساید به راحتی اتفاق می‌افتد.

 

لینک ورود به سایت : https://arzdigital.com

سایت crypto.jobs

سایت crypto.jobs «کریپتو دات جابز» مخاطبین می‌توانند فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال را که در سراسر دنیا فعالیت می‌کنند، مشاهده و درخواست همکاری ارسال کنند.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ورزشی 2021

بهترین بازی های کامپیوتری ایرانی


صرافی‌ ها و کیف پول‌ های خارجی بزرگ هم در این سایت آگهی‌ های خود را درج می‌کنند که کار کردن در آنها می‌تواند فرستی برای شما باشد. بسیاری از فرصت‌های شغلی موجود در این سایت، دور کاری است و حقوق با بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال پرداخت می‌شود.

لینک ورود به سایت : https://crypto.com

سایت cryptogrind

در وب‌سایت cryptogrind.com می‌توانید با ارائه خدمات مختلف برای کارفرما‌یان در سراسر جهان، کسب درآمد بیت کوینی داشته باشید. برنامه‌نویس‌ها، افراد متخصص در بازاریابی دیجیتال، طراح‌های گرافیک و … در این وب‌سایت می‌توانند پروژه‌های موجود را انتخاب و تکمیل کرده و به‌راحتی دستمزدشان را با بیت کوین دریافت کنند.

لینک ورود به سایت : https://cryptogrind.com

سایت CoinTraffic

بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال
بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال , بدست آوردن ارز دیجیتال , سایت استخراج ارز دیجیتال

یکی دیگر از معتبر ترین سایت های کسب ارز دیجیتال سایت CoinTraffic است که در سال ۲۰۱۴ با هدف تبلیغات کسب‌ و کار های حوزه ارز دیجیتال کار خود را شروع کرد. در این سایت می‌توانید با نمایش انواع تبلیغات از جمله بنرها و تبلیغات محلی کسب درآمد کید. کار کردن با این پلتفرم آسان است و واریز‌ی‌ها به موقع انجام می‌شود. حداقل میزان مجاز برای برداشت از این سایت ۲۵ یورو بوده که به‌صورت بیت کوین هم قابل دریافت است.

لینک ورود به سایت استخراج ارز دیجیتال : https://cointraffic.io

سایت Coinzilla

سایت Coinzilla یکی دیگر از شبکه‌ های تبلیغاتی است که به کسب‌ و کار های حوزه ارز دیجیتال خدمات ارائه می‌دهد. علاوه بر بیت کوین، در این سایت می‌توانید با اتریوم هم فعالیت کنید. این سایت از انواع مختلف بنر و تبلیغات پشتیبانی می‌کند و واریزی‌های آن به موقع انجام می‌شود. از نکات منفی این سایت می‌توان به حداقل برداشت ۵۰ یورویی اشاره کرد که شاید برای سایت‌ های کم بازدید مناسبی نداشته باشد.

لینک ورود به سایت : https://coinzilla.com

سایت Bitmedia

سایت Bitmedia.io از سال ۲۰۱۴ تا کنون در حوزه تبلیغات بنری فعالیت می‌کند. در این پلتفرم می‌توانید برای کسب درآمد انواع بنرهای متحرک و ثابت را دریافت کنید و در سایت یا برنامه‌های خود قرار بدهید. میزان مجاز برای برداشت از این سایت بسیار پایین و ۰.۰۰۱ بیت کوین است که به جذابیت‌ های آن برای افرادی که سایت کم بازدید دارند، می‌افزاید.

لینک ورود به سایت : https://bitmedia.io

سایت فاست ES

بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال
بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال , استخراج رایگان ارز های دیجیتال

برای بدست آوردن ارز دیجیتال از سایت فاست ES که نیز یکی دیگر از سایت های معتبر و پردرآمد است، آیتم های مختلفی برای کسب ارزرمزها قرار می‌دهد. در این سایت از منوی سمت راست وقتی روی EARN کنید با باز شدن آن گزینه های مختلفی رو می‌توان مشاهده کرد که بخش اول FAUCETS مشتمل بر حدود ۱۲ ارز رمز معتبر مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل، استلار، دوج کوین و چند ارز رمز دیگر است.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اچ گیم

بهترین بازی های هنتای


ES 1 با کیک روی هر کدام از ارزهای دیجیتال نام برده در بخش FAUCETS بطور رایگان می‌توانید با کلیک روی دکمه Claim مقادیری از ارز رمز مربوطه را کسب کنید. در بخشهای دیگر منوی Earn نیز می‌توانید با مشاهده ویدئوها، انجام آفرها و تسک ها و دریافت جوایز مقادیر دیگری از ارز رمزها را نیز کسب کنید. این سایت امکان استخراج را نیز تعبیه کرده است که با کلیک روی گزینه Miner می‌توانید از این امکان نیز برای افزایش هرچه بیشتر درآمد استفاده کنید. حتما استخراج ارز دیجیتال با این سایت تجربه کنید.

لینک ورود به سایت : https://es.btcnewz.com/?ref=ac9fe7c96e7a33f72454

سایت firefaucet

سایت firefaucet سایت چند منظوره دیگری که در زمینه کسب رایگان ارزهای دیجیتال بوده و طرفداران زیادی دارد. این سایت به لحاظ رتبه بندی و محبوبیت دومین سایت برتر در زمینه فاست کریپتو کوارنسی ها محسوب می شود که آیتم های مختلفی مانند Claim، آفروال، تسک، جایزه روزانه، آگهی های کلیکی، لینک های کوتاه و غیره دارد و همچنین می‌توانید کلایم اتوماتیک را فعال کنید تا بصورت خودکار نسبت به تولید ارزهایی که مشخص کرده اید اقدام کند. با یک بررسی کوتاه می‌توانید دریافت که با کمی وقت گذاشتن در این سایت درآمد کمکی خوبی کسب کید.

لینک ورود به سایت : https://firefaucet.win

سایت dutchycorp

سایت فوق العاده dutchycorp که از نظر درآمدی یکی از بهترین های کسب رایگان ارزهای دیجیتال می باشد. در این سایت به بیش از ۳۰ آلت کوین می‌توانید درآمد کسب کنید و مانند سایت های بالا بخش های مختلفی را دارا است و به لحاظ اعتبار و پرداخت واقعا عالی عمل کرده است.

لینک ورود به سایت : https://autofaucet.dutchycorp.space/?r=neotrade

سایت moremoney

بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال
بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال , سایت استخراج ارز دیجیتال

یکی دیگر از معتبر ترین سایت های کسب ارز دیجیتال سایت پر درآمد moremoney می‌باشد که درآمد واقعا عالی از تمام بخش های آن مخصوصا آفروال ها کسب کرده اند سایت moremoney می باشد. سایت moremoney از جهت دارا بودن بخش های مختلف درآمدی واقعا غنی است و اگر به غیر از استفاده از قسمت های فاست و کلایم یک ساعته بیت کوین، کسی زمان اختصاص بده و آفروال ها را انجام دهد می‌تواند درآمد خیلی خوبی رو ماهیانه کسب کند. حتما استخراج رایگان ارز های دیجیتال را با این سایت تجربه کنید.

لینک ورود به سایت : https://moremoney.io/?ref=13895

سایت doge-bits

سایت معتبر doge-bits فاست دریافت رایگان دوج کوین است که مانند سایر سایت های فاست که امکان کلایم رایگان ارز رمزها وجود دارد در این سایت می‌توانید دوج کوین رایگان را دریافت کنید. استخراج دوج کوین بخش اصلی درآمدی از این سایت در منوی Earn bits قرار داده شده است که اولین گزینه عبارت است از آیتم FAUCET که از این طریق می‌توانید هر ۱۰ دقیقه مقادیری از دوج کوین دریافت کنید و آیتم های پایینی در منوی Earn bits نیز مربوط به لینک های کوتاه و اگهی های کلیکی است که با کلیک روی این موارد نیز مقادیری کسب خواهید کرد.

لینک ورود به سایت : https://doge-bitsfree.net/?ref=64274

سایت faucetcrypto

سایت بسیار معتبر و پردرآمد faucetcrypto که یک فاست کسب رمز ارز به صورت رایگان است و با انجام مواردی مانند کلیک بر روی آگهی های کلیکی، آفروال و لینک های کوتاه و البته دریافت هدیه رایگان روزانه می‌توانید مقادیر زیادی از انواع رمزها را در این سایت فوق العاده بدست بیاورید.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موتور سواری 2021

بهترین و برترین کتاب های برگرفته از بازی های ویدیویی


کسب ارز رمز رایگان با faucetcrypto در این سایت به غیر امکان کسب درآمد از بخش هایی مانند PTC ADS و لینک های کوتاه و غیره، می‌توانید در هر ۲۵ دقیقه با کلایم و بدون کپچا مقادیری ریوارد را بدست آورید. همچنین در این سایت می‌توانید به ۲۰ نوع ارز رمز مانند بیت کوین، بیت کوین کش، دوژ کوین، بیت تورنت، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین، ترون و غیره را برایگان بدست آورید. شما می‌توانید استخراج ارز دیجیتال با موبایل را هم در راستای کار خود قرار دهید.

لینک ورود به سایت : https://faucetcrypto.com/ref/164563

سایت adBTC

بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال , سایت استخراج ارز دیجیتال , استخراج رایگان ارز های دیجیتال

سایت دیگری هم که می‌توانید برای بدست آوردن ارز دیجیتال استفاده کنید سایت adBTC است که به این صورت کار می‌کند که شما داخل این سایت تبلیغات ببینید و در ازایش به شما مقداری بیتکوین می‌دهد. این تبلیغات به این صورت است که به شما سایت های اینترنتی مختلفی را نشان می‌دهد. بیش از 1 اکانت نسازید چون تمام اکانت ها به صورت خودکار بن می‌شود. استخراج ارز دیجیتال با این سایت یکی از راه‌های دیگر در این حوزه است.

لینک ورود به سایت : https://r.adbtc.top/1583498

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نوشتار بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال چیست؟ شما چه سایت دیگری را می‌شناسید که مناسب برای کسب ارز دیجیتالی است؟

از همراهی شما تا انتهای این نوشتار متشکریم. اشتراک نظرات و پیشنهادهای شما موجب خرسندی ما و بهبود کیفیت مطالب خواهد شد. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


7 thoughts on “بهترین سایت های کسب ارز دیجیتال ؛ معرفی معتبر ترین وب‌سایت ها

  1. ماهیانه ۷۰ میلیون تومان از ارزهای دیجیتال درآمد داشته باش!

    اگر از بیکاری خسته شدی و کاری پیدا نمی کنی بهتره یه سری بزنی به کانال ایردراپی ها

    در این کانال تمامی روش های کسب درآمد دلاری آموزش و معرفی می شود!

    از دست بدی یا از کنارش بگذری مطمئن باش بزرگترین فرصت زندگیت از دست دادی

  2. فرصت طلایی کسب درآمد و ایردراپ استثنایی در صرافی قدیمی و ایرانی معتبر والکس🔥

    📢از ۱۵ فروردین تا پایان اردیبهشت فرصت دارید که در صرافی ایرانی والکس ثبت نام کنید و ۷۰۰۰۰ شیبا جایزه بگیرید.

    💵 جوایز بدون هیچ شرطی و بعد از احراز هویت واریز خواهد شد.

    🎁۲. با ثبت نام و احراز هویت کامل شانس شرکت در قرعه‌کشی ۷ مک بوک به دست خواهید آورد!☑️

    🔥از فرصت امروز استفاده کنید و پس از ثبت نام با لینک زیر خانواده و دوستان خودتون رو دعوت کنید و یک درآمد راحت کسب کنید

    در ضمن دو خبر هم شنیدم اول اینکه نهنگ ها مقدار زیادی از ارز شیبا خریده اند و دوم اینکه قرار این ارز توکن سوزی کنه و با توجه به اینکه در کف قیمتی 6 ماه گذشته قرار داره احتمال رشد داره

  3. با سلام خدمت شما همکار گرامی وبمستر و دیجیتال مارکتر ارجمند
    این کامنت صرفا جهت اطلاع رسانی سریع به شما جهت نیاز وبمستران به رپورتاژ با قیمت مناسب و با کیفیت ارسال شده و نیازی به انتشار ان نیست
    شیوا جلالی هستم پشتیبان ارشد فروش دری لند فایننس و از شما دعوت میکنم که از صفحه زیر بازدید کنید

  4. این سایت هم خیلی عالیه و تا چهارتا claimارز دیجیتال رو مزاره بزنی وتبادلات انجام بدهید علاوه بر اینها بخش آرتیکل و ویو اد اون باعث ایجاد سرمایه بالاتری میشه وهرچقدر فعال باش سایت امتیاز بیشتر بهت وبخش ساپورت هم در این سایت پاسخگو است
    https://opizo.com/CiVAEf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *