همکاری مجدد متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون [+جزئیات]

شبکه آنلاین اپل تی‌وی در حال ساخت سریال کمدی جدیدی‌ است که در آن شاهد همکاری مجدد متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون خواهیم بود.

مک‌کانهی و هارلسون که از مدت‌ها قبل با یکدیگر دوست هستند، در سریال کمدی جدید شبکه اپل تی‌وی پلاس همکاری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

خفن‌ترین فهرست بهترین فیلم های 2023

همکاری مجدد متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون

آن‌ها در سال ۲۰۱۴ به خاطر نقش‌آفرینی در نخستین فصل سریال True Detective بسیار مورد ستایش بینندگان قرار گرفتند و حالا در سریال کمدی جدید اپل تی‌وی پلاس با یکدیگر ایفای نقش خواهند کرد. این‌بار آن‌ها نسخه‌هایی از خودشان را بازی خواهند کرد. این کمدی 10 قسمت نیم ساعته است و داستان این دو بازیگر به همراه خانواده‌هایشان را به نمایش می‌گذارد که تلاش می‌کنند در مزرعه تگزاس مک‌کانهی در کنار یکدیگر زندگی کنند و این نزدیکی و محدودیت‌ها، دوستی این دو شخصیت را در معرض آزمایش قرار می‌دهد.

همکاری مجدد متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون
همکاری متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون

بازگشت دوباره متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون

مک‌کانهی و هارلسون در سال 2014 در درام جنایی شبکه HBO به نام True Detective یا کارآگاه واقعی در نقش کارآگاهان راست کول و مارتی هارت بازی کرده‌اند. هر دو در نقش‌های خود نامزد دریافت جایزه نقش اصلی درام شدند.

دیوید وست رید که کارگردانی این سریال جدید را به عهده دارد مشغول پروژه دیگری نیز است. خبر همکاری مجدد آن‌ها درست زمانی منتشر می‌شود که اپل تی‌وی و Skydance از پروژه جدید Read، “جایزه در بزرگ” در جشنواره SXSW در یک رویداد برتر جهانی رونمایی کردند. مک‌کانهی و هارلسون نیز به همراه رید از تهیه کنندگان اجرایی نیز هستند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *