جزئیات جدید فیلم Return to Silent Hill منتشر شد !

فیلم Return to Silent Hill ، یکی از مهم‌ترین فیلم‌هایی است که در آینده ساخته خواهد شد و به تازگی، جزئیات جدید فیلم Return to Silent Hill منتشر شد.

عنوان Silent Hill نوستالژی بسیاری از گیمر‌ها در دنیای بازی می‌باشد که در دنیای سینما نیز ورود کرده است در گذشته نیز شاهد دو فیلم ترسناک از این سری مجموعه بودیم. حالا جرمی اروین و هانا امیلی اندرسون، خواهان ساخت فیلمی بر اسا آن بازی، به اسم Return to Silent Hill هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

جزئیات جدید فیلم Return to Silent Hill

جزئیات فیلم Return to Silent Hill ، نشان می‌دهد که این فیلم توسط Gans، Sandra Vo-Anh و ویلیام جوزف اشنایدر، بر اساس Silent Hill 2، دومین و محبوب‌ترین بازی از سری بازی‌های ویدیویی موفق کونامی ساخته شده است.

این فیلم، داستان جیمز را دنبال می‌کند. مردی که پس از جدا شدن از عشق واقعی خود، شکست خورده است. وقتی نامه‌ای مرموز او را در جستجوی او به سایلنت هیل فرا می‌خواند، او شهری را می‌یابد که زمانی قابل تشخیص بود و حالا توسط یک شیطان ناشناخته دگرگون شده است. هنگامی که جیمز به اعماق تاریکی فرو می‌رود، با چهره‌های ترسناک آشنا و جدید روبرو می‌شود و شروع به زیر سوال بردن عقل خود می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازیگران فیلم Return to Silent Hill را ببینید:

جزئیات جدید فیلم Return to Silent Hill
جزئیات فیلم Return to Silent Hill

جزئیات فیلم جدید سایلنت هیل

کارگردان این فیلم درباره‌ی جزئیات فیلم جدید سایلنت هیل گفت :

بازگشت به سایلنت هیل، یک داستان عاشقانه اسطوره‌ای درباره شخصی است که به شدت عاشق شده و حاضر است برای نجات یک فرد، به دل جهنم برود. خوشحالم که استعدادهای فوق‌العاده جرمی اروین و هانا امیلی اندرسون ما را در این سفر به دنیای ترسناک روان‌شناختی می‌برند که امیدوارم هم طرفداران سایلنت هیل را راضی و شگفت‌زده کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *