تریلر رسمی سریال Berlin منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

پس از اینکه خبر تأیید شده‌ای مبنی بر ساخت اسپین آف سریال Money Heist منتشر شد، نتفلیکس پس از تریلر رسمی سریال Berlin ، یک تیزر نیز به انتشار رسید.

زمانی که نتفلیکس پخش سریال جنایی اسپانیایی Money Heist را آغاز کرد، تعداد کمی از طرفداران می‌توانستند موارد پیش‌بینی کنند که این سریال در طول اجرای خود چنین استقبالی را کسب کند و حالا پس از استقبال‌های فراوان، تریلر سریال اسپین آف مانی هیست نیز منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی سریال Berlin

«الکس پینا»، خالق سریال اصلی، شورانر این اسپین‌آف خواهد بود و همچین «استر مارتینز لوباتو» از نویسندگان سریال Money Heist و از خالقان سریال Vis a Vis یکی از نویسندگان سریال برلین هستند.

برلین تنها اسپین آفی نیست که از موفقیت La Casa de Papel به دست آمده است. سری اصلی این سریال، یک بازسازی کره‌ای با عنوان Money Heist: Korea Joint Economic Area را نیز دیده است. موفقیت این سریال در راستای عملکرد بالایی بود که بسیاری از سریال‌های کره‌ای در نتفلیکس از آن برخوردار بودند.

سریال برلین، مرد حساب‌گر و تیزبین و دزد جواهرات، سریال مانی هیست و گروهش را دنبال می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه شخصیت او به جنایتکاری مرموز تبدیل می‌شود. اگرچه در فصل پنجم Money Heist تاریخچه کوچکی از زندگی او را دیدیم؛ اما چیزهای زیادی درباره برلین وجود دارد که سریال به آن‌ها خواهید پرداخت.

 

از بازیگران مهم این سریال، می‌توان به «تریستان اولوآ»، «میشل جنر»، «پدرو آلونسو»، «بگونیا وارگاس»، «جوئل سانچز»، «یوری دی براون»، «مارسل گونزالس»، «میکو جاری»، «خولیو پنیا»، «جولین پاشال» اشاره کرد. برلین برای هشت قسمت برنامه‌ریزی شده که همه قسمت‌های آن در روز 29 دسامبر (8 دی 1402) از سمت سرویس استریم نتفلیکس قابل پخش هستند.

تریلر رسمی سریال Berlin

برلین به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت در بین طرفداران سریال مانی هیست قرار گرفت. برلین، یک شخصیت خیالی در سریال نتفلیکس Money Heist است که توسط «پدرو آلونسو» به تصویر کشیده می‌شود. به علت اینکه نویسنده و تهیه‌کنندگان این سریال همان عوامل مانی هیست هستند، انتظار می‌رود این سریال نیز مانند مانی هیست موفق شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت برلین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *