تریلر فیلم The Book of Clarence منتشر شد

کتاب کلارنس، یک فیلم کمدی، درام و حماسی است که سال 2024 منتشر می‌شود. استودیوی «سونی پیکچرز»، چندی پیش از تریلر فیلم The Book of Clarence رونمایی کرد.

این فیلم کمدی را «جیمز ساموئل» کارگردانی کرده و «جی-زی» (Jay-Z)، رپر معروف نیز تهیه‌کننده آن است. در این فیلم، «لاکیث استانفیلد»، «عمر سای»، «آنا دیوپ»، «آر جی سایلر»، «دیوید اویلوو»، «مایکل وارد»، «آلفره وودارد»، «تیانا تیلور»، «کالب مک لافلین»، «اریک کوفی-آبرفا»، «ماریان ژان باپتیست»، «جیمز مک‌آووی» و «بندیکت کامبربچ» به ایفای نقش پرداخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم The Book of Clarence منتشر شد

فیلم کتاب کلارنس، اولین نمایش جهانی خود را در شصت و هفتمین جشنواره فیلم BFI لندن در تاریخ 11 اکتبر 2023 (19 مهر 1402) انجام داد و موفق شد بازخورد مطلوبی بگیرد. تریلر فیلم کتاب کلارنس مشخص کرد که این فیلم قرار است در تاریخ 12 ژانویه 2024 توسط شرکت «TriStar Pictures» در ایالات متحده آمریکا اکران شود.

در تریلر The Book of Clarence نشان داده شد که فیلم در سال 29 پس از میلاد، در شهر اورشلیم رخ می‌دهد. یک مرد به نام «کلارنس» ادعا می‌کند که مسیح جدید است و می‌خواهد از سمت خداوند پیامبی جدید به مردم بدهد. به نظر می‌رسد که او با هدف ظهور عیسی مسیح، قصد دارد از بدهی‌های خود رهایی یابد و زندگی جدیدی را آغاز کند. این فیلم پس از اکران محدودی که در جشنواره فیلم BFI داشت، در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، نمره 93 درصد از 14 نقد منتقد را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Book of Clarence چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *