فیلم Dead By Daylight ساخته خواهد شد !

بازی Dead By Daylight ، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ژانر بقا می‌باشد. پس از موفقیت فروش بازی آن، بامداد امروز خبر ساخته شدن فیلم Dead By Daylight منتشر شد.

Dead by Daylight، جدیدترین بازی است که قرار است در یک فیلم یا نمایش اقتباس بشود و این روند می‌تواند جایگزین سلطه‌ی ابرقهرمانی هالیوود باشد.

ساخته شدن فیلم Dead By Daylight

از بازی Deadby Daylight، چند سالی است که می‌گذرد، اما هنوز هم یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی ترسناک است. احتمالاً به همین دلیل است که اکنون به یک رسانه مهم دیگر می‌رود. بر اساس خبری از منبع معتبر CBR، ساخته شدن فیلمی با اقتباس از بازی Dead By Daylight توسط شرکت Blumhouse، در دستور کار قرار گرفته است.

این فیلم در حال حاضر در مراحل اولیه‌ی توسعه خود قرار دارد و هیچ کارگردان یا فیلمنامه‌نویسی برای آن به صورت رسمی انتخاب نشده است.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی Dead By Daylight را ببینید:

ساخته شدن فیلم Dead By Daylight
ساخته شدن فیلمی با اقتباس از بازی Dead By Daylight

فیلم Dead By Daylight ساخته خواهد شد !

Dead by Daylight یک بازی آنلاین ترسناک چند نفره است که توسط استودیوی کانادایی Behavior Interactive ساخته شده است. این یک بازی یک در مقابل چهار است که در آن یک بازیکن نقش یک قاتل را بر عهده می گیرد و چهار نفر دیگر به عنوان بازماندگان بازی می‌کنند.

قاتل باید هر بازمانده را روی قلاب‌های قربانی بچسباند تا نیروی بدخواه معروف به موجودیت را راضی کند، در حالی که بازماندگان باید از گرفتار شدن خودداری کنند و با همکاری با یکدیگر برای تعمیر پنج ژنراتور، دروازه های خروج را روشن کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *