بهترین اپیزودهای سریال Money Heist ؛ بر اساس IMDb

امروز قرار است در کنار هم به مطالعه بهترین اپیزودهای سریال Money Heist بپردازیم و آن‌ها را از نگاه IMDB مورد بررسی قرار دهیم.

سریال مانی هیست به ایستگاه پایانی خود رسیده است و مخاطبان و طرفداران آن قطعا از این موضوع ناراحت هستند. حق هم دارند پنج فصل است که ثانیه به ثانیه پا به پای این سریال دوست داشتنی آمده‌اند.

اکنون که این سریال جذاب به پایان رسیده شاید بهترین وقت برای بررسی بهترین اپیزودهای سریال Money Heist باشد، چرا که با این‌کار باز به تماشای سکانس‌هایی از این سریال دیدنی می‌نشینیم و مروری بر اتفاقات پیش آمده در آن خواهیم کرد.

اپیزود در واقع قسمت یا بخشی دنباله‌دار از کل اثر است که شبیه به یک فصل از یک دفتر بوده و مجموعه فیگار قرار است امروز شما را با خود برای خلق فصلی تازه از دفتر مانی هیست در نوشتار بهترین اپیزودهای سریال Money Heist همراه کند.

بهترین اپیزودهای سریال Money Heist

بر اساس IMDb

شما در ادامه نوشتار بهترین اپیزودهای سریال Money Heist به مطالعه فهرست زیر خواهید پرداخت:

بهترین اپیزودهای سریال Money Heist
بهترین اپیزودهای سریال Money Heist

ضمن مطالعه نوشتار حقایق جالب درباره پروفسور، می‌توانید مطالب سایت فیگار در رابطه با سریال خانه کاعذی را مطالعه نمایید:

سریال خانه کاغذی از زمانی که امتیاز پخش جهانی را به دست آورد و با شبکه گسترده نتفلیکس به همکاری پرداخت، توانست شهرت بسیار زیادی را برای خود دست و پا کند. به همین دلیل مرکز توجه بینندگان و سایت‌های بسیاری قرار گرفت.

از جمله این سایت‌ها می‌توان به IMDB اشاره کرد که بعد از پخش سریال مانی هیست از نتفلیکس، به تحلیل و بررسی این سریال پرداخت و به این مجموعه در زمینه‌های مختلف نمره داد تا لیست بهترین اپیزودهای سریال مانی هیست از نظر IMDb را گردآوری کند.

فیگار نیز تصمیم دارد بهترین اپیزودهای سریال Money Heist را از منظر imdb در نوشتاری برای شما همراهان عزیز، آماده کرده و در سایت خود قرار دهد. اگر شما نیز از طرفداران سریال مانی هیست هستید، پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای مطلب بهترین اپیزودهای سریال مانی هایست همراهی کنید.

سریال مانی هیست که در واقع با نام خانه کاغذی شروع به فعالیت کرد یک اثر اسپانیایی (بهترین سریال‌های اسپانیایی 2021) بوده که از همان قسمت آغازین خود شروع به جذب مخاطب کرد.

این سریال با نام سرقت پول در جهان سر و صدا کرد و در مسیر موفیت و پیشرفت با سرعت هرچه تمام‌تر ادامه داد. این سریال در چهار فصل گذشته بسیار درخشید و طرفداران با اندوهی وصف نشدنی چشم‌ انتظار فصل جدید این سریال بودند، چرا که فصل پنج، در واقع پایانی برای ماموریت مانی هیست محسوب می‌شود.

طرفداران در طول پخش این سریال شاهد موفقیت‌های پروفسور، توکیو، ریو، دنور و بقیه اعضای باند بوده‌اند و با نگاه خود آن‌ها  را در ماموریت‌ و نقشه دزدیشان از بانک همراهی می‌کردند.

مخاطبان به تماشای سرانجام ماموریت آنان می‌نشستند و توقع داشتند تا اعضای گروه با حداقل تلفات بتوانند به هدفی که دارند دست پیدا کنند. اما این به آن معنا نیست که آن‌ها هرگر شکست را تجربه نکرده‌اند.

درست است که فیلم‌نامه این سریال به روایت دزدی و سرقت پول‌هایی توسط باندی باهوش و متبحر می‌پردازد و بینندگان به تماشای این افراد گناهکار می‌نشینند اما این باعث نمی‌شود که مخاطب تفاوت قسمت‌های خوب و بد این سریال را متوجه نشود.

برای همین سایت IMDB نظرات مخاطبان را با سلایق متفاوت، درباره بهترین اپیزودهای سریال Money Heist جمع‌آموری کرده است و ما قرار است همراه شما به بررسی بهترین قسمت های سریال مانی هیست بپردازیم.

این نظر سنجی باعث شده است تا بستری فراهم شود که مخاطبان و طرفداران این سریال جذاب بتوانند مشخص کنند که کدام یک از فصل‌های پخش شده سریالشان از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

این نظر سنجی عمومی کمک بسیار زیادی به افرادی می‌کند که زمان کافی برای تماشای تمامی قسمت‌های سریال را ندارند. آنان می‌توانند با مطالعه نوشتار بهترین اپیزودهای سریال Money Heist از نکات تعیین شده توسط کاربران IMDB نهایت اسفاده را ببرند. با ما همرا باشید.

آیکیدو

فصل سوم قسمت 2

بهترین اپیزودهای سریال Money Heist
بهترین اپیزودهای سریال Money Heist

برخی از طرفدارن احساس می‌کنند که پس از فصل اول و دوم، سریال به طرز عجیبی افت کرده است. اما برخلاف عقیده آنان فصل سوم سریال مانی هیست با قدرت بیشتری شروع به کار کرد، چرا که تیم برای سرقت دیگری گرد هم آمدند.

آیکیدو شخصیت‌ها را برای سرقت از بانکی واقع در اسپانیا آماده می‌کند. این عنوان از جایی می‌آید که پروفسور ایده طرحش را توام با مفهوم هنرهای رزمی مطرح کرد. داستان این سرقت تا جایی که در مقایسه با سرقت قبلی، با شکست و ناامیدی رو به رو نشد، جذاب و هیجان‌انگیز بود.

آنطور که برنامه ریزی شده انجام دهید

فصل اول قسمت 1

بهترین اپیزودهای سریال Money Heist
بهترین اپیزودهای سریال Money Heist

همیشه نکته‌ای که برای سازنده یک سریال وجود دارد آن است که با سر و صدای بلندی آن اثر را شروع کند، به طوری که در همان قسمت‌های اول مخاطبان خود را به دست آورد و به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود.

مانی هیست این کار را به درستی و بدون عیب و نقص انجام داده است. این اپیزود همان چیزی بود که عوامل اثر می‌خواستد. این‌جا همان جایی بود که مخاطبان برای اولین بار با پروفسور، برلین، توکیو، ریو و دیگر اعضای باند آشنا شدند.

در این اپیزود چالش‌هایی برای بینندگان به وجود می‌آید تا خود را با نقشه‌های موجود در سریال، همراه کنند. این فرمولی است که در فصل‌های دیگر نیز گاهی به چشم می‌خورد تا زمینه را برای روایت داستان فراهم کند.

48 متر زیر زمین

فصل سوم قسمت 3

بهترین اپیزودهای سریال Money Heist
بهترین اپیزودهای سریال Money Heist

در این قسمت نایروبی و توکیو در دفتر فرماندار هستند و درباره جزئیات امنیتی صحبت می‌کنند. در این اپیزود خانم‌ها از خطر احتمالی در پیش‌روی خود، آگاه هستند.

درست در این زمان نایروبی اسلحه‌اش را زیر میز آماده می‌کند و توکیو به کشیدن نقشه می‌پردازد. آنچه در این قسمت از سریال پرطرفدار مانی هیست به عنوان بهترین بخش شناخته می‌شود، صحنه‌های اکشن آن است.

این قسمت دقیقا نقطه اوج دزدی دوم گروه سرقت پول به شمار می‌رود و یکی از بهترین اپیزودهای سریال مانی هیست از نظر IMDb محسوب می‌شود.

یک تعطیلات سریع

فصل سوم قسمت 7

بهترین اپیزودهای سریال Money Heist
بهترین اپیزودهای سریال Money Heist

در هفتمین قسمت از فصل سوم سریال مانی هیست شما شاهد آزادی ریو از زندان هستید. ریو دقیقا در این اپیزود دوباره به باند سرقت پول می‌پیوندد و همکاری خود را با آن‌ها شروع می‌کند و این یکی از بزرگ‌ترین لحظه‌های فصل سوم سریال مانی هیست به شمار می‌رود.

مثل همیشه پروفسور برای این کار آمادگی لازم و کافی را داشت. در این اپیزود یک فلاش بک وجود دارد که در آن به تیم هشدار داده می‌شود که ممکن است اتفاقی بیافتد و به آن‌ها می‌آموزد که دقیقا باید چه کاری انجام دهند.

در این بین پروفسور و راکل در حال فرار از دست آنجل و تیمش هستند. همه این‌ها برای رسیدن به هدفی بسیار نفس‌گیر و پر تنش با هم جمع می‌شوند.

بی‌ثباتی سرد

فصل اول قسمت 7

بهترین اپیزودهای سریال Money Heist
بهترین اپیزودهای سریال Money Heist

این قسمت یکی از بهترین اپیزودهای سریال مانی هایست به شمار می‌رود چرا که نایروبی می‌بیند که آلیسون توسط گروگان‌ها مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد.

او در این بین به برقراری رفتاری صمیمانه با دختر سفیر می‌پردازد. هر دو بازیگر در نقش خود بسیار خوش درخشیدند. اگر یادتان باشد در این مرحله، سرقت اولیه شروع به پایان یافتن کرد.

راکل یکی از بهترین افسران مجری قانون مانی هیست است، او در اینجا کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهد و سعی خود را می‌کند تا ریو را تسلیم کند و حقیقت بیماری ناعلاج برلین را فاش کند.

زمانی که حقیقت در مورد مونیکا فاش شد، یک رویارویی نمایشی بین برلین، دنور و دیگران برگزار شد و یکی از بهترین قسمت های سریال مانی هیست خلق شد.

روز گراند هاگ

فصل اول قسمت 5

بهترین اپیزودهای سریال Money Heist
بهترین اپیزودهای سریال Money Heist

شکی نیست که این قسمت یکی از بهترین اپیزودهای سریال مانی هیست از نظر IMDb محسوب می شود. در این قسمت ماشینی در یک محل اسقاط کشف می‌شود که پتانسیل این را دارد تا اوضاع گروه را به هم بریزد.

در این موقعیت باید پروفسور وارد عمل شود و سعی کند تا قبل از رسیدن راکل و دیگر افسران پلیس، ماشین را تمیز کند. این اپیزود یک قسمت بسیار مهم برای آینده سریال به شمار می‌رود، زیرا در این سکانس دنور و مونیکا با یک‌دیگر صمیمی شدند.

این صمیمیت در آینده همه چیز را تغییر می‌دهد، چرا که این پیوند مانع از فرار خواهد شد و به عضویت مونیکا با نام مستعار “استکهلم” منجر می‌شود.

سهل انگاری کشنده

فصل اول قسمت 2

بهترین اپیزودهای سریال Money Heist
بهترین اپیزودهای سریال Money Heist

یکی از دلایل موفقیت روز افزون سریال مانی هیست (بهترین سریال‌های شبیه مانی هیست) آن است که پای خود را از روی گاز برنداشت و با قدرت هر چه تمام‌تر ادامه داد. قسمت دوم فصل نخست سریال خانه کاغذی یکی از بهترین قسمت های سریال مانی هیست به حساب می‌آید.

پس از شوک اولیه در شروع دزدی و وحشت گروگان‌ها، آن‌ها اولین برنامه‌های خود را برای فرار از آنجا به رهبری آرتورو انجام می‌دهند. در این زمان مونیکا وارد نقشه می‌شود. تلفن همراه او را گرفتر می‌کند و باعث می‌شود که برلین تصمیم به اعدام او بگیرد.

رئیس طرح

فصل دوم قسمت 2

بهترین اپیزودهای سریال Money Heist
بهترین اپیزودهای سریال Money Heist

با توجه به اینکه پروفسور به لطف احساساتش نسبت به راکل، تلاش خود را می‌کند تا راه خروج از یک موقعیت دشوار را پیدا کند. در این سکانس برلین در نقش رهبری در بانک حاضر می‌شود. اما در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث می‌شود نقشه رو به نابودی برود.

ریو که احساس می‌کند پشتش گرم است و تکیه گاهی درست دارد، در نهایت با کمک مونیکا و آرتورو نقشه‌ای برای فرار ارائه می‌دهد. صحنه‌ای که توکیو در این‌جا بازی می‌کند، سکانسی است که تماشاگران با مشاهده آن به جویدن ناخن‌های خود می‌پردازند چرا که این اپیزود سراسر تنش است.

ماسک دیگر

فصل دوم قسمت 1

بهترین قسمت های سریال مانی هیست
بهترین قسمت های سریال مانی هیست

در این قسمت پروفسور در حال انجام یک بازی است که باید از همان ابتدا از آن اجتناب می‌کرد. ارتباط او با راکل منجر به دستگیری او شد و برای مدتی از شبکه خارج شد و این شرایط بقیه اعضای تیم را به خطر می‌اندازد.

در این موقعیت حساس برلین فرماندهی را بر عهده می‌گیرد، اما توکیو به فرمان‌های او توجهی نمی‌کند و این‌جا نقطه آغاز رقابت این دو نفر است.

هر کس به تلاش خود ادامه دهد، آن‌چه را می‌خواهد دریافت می‌کند

فصل اول قسمت 9

بهترین قسمت های سریال مانی هیست
بهترین قسمت های سریال مانی هیست

آیا پروفسور به بن بست می‌رسد؟ در این اپیزود با دست کم گرفتن آنجل، پروفسور در معرض خطر بزرگی قرار می‌گیرد و ممکن است رازش فاش شود. پروفسور در این موقعیت به این نتیجه می‌رسد که برای نجات خود و گروه باید مادر راکل را بکشد.

موضوع کارایی

فصل دوم قسمت 3

بهترین اپیزودهای سریال مانی هایست
بهترین اپیزودهای سریال مانی هایست

پروفسور قطعا باهوش‌ترین شخصیت Money Heist محسوب می‌شود، زیرا او همیشه برنامه‌ای برای نجات خود و تیمش دارد. بهترین سکانسی که پروفسور در آن حضور دارد مسلما همین اپیزود است.

او در این قسمت خود را در نقش یک دلقک در می‌آورد و پیامی برای سایر دلقک‌ها می‌فرستد تا به بیمارستان بروند و برای خود فرصتی فراهم می‌کند تا قبل از هر کس دیگری به آنجل برسد.

به نظر می‌رسد او همه چیز را به خوبی تنظیم کرده است. اما با این حال، او یک اشتباه کوچک مرتکب می‌شود و یک رشته موی نارنجی روی کت و شلوارش جا می‌گذارد و این باعث تغییر روند سریال خواهد شد.

ما چه کار کرده‌ایم؟

فصل دوم قسمت 4

بهترین اپیزودهای سریال مانی هایست
بهترین اپیزودهای سریال مانی هایست

پیامد فاش شدن قسمت قبلی سکانسی هیجان‌انگیز را خلق می‌کند. راکل درست همان لحظه‌ای که پروفسور را می‌خواهد در کنار خود دارد. آیا او حقیقت را می‌گوید یا این نیز یکی دیگر از بازی‌های زیرکانه و هوشمندانه او است؟

در همین حین، مسکو و دنور به یک گفتگوی صمیمانه می‌پردازند که با فاش کردن مشکلات دنور بین پدرش به پایان می‌رسد. در این بین توکیو از دست پلیس فرار می‌کند و خود را به شکلی هیجان انگیز به بانک می‌رساند.

درست در این زمان و دقیقا با انجام این کار، Money Heist اولین لحظه دلخراش خود را به بینندگان ارائه می‌دهد چرا که در این لحظه شخصیت اصلی به طور مرگباری آسیب می‌بیند.

در مقابل ساعت

فصل دوم قسمت 5

بهترین اپیزودهای سریال مانی هایست
بهترین اپیزودهای سریال مانی هایست

در این قسمت مسکو وقتی به توکیو کمک می‌کند تا به بانک بازگردد هدف گلوله قرار می‌گیرد. خدمه با خونریزی از پلیس می‌خواهند که کمک بفرستند اما آن‌ها از کمک خودداری می‌کنند.

این باعث دعوای بین دنور و توکیو می‌شود و شکاف‌ها ظاهر خواهند شد، زیرا پروفسور در آن موقعیت نیست و برلین نیز نیروی کافی برای حل بحران ندارد.

در همین حال، پروفسور موفق می‌شود از دست راکل فرار کند و سپس از پرونده خارج می‌شود زیرا همکارانش معتقدند که او بخشی از نقشه سرقت از بانک است و زمینه را برای پایان فصلی فوق العاده فراهم می‌کند.

خداحافظ زیبا

فصل دوم قسمت 6

بهترین اپیزودهای سریال مانی هیست از نظر IMDb
بهترین اپیزودهای سریال مانی هیست از نظر IMDb

آیا آن‌ها  از پس این کار برخواهند آمد؟ آیا آن‌ها می‌توانند با این همه پول، سالم  از آن مخمصه فرار کنند؟ پاسخ این پرسش‌ها را طرفداران Money Heist در نهایت با به پایان رسیدن فصل دوم دریافت کردند.

حماقت برلین اوضاع را به هم می‌ریزد. پروفسور به وضوح از تصمیم خود آسیب دیده است و تماشاگران کمی بعد متوجه خواهند شد که چرا راکل دستگیر می‌شود و تا زمانی که فرزندش تهدید نشود، مکان پروفسور را رها نمی‌کند.

در اینجای سریال، نمایش سریع به جلو می‌رود تا به یک سال بعد می‌رسد، جایی که پروفسور و راکل در کشوری دیگر با هم متحد می‌شوند و خط داستانی را به سمتی می‌کشانند تا پایانی را رقم بزنند.

بیراهه

فصل سوم قسمت 8

بهترین اپیزودهای سریال مانی هیست از نظر IMDb
بهترین اپیزودهای سریال مانی هیست از نظر IMDb

پروفسور یک نقشه طراحی کرد تا پلیس‌ها را گمراه کند، اما متاسفانه نقشه او علیه خودش مورد استفاده قرار گرفت. آلیشیا به پروفسور اطمینان می‌دهد که راکل اعدام شده است.

در همین حال، پلیس با استفاده از پسر نایروبی کارت بزرگی را علیه نایروبی بازی می‌کند که منجر به شلیک یک تک تیرانداز به سمت او می‌شود.

در این قسمت شخصیت مورد علاقه طرفداران در معرض خطر جدی قرار گرفت و می‌توان گفت که این لحظه به تکان دهنده‌ترین و دلخراش‌ترین لحظه سریال تبدیل شده است. تیم تا پایان فصل 3 باقی مانده بود و هواداران باید تا فصل بعد منتظر می‌ماندند تا بفهمند چه اتفاقی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین اپیزودهای سریال Money Heist سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *